کیهان: ترانه کذایی شروین حاجی پور، رقیب نداشته که در مسابقه برنده شود

اخیراً پس از آن که همسر جو بایدن در جشنواره موسوم به «گرمی» جایزه‌ای فاقد سابقه و رقیب را به شروین حاجی‌پور داد، رادیو فردا ارگان رسمی سازمان سیا،‌ تحلیلی با عنوان «حاجی‌پور و ترانه‌اش چگونه جهانی شدند» را منتشر کرد و صدای آمریکا از قول رابرت مالی نوشت «همان‌طور که بانوی اول آمریکا (همسر

کد خبر : 317160
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۷:۳۱
کیهان: ترانه کذایی شروین حاجی پور، رقیب نداشته که در مسابقه برنده شود



اخیراً پس از آن که همسر جو بایدن در جشنواره موسوم به «گرمی» جایزه‌ای فاقد سابقه و رقیب را به شروین حاجی‌پور داد، رادیو فردا ارگان رسمی سازمان سیا،‌ تحلیلی با عنوان «حاجی‌پور و ترانه‌اش چگونه جهانی شدند» را منتشر کرد و صدای آمریکا از قول رابرت مالی نوشت «همان‌طور که بانوی اول آمریکا (همسر بایدن) گفت آهنگ شروین حاجی‌پور با نام «برای» همچنان در جهان طنین‌انداز و الهام‌بخش است. جایزه «برای تغییر اجتماعی» ادای احترام به مردم ایران است».

البته هیچ یک از رسانه‌های آمریکایی، اشاره برای خیانت‌ها و جنایات چند ده ساله دولت متبوع خود علیه ملت ایران از جمله تحمیل تحریم‌های ظالمانه نکردند. اما در همین حال روزنامه هم‌میهن (وابسته به کرباسچی) به تبعیت از رادیو فردا تحلیلی با عنوان «برای جهانی شدن» را منتشر کرد و نوشت: شروین حاجی‌پور، جایزه تغییر اجتماعی را از آکادمی گرمی‌به دست آورد. او پس از بازداشت، یک‌شبه ره صد ساله را رفت و حالا یکی از جوایز معتبر و مهم موسیقی دنیا را به دست آورد».

برخلاف این ادعا، جایزه کذایی جایی در سوابق جشنواره موسوم به گرمی ندارد و ترانه کذایی نیز رقیبی نداشته تا ازمیان رقیب انتخاب شود، ‌بلکه تشخیص تحمیل دولت آمریکا (ناتوی فرهنگی-سازمان) سیا این بوده که باید به کالبد مرده پروژه آشوب در ایران به هر طریق شوک داده شود؛ از جمله به واسطه نامزد کردن شروین حاجی‌پور و نقش‌آفرینی سیاسی همسر رئیس‌جمهور آمریکا. گفتنی است شروین حاجی‌پور یکی از شرکت‌کنندگان جوان برنامه عصر جدید شبکه 3 سیما در سال‌های گذشته بود.

23302



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.