گاوهای GBP/USD قادر به شکستن بالاتر از 200-DMA و دفاع از رقم 1.3700 نیستند.

[ad_1] پوند انگلیس برای اولین بار در هفته سقوط کرد و از بالاترین سطح هفتگی عقب نشینی کرد. بدتر از حد انتظار، داده های اقتصادی ایالات متحده نتوانست پوند را تقویت کند. داده های اقتصادی قوی بریتانیا نتوانست پوند را زیربنا کند. چشم انداز فنی GBP/USD: شکست در 200-DMA راه را برای سقوط به سمت

کد خبر : 156114
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰:۱۳
گاوهای GBP/USD قادر به شکستن بالاتر از 200-DMA و دفاع از رقم 1.3700 نیستند.

[ad_1]

  • پوند انگلیس برای اولین بار در هفته سقوط کرد و از بالاترین سطح هفتگی عقب نشینی کرد.
  • بدتر از حد انتظار، داده های اقتصادی ایالات متحده نتوانست پوند را تقویت کند.
  • داده های اقتصادی قوی بریتانیا نتوانست پوند را زیربنا کند.
  • چشم انداز فنی GBP/USD: شکست در 200-DMA راه را برای سقوط به سمت 100-DMA باز می کند.

در روز جمعه، مجموعه ای از داده های کلان اقتصادی بریتانیا نتوانستند زیربنای پوند انگلیس را حفظ کنند، پوندی که در تلاش بود تا به رقم 1.3700 بچسبد و در طول جلسه نیویورک سقوط کرد. در زمان انتشار، GBP/USD در 1.3670 معامله می شود. شایان ذکر است که در ساعت گذشته، شاخص دلار آمریکا به سطح 95.00 بازگشت، حدود 0.25٪، در 95.05 نشست، که زیربنای افزایش بازده اوراق قرضه T 10 ساله ایالات متحده، تا 1.75٪، سه درصد بود. کسب امتیاز پایه

احساسات بازار ضعیف است، همانطور که اکثر شاخص های سهام اروپا با قرمز معامله می کنند، در حالی که شاخص های سهام ایالات متحده بین 0.05٪ و 0.73٪ زیان را ثبت می کنند. در بازار FX، همتایان امن مانند USD، JPY، و CHF ارزش دارند.

خرده فروشی و تولید صنعتی ایالات متحده ناامید کننده است

روز جمعه، وزارت بازرگانی ایالات متحده گزارش خرده فروشی ماه دسامبر را منتشر کرد که نشان دهنده انقباض 1.9 درصدی بود که بدتر از -0.1 درصد برآورد شده توسط اقتصاددانان بود. بدون احتساب بنزین و خودروها، حتی بیشتر، 2.5 درصد، کمتر از افت 0.1 درصدی نوامبر است. در همین حال، زمانی که تحلیلگران رشد 0.3 درصدی را پیش بینی کردند، تولید صنعتی ایالات متحده 0.1 درصد کاهش یافت.

با افزودن سوخت به بدتر از اطلاعات اقتصادی ایالات متحده که انتظار می رفت، احساسات مصرف کننده UoM در مقابل 70.0 برآورد شده به 68.8 کاهش یافت.

در جلسه یک شبه برای معامله گران آمریکای شمالی، سند اقتصادی بریتانیا نشان داد که تولید ناخالص داخلی بریتانیا در نوامبر 0.9٪ افزایش یافته است، اولین بار در مقایسه با سطوح قبل از همه گیری از فوریه 202. در همین حال، تولید صنعتی در نوامبر 1٪ افزایش یافته است. در مقایسه با قرائت اکتبر.

در مورد موارد ابتلا به کووید-19 در انگلیس، انگلیس 99652 مورد جدید کووید-19 و 270 مورد مرگ را گزارش کرد که کمتر از 335 مورد گزارش شده در روز پنجشنبه است.

GBP/USD پیش بینی قیمت: فنی

نمودار روزانه GBP/USD شکل گیری یک الگوی شمع ستاره عصرگاهی را دقیقاً در محل تلاقی 200-DMA نشان می دهد که می تواند GBP/USD را به سمت 100-DMA سوق دهد.

در مسیر نزولی، اولین حمایت در 12 ژانویه به 1.3621 خواهد رسید. شکستن دومی، تلاقی حداقل روزانه 11 ژانویه و 100-DMA فوق الذکر را در 1.3551 نشان می دهد. اگر این سطح کاهش یابد، GBP/USD ممکن است به سمت 1.3500 سقوط کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.