گارد ساحلی کانادا عملیات سالانه یخ شکنی را در دریاچه های بزرگ آغاز می کند

[ad_1] 10 ژانویه 2022 سارنیا، انتاریو – فصل یخ شکنی سالانه گارد ساحلی کانادا (CCG) در دریاچه های بزرگ، که به صنعت کشتیرانی کمک می کند، در حال انجام است. CCG با همکاری گارد ساحلی ایالات متحده (USCG) ناحیه 9، دو یخ شکن دارد که برای کل فصل زمستان به دریاچه های بزرگ اختصاص داده

کد خبر : 153928
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
گارد ساحلی کانادا عملیات سالانه یخ شکنی را در دریاچه های بزرگ آغاز می کند

[ad_1]

10 ژانویه 2022

سارنیا، انتاریو – فصل یخ شکنی سالانه گارد ساحلی کانادا (CCG) در دریاچه های بزرگ، که به صنعت کشتیرانی کمک می کند، در حال انجام است. CCG با همکاری گارد ساحلی ایالات متحده (USCG) ناحیه 9، دو یخ شکن دارد که برای کل فصل زمستان به دریاچه های بزرگ اختصاص داده شده است: CCGS. گریفون و CCGS ساموئل ریزلی. این کشتی‌ها پس از بازگشایی دریای سنت لارنس در مارس 2022 توسط کشتی‌های CCG اضافی پشتیبانی می‌شوند.

درخواست های یخ شکن توسط دفتر یخ CCG در مونترال هماهنگ می شود. مقامات CCG و USCG کنفرانس های عملیاتی روزانه را با نمایندگان صنعت برگزار می کنند تا به روز رسانی در مورد میزان یخ، غلظت و ضخامت ارائه دهند. محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا از طریق تصاویر ماهواره ای و پروازهای شناسایی یخ، با استفاده از هلیکوپترهای CCG و USCG، به‌روزرسانی‌های منظمی را در مورد شرایط یخ ارائه می‌کند.

از آنجایی که همه‌گیری کووید-19 به تکامل خود ادامه می‌دهد، CCG از نزدیک با سازمان‌ها و دولت‌ها، صنعت و سایر شرکا همکاری می‌کند تا براساس بهترین راهنمایی‌های موجود از مقامات بهداشتی فدرال، استانی و شهری تصمیم‌گیری کند. ایمنی افراد ما بالاترین اولویت ما است و سیاست‌ها و رویه‌های ما انعطاف‌پذیر هستند و با تکامل وضعیت COVID-19 سازگار هستند.

ارتباطات دریایی و خدمات ترافیک در Sarnia، ON، و Prescott، ON، 24 ساعت شبانه روز با دریانوردان در تماس هستند و اطلاعات را ارائه می دهند، ترافیک دریایی را مدیریت می کنند و به تماس ها برای کمک پاسخ می دهند. عملیات جستجو و نجات دریایی زمستانی توسط مرکز هماهنگی نجات مشترک در ترنتون، ON هماهنگ می شود. ممکن است از یخ شکن های CCG و سایر کشتی ها برای کمک خواسته شود. هواپیماهای وزارت دفاع ملی و USCG نیز در صورت لزوم در عملیات جستجو و نجات دریایی شرکت دارند.

علاوه بر یخ شکنی برای صنعت کشتیرانی، هر دو گارد ساحلی برای جلوگیری از تشکیل جمجمه یخ و سیل در جوامع تلاش می کنند. مشکلات زمانی رخ می دهند که یخ جمع می شود و جریان رودخانه را مسدود می کند. این انسداد، که به عنوان جمجمه یخ یا پلاگین یخ شناخته می شود، می تواند باعث سیل شود، زیرا آب جمع شده و از کناره ها سرریز می شود. کشتی های گارد ساحلی نیز آماده پاسخگویی به حوادث زیست محیطی یا سایر موارد اضطراری فوری یا بشردوستانه هستند.

همه کاربران سطح یخ باید فعالیت های یخ خود را با دقت برنامه ریزی کنند، در یخ احتیاط کنند و از خطوط کشتیرانی و عملیات یخ شکنی خودداری کنند. یخ های شکسته و تکه تکه شده و برآمدگی هایی که در اثر عبور یخ شکن ها یا کشتی های تجاری باقی مانده اند، ممکن است بلافاصله یخ نزنند. این می تواند شرایط خطرناکی را برای کاربران یخ ایجاد کند. علاوه بر این، برف تازه باریده، مسیر کشتی را مبهم خواهد کرد. شرایط یخ ناامن می تواند مدت ها پس از خروج یخ شکن ها از منطقه ادامه داشته باشد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.