گارد ساحلی کانادا بیش از 28 میلیون دلار قرارداد تعمیر و نگهداری کشتی را با کارخانه های کشتی سازی در سراسر کانادا اعلام کرد.

[ad_1] 17 دسامبر 2021 اتاوا، انتاریو – اطمینان از اینکه اعضای گارد ساحلی کانادا تجهیزات مورد نیاز برای قابل کشتیرانی و ایمن نگه داشتن آبراه های کانادا را دارند، یک اولویت کلیدی برای دولت کانادا است. ناوگان گارد ساحلی برای اطمینان از باز ماندن آبراه‌های کانادا و امکان جابجایی آزادانه افراد و کالاها، به طور

کد خبر : 144050
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۵۳
گارد ساحلی کانادا بیش از 28 میلیون دلار قرارداد تعمیر و نگهداری کشتی را با کارخانه های کشتی سازی در سراسر کانادا اعلام کرد.

[ad_1]

17 دسامبر 2021

اتاوا، انتاریو – اطمینان از اینکه اعضای گارد ساحلی کانادا تجهیزات مورد نیاز برای قابل کشتیرانی و ایمن نگه داشتن آبراه های کانادا را دارند، یک اولویت کلیدی برای دولت کانادا است. ناوگان گارد ساحلی برای اطمینان از باز ماندن آبراه‌های کانادا و امکان جابجایی آزادانه افراد و کالاها، به طور منظم در کارخانه‌های کشتی‌سازی در سراسر کانادا کار تعمیر و نگهداری می‌کند.

امروز، گارد ساحلی کانادا از اعطای هفت قرارداد برای بازسازی و افزایش عمر شناورها در کشتی‌های گارد ساحلی خبر می‌دهد. این قراردادها، به ارزش بیش از 28 میلیون دلار، شامل کارخانه‌های کشتی‌سازی در سواحل شرقی و غربی، و همچنین در دریاچه‌های بزرگ و مناطق کبک می‌شوند و کارهای تعمیر و نگهداری و افزایش عمر هفت کشتی گارد ساحلی را انجام می‌دهند.

کشتی های گارد ساحلی کانادا (CCGS) جان پی تالی، دس گروسیلیرز، لیم، آن هاروی، و سر جان فرانکلین در حال انجام کار بازسازی برنامه ریزی شده هستند. این کار بازسازی تضمین می کند که کشتی های ما در وضعیت کار خوب باقی می مانند، مطابق با مقررات دریایی کانادا هستند، و آماده استفاده توسط خدمه گارد ساحلی هستند که به آنها نیاز دارند.

علاوه بر این، دو کشتی گارد ساحلی نیز تحت کار افزایش عمر شناور خواهند بود. CCGS آموندسن و CCGS سر ویلفرد لوریر در اسکله خشک خواهند شد و وارد یک دوره تعمیر و نگهداری طولانی می شوند که برای افزایش عمر عملیاتی این کشتی ها طراحی شده است. این کار، که طی چند ماه انجام می شود، تضمین می کند که این کشتی ها و خدمه آنها آماده خدمت به کانادایی ها هستند.

این قراردادها که تحت ستون تعمیر، تعمیر و نگهداری استراتژی ملی کشتی‌سازی منعقد می‌شوند، مشاغل خوب و با درآمد خوبی را برای کانادایی‌ها در شهرهای متعدد در سراسر کانادا فراهم می‌کنند و بخش مهمی از برنامه مدیریت ناوگان گارد ساحلی کانادا هستند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.