گارد ساحلی کانادا از پذیرش فناوری پیشرفته و منحصر به فرد در شبیه ساز هلیکوپتر آمریکای شمالی خبر می دهد

[ad_1] 14 جولای 2021 اتاوا ، ON – گارد ساحلی کانادا به حفظ امنیت ، تمیزی و دسترسی بیشتر آبهای کانادا کمک می کند تا اقتصاد ما در حرکت باشد. در حمایت از این ماموریت ها ، گارد ساحلی ناوگان 22 هلیکوپتر را اداره می کند. این هلیکوپترها و خلبانان از کشتی هایی که در

کد خبر : 97379
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۴۱
گارد ساحلی کانادا از پذیرش فناوری پیشرفته و منحصر به فرد در شبیه ساز هلیکوپتر آمریکای شمالی خبر می دهد

[ad_1]

14 جولای 2021

اتاوا ، ON – گارد ساحلی کانادا به حفظ امنیت ، تمیزی و دسترسی بیشتر آبهای کانادا کمک می کند تا اقتصاد ما در حرکت باشد. در حمایت از این ماموریت ها ، گارد ساحلی ناوگان 22 هلیکوپتر را اداره می کند. این هلیکوپترها و خلبانان از کشتی هایی که در کارهای دریایی حیاتی شامل کمک به ناوبری ، واکنش محیطی ، عملیات یخ شکن و در صورت نیاز و جستجو و نجات پشتیبانی می کنند ، پشتیبانی می کنند.

هلیکوپترهای گارد ساحلی اغلب ملزم به فعالیت در شرایط سخت و سخت مانند فرود بر روی یخ شکن در دریا ، فعالیت در مناطق ساحلی دور افتاده ، عملیات پرواز در قطب شمال و پشتیبانی از عملیات جستجو و نجات به رهبری کشتی های گارد ساحلی هستند که نیاز به آموزش تخصصی برای خلبانان دارد.

برای تقویت آموزش خلبانان ، امروز ، برنادت جردن ، وزیر شیلات ، اقیانوس ها و گارد ساحلی کانادا و ماریو پلتیر ، کمیسر گارد ساحلی کانادا ، از تحویل و پذیرش شبیه ساز بالگرد جدید با پرواز کامل استقبال کردند.

این شبیه ساز هلیکوپتر جدید که توسط CAE Inc در مونترال ، کبک طراحی و ساخته شده است ، ابزار اصلی آموزش خلبانان بالگرد گارد ساحلی خواهد بود. شبیه ساز پرواز کامل مجهز به سیستم تبدیل کابین خلبان رول به رول ، رول مجهز به آموزش دو نوع مختلف هلیکوپتر گارد ساحلی است که آن را اولین شبیه ساز هلیکوپتر در نوع خود در آمریکای شمالی می کند.

شبیه ساز کامل پرواز جدید به گارد ساحلی این امکان را می دهد تا به خلبانان هلیکوپتر فرصت های آموزشی ارائه دهد که در غیر این صورت دستیابی به آنها در هنگام آموزش در هواپیما دشوار یا غیرممکن است. این شبیه ساز به گونه ای طراحی شده است که یک تجربه پرواز شبیه سازی شده را به خلبانان با تجربه ارائه دهد و می تواند انواع شرایط پرواز و آب و هوا را که هنگام پرواز با هلیکوپتر گارد ساحلی در نقاط مختلف کشور با آن مواجه می شوند ، تکرار کند. این شبیه ساز به خلبانان هلیکوپتر گارد ساحلی اجازه می دهد تا برای شرایط سخت پرواز گاهی مانند شرایط جوی نامناسب ، مأموریت در بالای کوه ، عملیات بارگیری با زنجیر ، عملیات در قطب شمال و همچنین جستجو و نجات آموزش ببینند.

این شبیه ساز در مرکز آموزش حمل و نقل کانادا در فرودگاه بین المللی اتاوا مستقر است ، جایی که خلبانان هلیکوپتر می توانند آموزش را در محیطی خلاقانه و پیشرفته به پایان برسانند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.