گابریله پین‌-‌فرهاد مجیدی؛ منتفی شد؟

از حدود دو ماه قبل ماجرای حضور یک دستیار خارجی در کادرفنی استقلال حواشی زیادی به همراه داشته است. بعد از کش و قوس های فراوان سرانجام قرار شد گابریله پین مربی سابق تیم ملی ایتالیا که سوابق زیادی در فوتبال کشورش دارد، به عنوان مشاور فرهاد مجیدی به کادرفنی اضافه شود و از سال

کد خبر : 69341
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
گابریله پین‌-‌فرهاد مجیدی؛ منتفی شد؟



از حدود دو ماه قبل ماجرای حضور یک دستیار خارجی در کادرفنی استقلال حواشی زیادی به همراه داشته است. بعد از کش و قوس های فراوان سرانجام قرار شد گابریله پین مربی سابق تیم ملی ایتالیا که سوابق زیادی در فوتبال کشورش دارد، به عنوان مشاور فرهاد مجیدی به کادرفنی اضافه شود و از سال آینده نیز رسما به عنوان مربی فعالیت کند.

در شرایطی که همه توافقات با این مربی ایتالیایی انجام شده و قرار بود او به ایران بیاید اما مسائلی پیش آمد که به نظر می‌رسد حضور او منتفی شده است.

هفته قبل بود که فرهاد مجیدی در مصاحبه ای اعلام کرد باشگاه هیچ اقدامی برای صدور ویزای پین در تهران نکرده؛ مشکلات ویزا و البته موضوع پرداختی به این مربی شهیر ایتالیایی توسط علی نامداری مشاور هیات مدیره استقلال حل شد اما یک مساله جدید همه چیز را تحت تاثیر قرار دارد.

سرمربی استقلال در این خصوص افشا کرد که احمد مددی بندی در قرارداد گابریله پین گنجانده که این مربی در صورت عدم پرداختی به موقع باشگاه حق شکایت به دادگاه بین المللی ورزش و فیفا را ندارد! اتفاقی که صدای فرهاد مجیدی را در آورد.

در این خصوص ظاهرا قراردادی که این بند و برخی دیگر از بندهای عجیب در آن وجود داشت برای گابریله پین فرستاده هم شده اما این مربی که سوابق زیادی از کار کردن در فوتبال ایتالیا دارد چنین بندهایی را رد کرده و حاضر نشده برای قرارداد 200 هزار دلاری تا پایان فصل آن را امضا کند.

از این رو به نظر می‌رسد با توجه به مسائل پیش آمده حضور گابریله پین در استقلال فعلا منتفی شده و با وجود احمد مددی و مخالفت های مدیرعامل استقلال هواداران حداقل تا ایجاد تغییرات مدیریتی نمی‌توانند شاهد حضور پین در تهران و تمرینات استقلال باشند.

بیشتر بخوانید: پیام اینستاگرامی رونالدو برای چه کسی بود؟/عکس

253 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.