گارد ساحلی کانادا و ایالات متحده متعهد به مشارکت در دریاچه های بزرگ در واکنش به محیط زیست هستند

[ad_1] 14 مارس 2022 Montréآل، کبک – گارد ساحلی کانادا و ایالات متحده سابقه طولانی همکاری در دریاچه های بزرگ دارند. این آب‌های داخلی برای اقتصاد هر دو کشور حیاتی هستند و تقریباً 34 میلیون نفر در حوضه دریاچه‌های بزرگ و اطراف آن در دو طرف مرز زندگی می‌کنند. تمیز نگه داشتن این آب ها

کد خبر : 178928
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۳۰
گارد ساحلی کانادا و ایالات متحده متعهد به مشارکت در دریاچه های بزرگ در واکنش به محیط زیست هستند

[ad_1]

14 مارس 2022

Montréآل، کبک – گارد ساحلی کانادا و ایالات متحده سابقه طولانی همکاری در دریاچه های بزرگ دارند. این آب‌های داخلی برای اقتصاد هر دو کشور حیاتی هستند و تقریباً 34 میلیون نفر در حوضه دریاچه‌های بزرگ و اطراف آن در دو طرف مرز زندگی می‌کنند. تمیز نگه داشتن این آب ها و ایمن نگه داشتن آنها از تهدیدات آلودگی یک اولویت اصلی برای هر دو گارد ساحلی است.

دستیار کمیسر منطقه مرکزی گارد ساحلی کانادا، مارک آندره مونیر، با دریاسالار مایکل جانستون، فرمانده ناحیه نهم گارد ساحلی ایالات متحده برای امضای به روز توافقنامه CANSLAK بین دو گارد ساحلی همراه شد.

توافقنامه CANSLAK یک ضمیمه عملیاتی بین کانادا و ایالات متحده است که برای اطمینان از برنامه ریزی هماهنگ، آمادگی و پاسخ به هرگونه رویداد آلودگی در آب های مشترک در دریاچه های بزرگ و آبراه های اتصال بین آنها ایجاد شده است. این به هر دو گارد ساحلی اجازه می دهد تا به طور مؤثر با هم کار کنند تا هرگونه تأثیر آلودگی احتمالی بر محیط زیست را کاهش دهند.

منطقه مسئولیت تحت CANSLAK در امتداد مرز کانادا-ایالات متحده، از رودخانه سنت لارنس تا نقطه غربی دریاچه سوپریور – با فاصله تقریباً 2400 کیلومتری گسترش می یابد.

قرارداد CANSLAK هر پنج سال یکبار (در صورت لزوم) بررسی و به روز می شود. امضای مجدد توافقنامه کانوسلاک بر تعهد دو گارد ساحلی برای ایمن و سالم نگه داشتن آب های مشترک برای شهروندان دو طرف مرز تاکید می کند.

گارد ساحلی کانادا و ایالات متحده در طیف گسترده ای از خدمات گارد ساحلی در سراسر دریاچه های بزرگ، از جمله واکنش زیست محیطی، جستجو و نجات، شکستن یخ، مدیریت ترافیک دریایی، و کمک به ناوبری، از نزدیک با یکدیگر همکاری می کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.