گاوهای AUD/USD با 0.6700 مانع روی داده های خوش بینانه استرالیا، سیگنال های تورم ملایم تر ایالات متحده، معاشقه می کنند.

[ad_1] اشتراک گذاری: AUD/USD از بالاترین سطح روزانه عقب نشینی می کند، اما زیان های شروع هفته را معکوس می کند. پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه مطابقت با اعتماد مصرف‌کننده Westpac استرالیا در ماه جولای، ارقام NAB برای ژوئن قوی‌تر شد. انتظارات تورمی ایالات متحده به NFP ضعیف می پیوندد تا تردیدها را در مورد مذاکرات

کد خبر : 373157
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۵:۱۹
گاوهای AUD/USD با 0.6700 مانع روی داده های خوش بینانه استرالیا، سیگنال های تورم ملایم تر ایالات متحده، معاشقه می کنند.

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • AUD/USD از بالاترین سطح روزانه عقب نشینی می کند، اما زیان های شروع هفته را معکوس می کند.
  • پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه مطابقت با اعتماد مصرف‌کننده Westpac استرالیا در ماه جولای، ارقام NAB برای ژوئن قوی‌تر شد.
  • انتظارات تورمی ایالات متحده به NFP ضعیف می پیوندد تا تردیدها را در مورد مذاکرات جنگ طلبانه فدرال رزرو افزایش دهد.
  • CPI روز چهارشنبه ایالات متحده کلید خواهد بود زیرا نگرانی های مرتبط با چین باعث تحریک خریداران زوج استرالیایی می شود.

AUD/USD داده‌های خوش‌بینانه از استرالیا را توجیه می‌کند و همچنین ضعف گسترده دلار آمریکا را تشویق می‌کند، زیرا گاوها در اوایل روز سه‌شنبه مانع صعودی کلیدی 0.6700 شدند. با انجام این کار، جفت استرالیایی همچنین از انتظارات تورمی ضعیف ایالات متحده و همچنین گزارش نرم تر مشاغل ایالات متحده سود می برد، در حالی که توجه کمی به مذاکرات اخیر فدرال رزرو و نگرانی های ملایم تر از تورم در چین دارد.

اعتماد مصرف کننده Westpac استرالیا برای ژوئیه 2.7% افزایش یافت، مطابق با تخمین تحلیلگران، در مقابل 0.2% قبل، در حالی که ارقام ماهانه احساسات تجاری بانک ملی استرالیا (NAB) نیز نتایج خوشایند ماه ژوئن را نشان می دهد. با این حال، شرایط تجاری NAB از 8 به 9 بهبود یافته است در حالی که اعتماد تجاری به 0.0٪ در مقابل -4.0 قبلی افزایش یافته است.

در حالی که ارقام احساسات استرالیا خریداران را امیدوار نگه می‌دارد، آخرین انتظارات تورمی ایالات متحده نگرانی‌ها از کاهش تورم را نشان می‌دهد، به‌ویژه پس از کاهش شاخص قیمت مصرف‌کننده چین (CPI) و شاخص قیمت تولیدکننده (PPI) در روز گذشته.

با این حال، نظرسنجی ماهانه بانک فدرال رزرو نیویورک از انتظارات مصرف‌کننده نشان می‌دهد که انتظار تورم یک ساله مصرف‌کنندگان آمریکایی از آوریل 2021 به پایین‌ترین سطح از آوریل 2021 با 3.8 درصد در ژوئن از 4.1 درصد در ماه می کاهش یافته است.

سرنخ‌های پایین‌تر از تورم در ایالات متحده به دنبال ناامیدی روز جمعه از اعداد شغلی سرفصل برای غرق شدن دلار آمریکا است. لازم به ذکر است که آخرین گزارش اشتغال آمریکا در ماه ژوئن یک غافلگیری منفی بود و ضربه بزرگی به دلار آمریکا وارد کرد و آن را به بزرگترین زیان روزانه سه هفته اخیر در روز جمعه تبدیل کرد. با این حال، چاپ ضعیف روز دوشنبه از داده های تورم چین، ترس از کاهش تورم را در بزرگترین بازیگر صنعتی جهان نشان داد، که به نوبه خود به دلار آمریکا اجازه داد تا زخم های خود را بلیسد.

با این حال، مقامات فدرال رزرو (فدرال رزرو) جنگ طلب هستند و AUD/USD را تحریک می کنند. روز دوشنبه، مری دالی، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو، گفت: “احتمالاً در طول سال جاری به چند افزایش بیشتر نرخ بهره نیاز داریم تا واقعاً تورم را به طور پایدار به هدف 2٪ فدرال رزرو برگردانیم.” در همین راستا، لورتا مستر، رئیس فدرال رزرو کلیولند نیز گفت که فدرال رزرو برای کاهش تورم باید سیاست پولی خود را تا حدی بیشتر تشدید کند. علاوه بر این، معاون نظارت فدرال رزرو، مایکل بار گفت: “ما کاملاً مراقب کاهش تورم به هدف هستیم.”

در میان این نمایش‌ها، S&P500 Futures عملکرد خوش‌بینانه وال استریت را دنبال می‌کند در حالی که بازده اوراق قرضه خزانه‌داری ایالات متحده همچنان تحت فشار است. با این حال، بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده اولین زیان روزانه را در ژوئیه روز قبل نشان داد، در حالی که همتای دو ساله برای دومین روز متوالی کاهش یافت و به ترتیب به نزدیک 4.00% و 4.86% رسید.

با نگاهی به آینده، معامله گران جفت AUD/USD باید به کاتالیزورهای ریسک برای جهت های روزانه توجه کنند، زیرا تقویم اقتصادی عمدتاً قبل از چهارشنبه کلیدی خالی به نظر می رسد.

تحلیل تکنیکال

اگرچه گاوهای AUD/USD روی صندلی راننده پس از 0.6600 باقی می مانند، یک خط مقاومت نزولی دو هفته ای و 200-DMA حرکت صعودی این جفت را به ترتیب نزدیک به 0.6690 و 0.6700 به چالش می کشند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.