گارد ساحلی کانادا فصل عملیاتی 2021 قطب شمال را کامل می کند

[ad_1] 21 دسامبر 2021 یلونایف، مناطق شمال غربی – گارد ساحلی کانادا فصل عملیاتی 2021 قطب شمال خود را در 20 نوامبر 2021 به پایان رساند. در مجموع هشت یخ شکن امسال در قطب شمال مستقر شدند، از جمله اولین سفر توسط CCGS. ژان گودویل، دومین کشتی از سه یخ شکن موقت متوسط ​​که توسط

کد خبر : 145622
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
گارد ساحلی کانادا فصل عملیاتی 2021 قطب شمال را کامل می کند

[ad_1]

21 دسامبر 2021

یلونایف، مناطق شمال غربی – گارد ساحلی کانادا فصل عملیاتی 2021 قطب شمال خود را در 20 نوامبر 2021 به پایان رساند. در مجموع هشت یخ شکن امسال در قطب شمال مستقر شدند، از جمله اولین سفر توسط CCGS. ژان گودویل، دومین کشتی از سه یخ شکن موقت متوسط ​​که توسط گارد ساحلی کانادا در سال 2018 خریداری شد.

حضور گارد ساحلی کانادا در قطب شمال کانادا، امکان تامین مجدد تابستانی جوامع در شمال کانادا را فراهم می کند و خدمات کلیدی از جمله جستجو و نجات، یخ شکنی، پشتیبانی از تحقیقات علمی، خدمات ارتباطات دریایی و ترافیک، کمک به ناوبری و محیط زیست دریایی را ارائه می دهد. واکنش.

در طول فصل عملیاتی 2021 قطب شمال، مرکز خدمات ارتباطات و ترافیک دریایی (MCTS) در ایکالویت از 159 کشتی، با مجموع 1263 سفر تحت منطقه خدمات ترافیک کشتی‌های شمال کانادا (NORDREG) پشتیبانی کرد. این کشتی ها شامل کشتی های گارد ساحلی کانادا، کشتی های باری، تانکرها و کشتی های فله بر می شد. این مرکز تا 20 دسامبر 2021 باز خواهد بود و در آن زمان خدمات NORDREG توسط مرکز MCTS در لس اسکومینز، کبک تا باز شدن فصل قطب شمال در سال 2022 ارائه می شود. برای کاهش خطر انتشار COVID-19 در جوامع دورافتاده و آسیب پذیر، کشتی‌های تفریحی و کشتی‌های تفریحی از 4 فوریه 2021 تا 28 فوریه 2022 در آب‌های ساحلی قطب شمال کانادا و همچنین در مناطق ساحلی شمال کبک و لابرادور، تحت تدابیر حمل‌ونقل کانادا ممنوع هستند. در نتیجه، این فصل ششم کشتی‌ها، از جمله بارهای عمومی و یخ‌شکن‌های گارد ساحلی کانادا، از گذرگاه شمال غربی عبور کردند، در مقایسه با هشت کشتی در سال قبل.

گارد ساحلی کانادا در سال 2021 در 22 مورد جستجو و نجات شرکت داشت، در حالی که گارد ساحلی کانادا به 34 مورد پاسخ داد. به عنوان بخشی از برنامه های جستجو و نجات منطقه قطب شمال گارد ساحلی کانادا، خدمه ایستگاه قایق نجات ساحلی Rankin Inlet چهار تمرین آموزشی انجام دادند، به سه مورد جستجو و نجات پاسخ دادند و بیش از 854 مایل دریایی را در این فصل طی کردند. این ایستگاه در 7 سپتامبر 2021 بسته شد و در ژوئن 2022 بازگشایی خواهد شد.

تحت برنامه حفاظت از اقیانوس ها، گارد ساحلی کانادا به طور فعال با ساکنان بومی و شمالی برای حمایت از گارد ساحلی کانادا در سراسر قطب شمال کار می کند. از طریق برنامه خلبان داوطلب قایق بومی جامعه، 16 کشتی جدید جستجو و نجات اختصاصی در حال حاضر در منطقه قطب شمال فعال هستند و جوامع محلی را قادر می‌سازد تا به حوادث جستجو و نجات در سواحل خود پاسخ دهند. پنج قایق اجتماعی دیگر در حال حاضر برای Aklavik، NWT، Igloolik، NU، Kangiqsujuaq، QC، Naujaat، NU و Sanirajak، NU در حال ساخت هستند که انتظار می رود در سال 2022 تحویل شوند.

از ژانویه 2021، منطقه قطب شمال گارد ساحلی کانادا در مجموع نوزده تمرین، از جمله عملیات Nanook Tatigiit 2021 و یک تمرین آموزشی مشترک جستجو و نجات با گارد ساحلی ایالات متحده، Cutter Healy در نزدیکی Resolute، NU، رهبری و یا شرکت کرد. تمرینات عمدتاً بر قابلیت همکاری بین دولت و شرکای صنعتی متمرکز بود و یک تمرین در قطب شمال جغرافیایی انجام شد.

امسال، Environmental Response در چرچیل، MB، Hay River، NWT، Iqaluit، NU، و Tuktoyaktuk، NWT، آموزش و تمرین ارائه کرد. برنامه واکنش محیطی 38 گزارش حادثه دریایی را دریافت و بررسی کرد که 25 گزارش به نظارت یا مداخله بیشتر به دلیل آلودگی یا خطر آلودگی نیاز داشتند.

سرویس هیدروگرافی کانادا فصل کسب اطلاعات موفقی در قطب شمال داشت. این امر از طریق طرح حفاظت از اقیانوس‌ها و حمایت سه کشتی گارد ساحلی کانادا با برنامه‌های اختصاصی نقشه‌برداری از بستر دریا، و همچنین یک کشتی بررسی قراردادی که شامل یک کشتی سطحی بدون سرنشین بود، امکان‌پذیر شد. داده های هیدروگرافی به دست آمده به سرویس هیدروگرافی کانادا اجازه می دهد تا نمودارها و نشریات دریایی را برای آب های قطب شمال تولید و به روز کند و به طور مستقیم به ناوبری ایمن تر در منطقه کمک کند. در مجموع 33650 کیلومتر2 در سال 2021 در قطب شمال بررسی شد.

عملیات یخ شکن فصلی گارد ساحلی کانادا در مه 2022 دوباره از سر گرفته می شود، با این حال، گارد ساحلی حضور دائمی و در تمام طول سال در قطب شمال را حفظ می کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.