کی زمان شکستن سکوت فرا رسیده است؟ مستند رنه بلانشار (Le Silence، Ça Tourne Productions/NFB) در 24 سپتامبر در سینما مونترال افتتاح شد.

[ad_1] 25 آگوست 2021 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) پس از نمایش برنده جایزه در سینما Rendez-vous Québec ، مستند بلند رنه بلانشار سکوت (سکوت) در مونترال افتتاح می شود در Cinémathèque québécoise بر جمعه ، 24 سپتامبر ، در نسخه اصلی فرانسوی آن این فیلم به موضوعی دشوار – سوءاستفاده جنسی

کد خبر : 96498
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۶:۱۰
کی زمان شکستن سکوت فرا رسیده است؟  مستند رنه بلانشار (Le Silence، Ça Tourne Productions/NFB) در 24 سپتامبر در سینما مونترال افتتاح شد.

[ad_1]

25 آگوست 2021 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB)

پس از نمایش برنده جایزه در سینما Rendez-vous Québec ، مستند بلند رنه بلانشار سکوت (سکوت) در مونترال افتتاح می شود در Cinémathèque québécoise بر جمعه ، 24 سپتامبر ، در نسخه اصلی فرانسوی آن این فیلم به موضوعی دشوار – سوءاستفاده جنسی کشیش های کاتولیک علیه پسران جوان در نیوبرانزویک فرانکوفن – با حساسیت زیاد می پردازد. فیلمساز کهنه کار آکادایی با بررسی علل اصلی سکوت جمعی که سالها جوامع آسیب دیده را فلج کرده است ، تصویری روشن از یک درام انسانی ارائه می دهد که عملاً در سراسر جهان در حال اجرا است. در واقع ، با رسوایی های پدوفیلیا به طور مرتب اخبار ، فیلم بر ویرانی غیرقابل تصوری که در هر کجا که ممکن است وحشتناک رخ دهد ، باقی بماند ، اعم از آکادیا ، کبک یا جاهای دیگر تأکید می کند. تهیه کننده مشترک Ça Tourne Productions و NFB در ارتباط با رادیو کانادا ، سکوت این یک دعوت فوری برای بشریت در هر یک از ما است.

بلانچار سکوت را با حقیقت روبرو می کند تا فیلمی خردکننده ، شخصی و ضروری ارائه شود. او که عمیقاً در جامعه خود ریشه داشت ، هنگام فیلمبرداری اولین مستند خود ، ناخودآگاه به یک کشیش متجاوز نزدیک شده بود ، مناجات حرفه ای (1996) ، در محله های آکادی. این بار ، در کنار یک تیم باتجربه که شامل فیلمبردار فیلیپ لاوالت و طراح صدا سیلوین بلمار (که کارشان روی فیلم دنیس ویلنوو ورود او اسکار گرفت) ، فیلمساز به دیدار قربانیان رفت. توصیفات دلخراش مردانی مانند ژان پل ، ویکتور و لاول به وضوح نشان می دهد که چگونه تجربه بدرفتاری زندگی را نابود می کند. سکوت طولانی مدت ، تصمیم شجاعانه آنها برای نام بردن از جنایتکاران خود ، امید به عدالت و شفا را به همراه دارد.

در مورد فیلم

سکوت توسط رنی بلانچار (106 دقیقه)

تولید مشترک توسط Ça Tourne Productions (Maryse Chapdelaine) و استودیوی فرانکوفونی کانادایی NFB در Moncton (Christine Aubé) ، با همکاری رادیو کانادا

جوایز: جایزه La Vague Léonard-Forest برای بهترین فیلم بلند یا بلند بلند آکادیایی ، FICFA 2020 ؛ جایزه بهترین فیلم فرانسوی-کانادایی ، Rendez-vous Québec Cinéma 2021

در مورد فیلمساز

رنه بلانشار ، فیلمساز ، قبل از بازگشت به سینما در فرانسه تحصیل کرد و در حالی که از شهر خود در نیوبرانزویک کار می کرد ، موفق شد در سینما و تلویزیون پیشرفت کند. آثار او از بسیاری جهات نه تنها برای سینمای آکادمی بلکه برای زنان صنعت فیلم در همه جا دنباله رو بوده است. رنه به عنوان کارگردان این سریال در درام تلویزیونی نقش برجسته ای داشت بل بی به مدت پنج فصل (2008-2012). او در حال حاضر مشغول کار روی مجموعه ای درباره زندگی و آثار نویسنده گابریل روی است. مستندهای او نیز مانند جدیدترین فیلم او به دلیل موضوع قدرتمند و توانایی خود در آشکار کردن عمق انسانیت قهرمانان داستان مشهور هستند. سکوت (2020) ، رائول لگر ، la vérité morcelée (رائول لگر: حقیقت گریزان، 2002) و در tué l’Enfant-Jésus (بیمارستان مصلوب شد، 2007) همگی برنده جایزه La Vague برای بهترین فیلم آکادمی در جشنواره بین المللی فیلم های سینمایی francophone en Acadie (FICFA) شدند. Les héritiers du club (مکانی که اهمیت دارد، 2014) و Nos hommes dans l’Ouest (مردان سایه ، 2017) همچنین در داخل و خارج از محیط خود طنین انداز شده اند. بیشتر آثار بلانچار از محل زندگی او در شهر کاراکت ، نیوبرانزویک نوشته و کارگردانی شده است.

– 30 –

در ارتباط باش

اتاق نمایش آنلاین: NFB.ca
NFB فیس بوک | توییتر NFB | NFB اینستاگرام | وبلاگ NFB | NFB YouTube | NFB Vimeo
دیدگاه کیوریتور | یادداشت های کارگردان

در مورد NFB

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.