گاوهای GBP/USD پیش از شاخص کلیدی قیمت مصرف کننده در یک منطقه بحرانی در نمودارها حرکت می کنند.

داده های نرخ بیکاری بریتانیا باعث افزایش ارزش پوند انگلیس با تمرکز بانک انگلستان شد. GBP/USD پیش از انتشار داده های شاخص تورم کلیدی قیمت مصرف کننده در چهارشنبه، در سمت جلوی خط روند ساعتی در دست گاوهای نر است. GBP/USD حاکی از شکست حمایت خط روند ثابت و ساختار 1.2170 است که می تواند

کد خبر : 308004
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱:۵۰
گاوهای GBP/USD پیش از شاخص کلیدی قیمت مصرف کننده در یک منطقه بحرانی در نمودارها حرکت می کنند.


  • داده های نرخ بیکاری بریتانیا باعث افزایش ارزش پوند انگلیس با تمرکز بانک انگلستان شد.
  • GBP/USD پیش از انتشار داده های شاخص تورم کلیدی قیمت مصرف کننده در چهارشنبه، در سمت جلوی خط روند ساعتی در دست گاوهای نر است.
  • GBP/USD حاکی از شکست حمایت خط روند ثابت و ساختار 1.2170 است که می تواند منجر به ایجاد یک آبشار از توقف ها شود.

GBP/USD در زمان نگارش مقاله، ساعت 14:00 به وقت نیویورک، 0.6% بالاتر است. پس از اینکه داده‌های نرخ بیکاری بریتانیا نشان داد بازار کار فشرده و رشد دستمزدها در حال افزایش است، پوند انگلیس از پایین‌ترین سطح 1.2168 به بالاترین سطح 1.2300 رسید. بانک مرکزی انگلستان، BoE، در این زمینه مورد توجه است زیرا با تورم در بالاترین سطح چند دهه مبارزه می کند.

نرخ بیکاری بریتانیا 3.7 درصد است که نزدیک به پایین ترین سطح خود در 50 سال اخیر است. این در راستای اجماع بود و حاکی از ادامه بازار کار فشرده بود. دفتر آمار ملی (ONS) گفت که پرداخت بدون احتساب پاداش سالانه 6.4 درصد در دوره سپتامبر تا نوامبر افزایش یافته است. این بزرگترین افزایش از زمان شروع رکوردها در سال 2001 بود. برای رشد دستمزدهای پاداش قبلی، این بالاترین عدد خارج از تحریفات COVID است. تحلیلگران TD Securities می‌گویند: «به طور کلی، داده‌های قوی امروز می‌تواند شاهد افزایش 25 واحدی در ثانیه از سوی بانک انگلستان، BoE، در نشست فوریه باشد و بیشتر از درخواست ما برای افزایش 50 واحدی در ثانیه حمایت می‌کند.»

شاخص قیمت مصرف کننده بریتانیا کلیدی برای احساسات بانک مرکزی انگلستان خواهد بود

پوند بریتانیا بهترین ارز G10 در یک نمای 1 روزه پس از داده ها است، زیرا این مفهوم ممکن است برای نرخ های بهره طولانی تر بانک انگلستان، BoE، بالاتر باشد. علاوه بر این، قدرت داده‌های امروزی درآمد بریتانیا با اظهارنظرهای تندروانه اندرو بیلی، فرماندار BoE، می‌تواند به این معنا باشد که داده‌های تورم شاخص قیمت مصرف‌کننده در دسامبر بریتانیا در فردا، نقطه برجسته هفته در فضای فارکس خواهد بود.

اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان روز دوشنبه گفت که به نظر می رسد تورم امسال با کاهش قیمت انرژی به طور قابل توجهی کاهش یابد. با این حال، او گفت که کمبود کارگر در بازار کار یک “خطر بزرگ” برای این سناریو است.

بیلی به قانونگذاران در کمیته خزانه داری مجلس گفت: “من فکر می کنم که جلو بردن خطر اصلی برای کاهش تورم … سمت عرضه است – و به ویژه در این کشور، مسئله کوچک شدن نیروی کار.”

انتظار می‌رود که داده‌های تورم ONS در روز چهارشنبه، محرک اصلی بعدی برای پوند در آستانه نشست بانک مرکزی در ماه آینده باشد. بر اساس نظرسنجی رویترز از اقتصاددانان، انتظار می‌رود شاخص قیمت مصرف‌کننده در ماه گذشته از 10.7 درصد در ماه نوامبر به 10.5 درصد کاهش یابد.

ما به دنبال این هستیم که تورم بریتانیا (شاخص قیمت مصرف کننده) به کاهش خود ادامه دهد، با کاهش نرخ تورم به 10.5 درصد سالانه (بازار: 10.5 درصد، بانک انگلستان: 10.9 درصد) و کاهش نرخ تورم به پایین ترین حد پنج ماهه 6.2. ٪ سالانه (بازار: 6.2٪، بانک انگلستان پیش بینی ضمنی 6.3٪) “، تحلیلگران TD Securities گفتند.

پیش بینی ما در درجه اول کاهش نزدیک به 5 درصدی در قیمت بنزین است، با این حال، ما همچنین به دنبال نرمی قابل توجه در بخش کالاهای اصلی هستیم، زیرا خرده فروشان در تلاش برای رهایی از سطوح بالای موجودی قبل از شروع، تخفیف های قابل توجهی را اعمال می کنند. تحلیلگران افزودند کریسمس.

«در حالی که پیش‌بینی تورم سرفصل ما به‌طور قابل‌توجهی پایین‌تر از پیش‌بینی بانک انگلستان است، بخش قابل توجهی از این تفاوت ناشی از کاهش قیمت بنزین است که بانک به بررسی آن خواهد پرداخت. بنابراین، ما فکر می کنیم که داده های مطابق با پیش بینی های ما همچنان از افزایش 50 واحدی در ثانیه در ماه فوریه پشتیبانی می کند.

همه نگاه ها به بانک انگلستان است

در همین حال، با نگاهی به نشست ماه آینده، انتظار می‌رود دهمین افزایش متوالی افزایش یابد و بازارهای پولی با احتمال 65 درصدی افزایش 50 واحدی (bps) و احتمال 35 درصدی افزایش 25 واحدی در ثانیه قیمت‌گذاری کنند.

حتی اگر BoE دلیل خوبی برای تقویت لحن جنگ طلبانه داشته باشد، سال گذشته موارد مختلفی وجود داشت که با توجه به پس زمینه رشد ضعیف سرمایه گذاری، بهره وری پایین و عدم اطمینان بیش از حد در مورد روابط بریتانیا پس از برگزیت، این اقدام نتوانست پوند را افزایش دهد. به گفته تحلیلگران رابوبانک، اتحادیه اروپا. بر اساس داده‌های Refinitiv، بازارهای پول به طور کامل در آن جلسه ۲۵ واحد پایه (bps) نرخ بهره را افزایش می‌دهند، با احتمال تقریباً ۷۵ درصدی برای افزایش بیشتر ۵۰ واحدی در ثانیه.

تحلیل تکنیکال پوند/دلار آمریکا

پوند/دلار پوند در پشت روند نزولی و روند اصلاحی صعودی قرار دارد که برای دورنمای مختلط بلندمدت، اما بالقوه نزولی برای کوتاه مدت است.

گاوهای پوند بریتانیا به دنبال شکستن ساختار 1.2128 از پایین ترین سطح 1.1841 در حال حرکت هستند. با این حال، گاوها باید GBP/USD را بیش از مقاومت 1.2294 و سپس 1.2446 نوسانی دریافت کنند، اگر بخواهند آچار مهمی را برای شورت های بی پول باقی بگذارند. درعوض، این می‌تواند یک شماتیک توزیع معمولی باشد که به خرس‌ها تخفیف ارائه می‌کند، که منجر به محو شدن بازی‌های رالی برای روزهای آینده می‌شود:

نمودار GBP/USD H1

در نمودار ساعتی، خرس‌های GBP/USD باید حمایت خط روند ثابت و ساختار 1.2170 را بشکنند که پس از آن می‌تواند منجر به یک آبشار توقف در فروش آبشاری زیر 1.2080 برای آزمایش 1.1900 و زیر مناطق هدف شود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.