گارد ساحلی کانادا 60 سال خدمت به کانادایی ها را جشن می گیرد

[ad_1] 26 ژانویه 2022 اتاوا، انتاریو – در 26 ژانویه 1962، ایجاد گارد ساحلی کانادا اعلام شد. از آن روز، بدنه‌های آشنای قرمز و سفید ناوگان گارد ساحلی کانادا به بخشی از میراث ملی ما، نماد اطمینان بخش خدمات و ایمنی، چراغ امید برای دریانوردان در مصیبت و مایه افتخار کانادایی‌ها تبدیل شده است. از

کد خبر : 161056
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
گارد ساحلی کانادا 60 سال خدمت به کانادایی ها را جشن می گیرد

[ad_1]

26 ژانویه 2022

اتاوا، انتاریو – در 26 ژانویه 1962، ایجاد گارد ساحلی کانادا اعلام شد. از آن روز، بدنه‌های آشنای قرمز و سفید ناوگان گارد ساحلی کانادا به بخشی از میراث ملی ما، نماد اطمینان بخش خدمات و ایمنی، چراغ امید برای دریانوردان در مصیبت و مایه افتخار کانادایی‌ها تبدیل شده است.

از طریق نوآوری و تعالی، گارد ساحلی کانادا به یک رهبر شناخته شده در خدمات و ایمنی دریایی، چه در سطح ملی و چه در سطح بین المللی تبدیل شده است. کارمندان ما نه تنها مسئول گشت زنی در طولانی ترین خط ساحلی جهان هستند، بلکه مسئولیت عبور ایمن کشتی های بین المللی در آب های ما، قایقانی که در دریاچه ها و اقیانوس های ما حرکت می کنند و ارائه خدمات ضروری به جوامع شمالی را نیز بر عهده دارند.

چه در دریا و چه در ساحل، پرسنل گارد ساحلی کانادا 24/7، 365 روز در سال برای کانادایی ها حضور دارند. کارکنان عملیات حیاتی برای جوامع ساحلی و صنایع دریایی از جمله جستجو و نجات، واکنش زیست محیطی، یخ شکنی، کنترل ترافیک دریایی و کمک به ناوبری را انجام می دهند.

موضوع ما برای این سالگرد «گذشته را جشن بگیرید. در آینده حرکت کنید.» امروز و در سرتاسر سال 2022، ما کارکنان خود و همه دستاوردهای آنها در 60 سال گذشته را جشن می‌گیریم و بر این تمرکز می‌کنیم که چگونه می‌توانیم به عنوان یک سازمان مترقی و نوآور با ایجاد نیروی کار متنوع، بسیار آموزش دیده، حرفه‌ای و زیرک به تکامل خود ادامه دهیم. – برای امروز و فردا تداوم تجدید ناوگان ما، تحت استراتژی ملی کشتی سازی، تضمین می کند که کارکنان ما کشتی ها و تجهیزات مدرن مورد نیاز برای انجام کارهای مهم خود در حفاظت از دریانوردان کانادا و همچنین آب ها، سواحل و جوامع ساحلی آن، و حمایت اقتصادی را دارند. رشد

در طول سال‌های آینده، کانادا اقتصاد اقیانوسی و آب شیرین خود را برای ایجاد فرصت‌های خوب و پایدار در سراسر کشور توسعه خواهد داد. با این رشد، گارد ساحلی کانادا نقش بسیار مهمی را در حفاظت از اقیانوس‌های ما و کسانی که از آن‌ها امرار معاش می‌کنند با اطمینان از خدمات مدرن که نیازهای دریانوردان امروزی را برآورده می‌کنند، ایفا خواهد کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.