کیم کره شمالی از ارتش پیش از رژه نظامی مورد انتظار تمجید کرد

[ad_1] رسانه های دولتی کره جنوبی گزارش دادند که کیم روز سه شنبه به همراه همسر و دخترش در ضیافتی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس ارتش خلق کره شرکت کرد. به گزارش خبرگزاری دولتی KCNA، وی در سخنرانی خود در این ضیافت گفت: “برای تقویت و توسعه نیروهای مسلح خود، بیایید همه تلاش

کد خبر : 317150
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
کیم کره شمالی از ارتش پیش از رژه نظامی مورد انتظار تمجید کرد

[ad_1]

رسانه های دولتی کره جنوبی گزارش دادند که کیم روز سه شنبه به همراه همسر و دخترش در ضیافتی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس ارتش خلق کره شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری دولتی KCNA، وی در سخنرانی خود در این ضیافت گفت: “برای تقویت و توسعه نیروهای مسلح خود، بیایید همه تلاش خود را دوچندان کنیم و برای توسعه شکوفایی میهن سوسیالیستی تلاش بیشتری کنیم.”

این اظهارات یک روز پس از آن بیان شد که او متعهد شد که رزمایش های نظامی را گسترش دهد و وضعیت آمادگی جنگی کشور مجهز به سلاح هسته ای را تقویت کند.

در گزارشی جداگانه، KCNA به رهبری کیم در مانورهای نظامی در مقیاس بزرگ در سال گذشته، از جمله پرواز صدها هواپیمای جنگنده، اشاره کرد که “ضربه ای قوی به بزرگترین رزمایش هوایی مشترکی که تاکنون توسط ایالات متحده و عوامل آن انجام شده است” در نوامبر.

به گفته تحلیلگران بین المللی، تصاویر ماهواره ای تجاری برای ماه ها نشان می دهد که نیروهای کره شمالی در حال تمرین برای رژه نظامی بزرگی هستند که انتظار می رود این هفته برگزار شود.

چنین رژه هایی معمولاً در میدان کیم ایل سونگ در مرکز شهر پیونگ یانگ برگزار می شود و اغلب برای نمایش سلاح های جدید از جمله موشک های بالستیک طراحی شده برای حمل کلاهک هسته ای استفاده می شود.

چهار رژه نظامی گذشته پس از تاریکی هوا برگزار شده است.

NK News مستقر در سئول با استناد به ویدئوهایی که به دست آورده گزارش داد، هواپیمای نورانی حدود ساعت 1 بامداد چهارشنبه بر فراز پیونگ یانگ پرواز کرد و موسیقی از میدان شنیده می شد که نشان می دهد رژه قریب الوقوع است.

علیرغم قطعنامه ها و تحریم های شورای امنیت سازمان ملل، کره شمالی با ممنوعیت ساخت سلاح های هسته ای و توسعه موشک های بالستیک پیشروی کرده است.

سال گذشته، کره شمالی بزرگترین موشک بالستیک قاره پیمای خود (ICBM) را در میان یک سال پرتاب پرتاب کرد و مقامات در سئول و واشنگتن می گویند که برای ازسرگیری آزمایش تسلیحات هسته ای برای اولین بار از سال 2017 آماده سازی کرده است.

کره جنوبی و ایالات متحده مانورهای نظامی خود را برای مقابله با شمال افزایش داده اند که با محکومیت پیونگ یانگ مواجه شده است.

(گزارش توسط جاش اسمیت. ویرایش توسط گری دویل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.