گارد ساحلی کانادا با خرید یخ‌شکن سبک از آتلانتیک توینگ لیمیتد، به ناوگان یخ‌شکن جنوبی اضافه می‌شود.

[ad_1] 10 نوامبر 2021 اتاوا، انتاریو – اطمینان از اینکه اعضای گارد ساحلی کانادا دارای تجهیزات مورد نیاز برای قابل کشتیرانی و ایمن نگه داشتن آبراه های کانادا هستند، یک اولویت کلیدی برای گارد ساحلی کانادا است. در حمایت از این اولویت، گارد ساحلی ناوگانی از یخ شکن ها را حفظ می کند که در

کد خبر : 127788
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
گارد ساحلی کانادا با خرید یخ‌شکن سبک از آتلانتیک توینگ لیمیتد، به ناوگان یخ‌شکن جنوبی اضافه می‌شود.

[ad_1]

10 نوامبر 2021

اتاوا، انتاریو – اطمینان از اینکه اعضای گارد ساحلی کانادا دارای تجهیزات مورد نیاز برای قابل کشتیرانی و ایمن نگه داشتن آبراه های کانادا هستند، یک اولویت کلیدی برای گارد ساحلی کانادا است. در حمایت از این اولویت، گارد ساحلی ناوگانی از یخ شکن ها را حفظ می کند که در سراسر کانادا فعالیت می کنند، آبراه های اصلی را باز نگه می دارد تا امکان جابجایی آزادانه افراد و کالاها در طول ماه های زمستان فراهم شود و اطمینان حاصل شود که اقتصاد کانادا باز و قوی باقی می ماند.

امروز، پس از یک فرآیند رقابتی، گارد ساحلی کانادا خرید یک یخ شکن سبک تجاری از شرکت Atlantic Towing Limited مستقر در نیوبرانزویک را اعلام می کند. این کشتی تضمین می کند که گارد ساحلی ظرفیت یخ شکنی خود را برای باز نگه داشتن خطوط حیاتی کشتیرانی در زمانی که ناوگان موجود وارد دوره های تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده می شود، حفظ می کند.

انتظار می رود این کشتی قبل از پایان سال به خانه موقت خود در کانادا در پایگاه پرسکات گارد ساحلی در انتاریو برسد. پس از ورود، CCG کار بازرسی و طراحی را برای آماده سازی برای تبدیل کشتی به منظور پیوستن به ناوگان یخ شکن گارد ساحلی انجام خواهد داد. خدمات عمومی و تدارکات کانادا در اوایل سال 2022 یک مناقصه عمومی برای کار بازسازی صادر خواهد کرد.

این کشتی پس از ملحق شدن به ناوگان گارد ساحلی، وظایف یخ شکن و همچنین مراقبت از شناورهای ناوبری گارد ساحلی در دریاچه های بزرگ، سنت لارنس و مناطق اقیانوس اطلس را انجام خواهد داد. علاوه بر این، کشتی در صورت نیاز برای انجام وظایف جستجو و نجات در دسترس خواهد بود.

اطلاعیه امروز نشان‌دهنده یک گام دیگر به جلو در برنامه‌ریزی مداوم نوسازی ناوگان گارد ساحلی است و به خدمات مهم اجازه می‌دهد تا زمانی که کشتی‌های گارد ساحلی کارهای تعمیر و نگهداری لازم را دریافت می‌کنند، بدون وقفه ادامه پیدا کنند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.