گالا گیمز تاریخ راه اندازی تانک های عنکبوتی را اعلام کرد – انتشار مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. جکسون، وایومینگ (29 اوت 2022) – بازی های گالا، پیشرو پیشرو در سرگرمی های وب 3 و بازی های بلاک چین، امروز اعلام کرد تانک های عنکبوتیاولین بازی PvP esports Web3، در تاریخ 31 اکتبر 2022 به عنوان اولین بازی در Project GYRI، بازی های اختصاصی Gala Games – اولین

کد خبر : 248441
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
گالا گیمز تاریخ راه اندازی تانک های عنکبوتی را اعلام کرد – انتشار مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. جکسون، وایومینگ (29 اوت 2022)بازی های گالا، پیشرو پیشرو در سرگرمی های وب 3 و بازی های بلاک چین، امروز اعلام کرد تانک های عنکبوتیاولین بازی PvP esports Web3، در تاریخ 31 اکتبر 2022 به عنوان اولین بازی در Project GYRI، بازی های اختصاصی Gala Games – اولین بلاک چین، راه اندازی خواهد شد. در انتظار پرتاب، از امروز گالا فروش محدودی را برای Spider Tanks Planetary Nodes خود آغاز می کند.

گره های سیاره ای توسط اعضای جامعه ای که مجوزهای این فروش را خریداری کرده اند اداره می شود. در ازای استفاده از منابع محاسباتی خود برای تامین انرژی اکوسیستم غیرمتمرکز تانک‌های عنکبوتی، صاحبان اپراتور Node جوایز منظمی دریافت خواهند کرد. اطلاعات بیشتر در مورد گره های سیاره ای را می توان یافت در Gala.Games.

این بازی آینده‌نگر تانک ورزش‌های الکترونیکی که توسط GAMEDIA مستقر در هلند توسعه یافته است، رایگان است، اما همچنین دارای انواع مکانیک‌های بازی برای کسب درآمد است که حول محور رقابت مبتنی بر مهارت، جمع‌آوری منابع، و چرخه ارتقاء مبتنی بر بازیکن است. برای کسب جوایز واقعی که در تانک های عنکبوتی، بازیکنان با مونتاژ بدنه تانک و سلاح در گاراژ خود، رقیب خزنده منحصر به فرد خود را ایجاد می کنند. هنگامی که “مخزن عنکبوتی” آنها کامل شد، هیولاهای مکانیکی در حال مبارزه با آن هستند. تانک های عنکبوتی نقشه های عرصه

این کتک کاری الکترونیکی به شما امکان می دهد با یک گروه نزدیک از دوستان خود بازی کنید یا مهارت های خود را در رقابت های پرمخاطب آزمایش کنید. تقریباً 25000 بازیکن هر هفته در یک آزمون عمومی اخیر شرکت کردند که در مجموع بیش از 600000 مسابقه را به همراه داشت. سلاح‌ها، تانک‌ها و بدنه‌های کاملاً قابل مبادله و ارتقاء یافت می‌شوند تانک های عنکبوتی فروشگاه.

“با این حال، با شروع راه اندازی اولین وب سایت PvP esports brawler با درآمد، دوباره در حال راه اندازی اولین بازی های جدید هستیم. هم بازیکنانی که به صورت رایگان بازی می‌کنند و هم آن‌هایی که خرید را انتخاب می‌کنند، می‌توانند برای تلاش‌هایشان پاداش بگیرند.» “راه اندازی این بازی، همراه با بلاک چین خودمان، تعهد ما را برای توانمندسازی گیمرها از طریق مالکیت بیشتر می کند.”

Gala Games اخیراً اطلاعاتی در مورد ویژگی های جدید بازی منتشر کرده است که عبارتند از:

ارتش خود را بسازید – با ترکیبات منحصر به فرد بدنه تانک، سلاح ها و آیتم های ویژه در عرصه نبرد آزمایش کنید. بیش از 30 تانک قهرمان، 45 اسلحه و 45 بدن در سطوح مختلف کمیاب برای ترکیب و تطبیق وجود دارد.

ارتش خود را ارتقا دهید – با هر ارتقاء سطح، افزایش قدرت قسمت تانک بسته به یک شانس تصادفی متفاوت خواهد بود. بازیکنان می‌توانند به‌روزرسانی‌هایی را که کمیاب و ارزش تانک‌های عنکبوتی آن‌ها را افزایش می‌دهد، انجام دهند. سطوح اقلام ارتقا یافته تصادفی هستند و هر آیتم را به روش خاص خود منحصر به فرد و خاص می کند در حالی که شانس برای یک آیتم کاملاً بهینه شده اندک است و آن را بسیار جذاب و ارزشمند می کند.

حالت های بازی – حالت های بازی بیشتری به بازی می آیند.

    • مسابقه مرگ تیمی: در این مسابقه همه جانبه به سبک brawl، تیمی که بیشترین کشتار را داشته باشد برنده می شود.
    • مرغ را تسخیر کنید: هدف تیم شما گرفتن هر چه بیشتر جوجه های متحرک است.
    • تسخیر پرچم: تنها یک پرچم وجود دارد و تیمی که طولانی ترین پرچم را در اختیار داشته باشد در این مسابقه پیروز خواهد شد.
    • روش‌های بازی – روش‌های مختلفی برای بازی وجود دارد:
      • خلبان – وارد شوید و تانک عنکبوتی خود را مستقیماً کنترل کنید تا در نقشه های PvP بجنگید و در نبردهای لحظه به لحظه هیجان انگیز شرکت کنید.
      • کاپیتان – ارتش خلبانان تانک عنکبوتی خود را بسازید که برای شما در نقشه های PvP می جنگند.
      • بارون – یک نقشه PvP داشته باشید و از نبردهایی که در نقشه شما رخ می دهد پاداش دریافت کنید.

راه های کسب درآمد – سیستم توکن پاداش بلاکچین بازی به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا از راه های مختلفی از جمله برنده شدن در مسابقات، مالکیت نقشه ها/زمین هایی که میزبان نبردها هستند و اجرای Node ها، امتیاز پیروزی کسب کنند.

میدان جنگ خود را انتخاب کنید – در حال حاضر شش نقشه شامل یک پناهگاه امن با معادن قدیمی، مسیرهای دلهره‌آور و پیاده‌روی رکودی، یک معبد جنگلی با خرابه‌های وحشی و باستانی، یک دره مرگ برای رویارویی با غرب وحشی و یک پایگاه قطبی زیر صفر وجود دارد. زمانی که بازی راه اندازی شود، نقشه های بیشتری در دسترس خواهد بود.

درباره GAMEDIA

گیمدیا یک استودیوی بازی سازی برنده جوایز از هلند با سابقه و سابقه گسترده است. فهرست بلندبالایی از بازی‌هایی که آنها توسعه داده‌اند، عمدتاً مبتنی بر IPهای سرگرمی شناخته شده هستند و در طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌ها و سخت‌افزارها دیده می‌شوند. در حال حاضر آنها بر روی ایجاد بازی های چند نفره با کیفیت بالا برای رایانه شخصی و کنسول ها و همچنین موبایل تمرکز کرده اند.

درباره گالا گیمز

Gala Games یک پیشگام در بازی‌های Web3 است که از تمرکززدایی، مالکیت بازیکن و اقتصاد پاداش برای ایجاد یک روش جدید انقلابی برای بازی استفاده می‌کند. با ده‌ها بازی در افق و چندین بازی در حال حاضر در مراحل مختلف پیش‌فروش یا بازی بتا، Gala به سرعت در حال تبدیل شدن به رهبران جهانی در بازی‌های با تجربه شخصی است. در Gala.Games بیشتر بیاموزید.

برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به

گالا.بازی

به گفتگو بپیوندید Discord @GalaGames.Chat

@GoGalaGames

#GoGalaGames

مخاطبین رسانه

بازی های گالا:

سوزان لوستی: [email protected] 415-269-0226

Lori Mezoff: [email protected] 201-637-2895


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

Bitcoin.com

از سال 2015، Bitcoin.com یک رهبر جهانی در معرفی تازه واردان به کریپتو بوده است. با داشتن مطالب آموزشی در دسترس، اخبار به موقع و عینی، و محصولات خودسرپرست بصری، خرید، خرج کردن، تجارت، سرمایه گذاری، کسب درآمد و به روز ماندن در مورد ارزهای دیجیتال و آینده امور مالی را برای هر کسی آسان می کنیم.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.