گامی بزرگ به سوی یک کانادا بدون مانع با اجرایی شدن مقررات قابل دسترسی کانادا

[ad_1] 22 دسامبر 2021 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا وقتی همه از ابتدا فرصت برابر برای مشارکت در جامعه داشته باشند، همه ما به عنوان یک کشور سود خواهیم برد. به همین دلیل است که دولت کانادا در حال برداشتن گام های ملموس به سمت کانادایی بدون موانع است. امروز، وزیر اشتغال، توسعه

کد خبر : 146021
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
گامی بزرگ به سوی یک کانادا بدون مانع با اجرایی شدن مقررات قابل دسترسی کانادا

[ad_1]

22 دسامبر 2021 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا

وقتی همه از ابتدا فرصت برابر برای مشارکت در جامعه داشته باشند، همه ما به عنوان یک کشور سود خواهیم برد. به همین دلیل است که دولت کانادا در حال برداشتن گام های ملموس به سمت کانادایی بدون موانع است.

امروز، وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و شمول معلولان، کارلا کوالترو، از یک نقطه عطف بزرگ با اجرای این قانون خبر داد. مقررات قابل دسترس کانادا

این مقررات، امروز در بخش دوم منتشر شده است روزنامه کانادا، سازمان های تحت نظارت فدرال را ملزم می کنند تا در مورد سیاست ها و اقدامات خود برای شناسایی و حذف موانع موجود به مردم گزارش دهند. این مقررات برای سازمان هایی مانند ادارات فدرال، آژانس ها، نهادهای پارلمانی، شرکت های تاج و تخت و نهادهای بخش خصوصی تحت نظارت فدرال اعمال می شود.

از طریق مقررات قابل دسترس کانادا، زمینه های کلیدی مانند امکانات فدرال، فناوری اطلاعات، حمل و نقل و طراحی و ارائه برنامه ها برای کانادایی های دارای معلولیت بیشتر قابل دسترسی خواهد بود. این مبتنی بر تعهد دولت کانادا به همکاری نزدیک با ذینفعان معلولیت برای ایجاد جوامع، مکان‌های کاری و خدماتی است که فراگیر بوده و همه را قادر می‌سازد تا در جامعه مشارکت کامل داشته باشند.

قانون قابل دسترس کانادا (ACA) بخشی از ساختن یک کانادا بدون موانع تا سال 2040 است. علاوه بر ACA و این مقررات جدید، دولت کانادا در حال توسعه اولین برنامه اقدام شامل معلولیت است که شامل ناتوانی کانادایی جدید می شود. مزایا، فرآیندهای بهبود یافته برای واجد شرایط بودن برای برنامه‌ها و مزایای ناتوانی دولتی، و یک استراتژی اشتغال قوی برای کانادایی‌های دارای معلولیت. این اقدامات قوی به ایجاد یک کانادا فراگیرتر کمک خواهد کرد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.