گام جدی روسیه در ارزهای دیجیتال/ پردخت‌های بین‌المللی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، مقامات روسیه قصد دارند تا پایان سال ۲۰۲۲ صدور، گردش و عملیات مختلف با دارایی های دیجیتال، از جمله پرداخت های رمزنگاری بین المللی را تنظیم کنند. طبق گفته یکی از مقامات ارشد مالی روسیه فعالیت سازمان‌هایی که عملیات مبادله با ارز دیجیتال، انتقال و ذخیره‌سازی آن را بر عهده

کد خبر : 259532
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
گام جدی روسیه در ارزهای دیجیتال/ پردخت‌های بین‌المللی آغاز شد



به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، مقامات روسیه قصد دارند تا پایان سال ۲۰۲۲ صدور، گردش و عملیات مختلف با دارایی های دیجیتال، از جمله پرداخت های رمزنگاری بین المللی را تنظیم کنند.

طبق گفته یکی از مقامات ارشد مالی روسیه فعالیت سازمان‌هایی که عملیات مبادله با ارز دیجیتال، انتقال و ذخیره‌سازی آن را بر عهده خواهند داشت، باید مشمول مقررات از جمله ثبت یا صدور مجوز برای این افراد و نظارت بر آنها باشد. همچنین مسئولیت ها باید شامل مبارزه با پولشویی باشد.

نسخه فعلی لایحه «در مورد ارز دیجیتال» که در اوایل سال جاری توسط وزارت دارایی ارائه شد و با نظرات سایر مقامات بازنگری شد، ایجاد زیرساخت داخلی برای تجارت دارایی‌های کریپتو را فراهم می‌کند. اکنون، تنظیم‌کننده‌های روسیه توجه خود را به مکانیسم تسویه پرداخت‌های ارزهای دیجیتال در تجارت خارجی معطوف کرده‌اند.

این هفته، معاون وزیر دارایی، الکسی مویزف، فاش کرد که دپارتمان او و بانک روسیه به یک توافق اصولی در مورد قانون جدید مجوز پرداخت‌های بین‌المللی با ارزهای دیجیتال دست یافته‌اند.

در اوایل ماه سپتامبر، این دو موسسه به این نتیجه رسیدند که روسیه در مواجهه با افزایش تحریم‌ها «نمی‌تواند بدون پرداخت‌های رمزنگاری، پرداخت‌های فرامرزی را انجام دهد».

وزارت دارایی و مقام پولی همچنین بر روی پیش‌نویس قانونی در مورد استخراج کریپتو به توافق رسیده‌اند که به طور قانونی این فعالیت را تعریف می‌کند.

معاون وزیر خاطرنشان کرد: این سوال که آیا ماینرها باید سکه های دیجیتال ضرب شده را به کیف پول های فدراسیون روسیه یا خارج از کشور واریز کنند کماکان به قوت خود باقی است که تاکنون به نفع گزینه دوم تصمیم گیری شده است.

۲۲۳۲۲۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.