گارد ساحلی کانادا آموزش مشترک موفقیت آمیزی را با شرکای ملی و بین المللی قطب شمال انجام می دهد

[ad_1] 8 سپتامبر 2021 Yellowknife ، سرزمین های شمال غربی – ایمنی آبهای قطب شمال کانادا و کسانی که از آنها استفاده می کنند اولویت اصلی گارد ساحلی کانادا (CCG) است. با افزایش ترافیک در این منطقه وسیع ، تقاضا برای خدمات ضروری گارد ساحلی ، از جمله جستجو و نجات ، افزایش می یابد.

کد خبر : 101978
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۱۰
گارد ساحلی کانادا آموزش مشترک موفقیت آمیزی را با شرکای ملی و بین المللی قطب شمال انجام می دهد

[ad_1]

8 سپتامبر 2021

Yellowknife ، سرزمین های شمال غربی – ایمنی آبهای قطب شمال کانادا و کسانی که از آنها استفاده می کنند اولویت اصلی گارد ساحلی کانادا (CCG) است. با افزایش ترافیک در این منطقه وسیع ، تقاضا برای خدمات ضروری گارد ساحلی ، از جمله جستجو و نجات ، افزایش می یابد.

خدمه گارد ساحلی اخیراً یک تمرین جستجو و نجات مشترک را با شرکای گارد ساحلی ایالات متحده و رنجرز کانادایی انجام دادند ، در حالی که پروتکل های COVID-19 را رعایت می کردند ، در نزدیکی Resolute Bay ، Nunavut در 6 سپتامبرث، 2021

این رزمایش شامل کشتی گارد ساحلی کانادا (CCGS) بود آموندسنو گارد ساحلی ایالات متحده (USCGC) شفا جستجو در منطقه برای یافتن افراد مفقود در دریا ، با استفاده از تکنیک ها و روش های متعدد.

این رزمایش مشترک به خدمه هر دو گارد ساحلی اجازه داد تا بهترین تجربیات و تجربیات خود را مبادله کرده و روابط کاری در محیط منحصر به فرد کانادا در قطب شمال ایجاد کنند.

دریانورد کارل شولتز فرمانده گارد ساحلی ایالات متحده ، ماریو پلتیر کمیسر گارد ساحلی کانادا و نیل اورورک کمیسر کمیته گارد ساحلی کانادا برای مشاهده رزمایش مشترک و بحث بیشتر در مورد تلاش های مشترک در قطب شمال روی عرشه بودند.

USCGC شفا یک یخ شکن متوسط ​​است که در حال عبور از گذرگاه شمال غربی است. زمان ترانزیت آن همزمان با فصل عملیاتی سالانه گارد ساحلی کانادا در قطب شمال بود که به دو گارد ساحلی اجازه می دهد تا این رزمایش مشترک را برنامه ریزی و انجام دهند.

فصل یخ شکنی عملیاتی گارد ساحلی قطب شمال هر سال از ژوئن تا نوامبر به طول می انجامد. امسال قرار است 8 یخ شکن CCG در طول فصل قطب شمال مستقر شوند تا از فعالیتهای مجدد جوامع شمالی و تعهدات عملیاتی و برنامه ای از جمله جستجو و نجات ، کمک به ناوبری و واکنش محیطی دریایی پشتیبانی کنند. یخ شکن های CCG از تحقیقات علمی مانند Joint Ocean Study (JOIS) ، همکاری بین کانادا ، ایالات متحده و ژاپن پشتیبانی می کند که شرایط اقیانوس شناسی در قطب شمال را از طریق یک سفر ماهانه علمی یک ساله بر روی یخ شکن CCGS نظارت می کند. لوئیس اس سنت لوران. این CCGS آموندسن همچنین از یک سفر چندرشته ای حمایت می کند که به گروهی از دانشمندان تیم های تحقیقاتی ملی و بین المللی اجازه می دهد تا محیط های دریایی و ساحلی آبهای کانادا و گرینلند را مطالعه کنند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.