گاوهای دلار آمریکا به مقابله می پردازند

[ad_1] اشتراک گذاری: آنچه باید در روز چهارشنبه 21 ژوئن بدانید: دلار آمریکا روز سه‌شنبه به دلیل ترس از کاهش سرعت رشد اقتصادی چین، جو بازار را به شدت افزایش داد. اکنون تمرکز بر شهادت جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مقابل کنگره است. بانک خلق چین (PBoC) در بحبوحه نگرانی ها در

کد خبر : 363985
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷
گاوهای دلار آمریکا به مقابله می پردازند

[ad_1]


اشتراک گذاری:

آنچه باید در روز چهارشنبه 21 ژوئن بدانید:

دلار آمریکا روز سه‌شنبه به دلیل ترس از کاهش سرعت رشد اقتصادی چین، جو بازار را به شدت افزایش داد. اکنون تمرکز بر شهادت جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مقابل کنگره است.

بانک خلق چین (PBoC) در بحبوحه نگرانی ها در مورد کند شدن رشد، برای اولین بار در تقریبا یک سال گذشته دو نرخ کلیدی وام را کاهش داد. بانک مرکزی نرخ اولیه وام یک ساله را با 10 واحد کاهش از 3.65 درصد به 3.55 درصد و نرخ وام پنج ساله را با 10 واحد کاهش از 4.3 درصد به 4.2 درصد کاهش داد.

بانک مرکزی استرالیا (RBA) صورتجلسه آخرین جلسه خود را منتشر کرد. این سند نشان داد که برود دو گزینه را مورد بحث قرار داده است، یا افزایش نرخ نقدی به میزان 25 واحد پایه (bps) یا حفظ آن بدون تغییر. استدلال‌ها «بسیار متعادل» بودند، اما سیاست‌گذاران در حالی که افزایش ریسک تورم طولانی‌تر از آنچه انتظار می‌رفت طول می‌کشد، افزایشی را انتخاب کردند. AUD/USD سقوط کرد و روز را در حدود 0.6780 به پایان رساند.

مقامات ژاپنی پس از رسیدن USD/JPY به 142.24، بالاترین رقم جدید سالانه 2023، مداخله شفاهی کردند. وزیر دارایی Shun’ichi سوزوکی گفت که ثبات FX مهم است، و افزود که آنها به طور روزانه از نزدیک شاهد حرکت FX هستند. USD/JPY در روز سه شنبه تقریباً 100 پیپ کاهش یافت.

داده‌های خوش‌بینانه ایالات متحده به دلار آمریکا فشار دیگری در اوایل جلسه آمریکا داد، زیرا مجوزهای ساختمانی در ماه می 5.2 درصد افزایش یافت، در حالی که شروع مسکن 21.7 درصد افزایش یافت، بسیار بالاتر از انتظارات بازار.

EUR/USD روز را با تغییرات اندکی به پایان رساند، درست بالاتر از 1.0900 پس از عبور کوتاه از سطح. اولی رن، عضو شورای حاکم بانک مرکزی اروپا (ECB) به سیم‌ها برخورد کرد. رن خاطرنشان کرد که تورم اساسی تنها به تدریج کاهش می یابد “اما نه تا حد مطلوب”. سخنان جنگ طلبانه او پیامی را که بانک مرکزی هفته گذشته ارائه کرد، مجدداً تأیید کرد و برای بازارهای مالی جای تعجب نداشت.

GBP/USD در حدود 1.2750 است زیرا سرمایه گذاران منتظر داده های تورم بریتانیا و تصمیم سیاست پولی بانک انگلستان هستند.

XAU/USD در ابتدای جلسه آمریکا تقریباً 20 دلار ریزش کرد و برای مدت کوتاهی سطح 1930 دلار را شکست تا روز را نزدیک به 1940 دلار به پایان برساند که برای سومین روز متوالی کاهش یافت.


این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.