کیم داتکام می گوید «آمریکا فراتر از ورشکستگی است»، کارآفرین دیجیتال پیش بینی می کند «تخریب کنترل شده بازارهای جهانی» – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] در 5 ژوئن 2022، کارآفرین و فعال معروف به کیم داتکام پستی را در توییتر منتشر کرد و گفت این ممکن است مهم‌ترین موضوعی باشد که او در مورد یک فروپاشی بزرگ جهانی ایجاد کرده است. در این موضوع، داتکام به طور خاص اقتصاد آمریکا را برجسته می کند و ادعا می کند که

کد خبر : 213513
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کیم داتکام می گوید «آمریکا فراتر از ورشکستگی است»، کارآفرین دیجیتال پیش بینی می کند «تخریب کنترل شده بازارهای جهانی» – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

در 5 ژوئن 2022، کارآفرین و فعال معروف به کیم داتکام پستی را در توییتر منتشر کرد و گفت این ممکن است مهم‌ترین موضوعی باشد که او در مورد یک فروپاشی بزرگ جهانی ایجاد کرده است. در این موضوع، داتکام به طور خاص اقتصاد آمریکا را برجسته می کند و ادعا می کند که “ایالات متحده فراتر از ورشکستگی است.” داتکام همچنین در مورد موضوع “بازنشانی بزرگ” و اینکه چگونه “نظم جدید جهانی” قصد دارد “به آینده ای دیستوپیایی جدید تبدیل شود که در آن نخبگان بدون لوازم آرایشی دموکراسی ارباب بردگان هستند” صحبت کرد.

کیم داتکام اقتصاد آمریکا را کالبدشکافی می‌کند، می‌گوید دولت ایالات متحده هزینه‌ها و بدهی‌ها از کنترل خارج شده است.

روز یکشنبه، کارآفرین دیجیتال کیم داتکام به منظور بحث درباره یک فروپاشی بزرگ جهانی به توییتر رفت. در زمان های اخیر، داتکام خیلی خوشبین نبود در مورد اقتصاد جهانی و در تاپیک توییتر او این آخر هفته منتشر کرد، این باورها بیشتر توضیح داده شده است. در این تاپیک، داتکام آنچه را که معتقد است توسط نخبگان جهانی برنامه‌ریزی می‌شود، توضیح می‌دهد و او به طور خاص اقتصاد ایالات متحده را تشریح می‌کند.

داتکام گفت: «ایالات متحده از سال 2001 بودجه مازاد یا متعادلی نداشت نوشت. “در 50 سال گذشته، ایالات متحده فقط داشته است [four] سال سود در واقع، تمام سودی که ایالات متحده داشت برای پرداخت آن کافی نیست [six] ماه های کسری سالانه جاری پس چگونه ایالات متحده هزینه چیزها را پرداخت کرد؟ مخارج و بدهی های ایالات متحده از کنترل خارج شده است [government] فقط می تواند با چاپ آن پول مورد نیاز خود را تامین کند.» در حین به اشتراک گذاری تصویری از نمودار عرضه پول M1 فدرال رزرو، Dotcom ادامه داد:

که باعث تورم می شود. مثل این است که از شما مالیات اضافی بگیریم زیرا برای چیزهایی که نیاز دارید بیشتر پرداخت می کنید و ارزش تمام دارایی های شما کاهش می یابد.

هشدار داتکام درباره «فقر جمعی و یک سیستم جدید کنترل»

مدیر عامل سابق سرویس میزبانی فایل که اکنون از بین رفته Megaupload، تنها کسی نیست که روزهای سخت آینده را پیش بینی می کند، زیرا ایلان ماسک تسلا گفته است که او “احساس بسیار بدی” در مورد اقتصاد ایالات متحده دارد و جیمی دیمون، مدیر عامل JPMorgan اخیرا در مورد این موضوع هشدار داده است. احتمال وقوع یک طوفان اقتصادی جرالد سلنت، پیش بینی گر روندها اخیرا توضیح داد که اگر جنگ در اروپا ادامه یابد، احتمال رکود افزایش می یابد.

پیتر شیف، باگ طلا و اقتصاددان به پیروان خود هشدار داده است که رکود اقتصادی در ایالات متحده “بسیار بدتر از “رکود بزرگ” خواهد بود.” کارآفرین دیجیتال Dotcom دیدگاه های مشابهی دارد و در این موضوع، او ادعا می کند که ایالات متحده با ورشکستگی مواجه شده است. شکستن بدهی کشور و گسترش پولی فدرال رزرو.

داتکام تاکید کرد که دلیل اینکه ایالات متحده توانسته است برای مدت طولانی از ورشکستگی خلاص شود این است که دلار آمریکا ارز ذخیره جهانی است. Dotcom “کشورها در همه جا USD را به عنوان دارایی ایمن نگه می دارند.” گفت. بنابراین زمانی که ایالات متحده [government] تریلیون ها چاپ می کند که آمریکایی ها و کل جهان را غارت می کند. بزرگترین دزدی تاریخ.»

وی افزود: مشکل این است که دهه‌ها ادامه دارد و در نهایت منجر به «فقر گسترده و یک سیستم کنترل جدید» خواهد شد. داتکام با انجام محاسبات مربوط به بدهی‌های بدون بودجه آمریکا و ارزش کل دارایی‌های این کشور، به اثبات این موضوع ادامه داد که “این فقط بحث عذاب و غم نیست”.

داتکام گفت که حتی اگر ایالات متحده بتواند تمام دارایی های خود را با نرخ فعلی بازار بفروشد، باز هم از بین خواهد رفت. او گفت: “ایالات متحده فراتر از ورشکستگی است – این بیمار قبلاً مرده است – این بیمار اکنون یک زامبی است.” نظر داد. داتکام پس از توضیح اینکه چقدر کشور امروز خراب است نوشت در مورد اینکه چرا فکر می کند واقعیت تغییر نخواهد کرد و “فروپاشی اجتناب ناپذیر است و در راه است.” پس از آن بیانیه، داتکام در مورد نظریه “بازنشانی بزرگ” صحبت کرد، موضوعی که توسط Bitcoin.com News با جزئیات کامل پوشش داده شده است.

Dotcom “شاید در مورد “بازنشانی بزرگ” یا “نظم جدید جهانی” شنیده باشید. متذکر شد. آیا این تخریب کنترل شده بازارهای جهانی، اقتصادها و جهان آنطور که ما می شناسیم است؟ تغییر به آینده ای دیستوپیایی جدید که در آن نخبگان بدون لوازم آرایشی دموکراسی ارباب بردگان هستند؟ Dotcom موضوع توییتر خود را با بیان می کند:

بدون تخریب کنترل شده، جهان برای همه، از جمله نخبگان، فرو خواهد ریخت. دنیا خیلی تغییر کرده است و به نظر می رسد دیگر هیچ چیز معنی ندارد، فساد آشکار در علنی است، رسانه های تبلیغاتی آشکار، تضییع حقوق ما. آخر بازی چیست؟

موضوع “بازنشانی بزرگ” توسط رسانه های جریان اصلی “تئوری توطئه” نامیده می شود، زیرا برخی معتقدند که این توطئه ای برای به کارگیری یک دستور کار تمامیت خواهانه دولت یک جهانی است که اغلب از آن به عنوان “نظم جدید جهانی” یاد می شود. اعتقاد بر این است که بحران های جهانی خاص مانند کووید-19، جنگ اوکراین و روسیه، تغییرات آب و هوا و بسیاری از موضوعات دیگر برای ایجاد یک آینده دیستوپیایی جدید استفاده می شود. برخی دیگر بر این باورند که اگرچه “بازنشانی بزرگ” واقعی است و علیرغم تئوری ها، این مسیری است برای بهبودی پایدار پس از رویدادهایی مانند کووید-19 و آنچه فعالان محیط زیست آن را بحران تغییرات آب و هوایی می نامند.

برچسب ها در این داستان

آمریکا، شکست، تغییرات آب و هوایی، تخریب کنترل شده، کووید-19، کارآفرین دیجیتال، داتکام، اقتصاد داتکام، رشته داتکام، اقتصاد، نخبگان، ایلان ماسک، جرالد سلنت، بازارهای جهانی، تنظیم مجدد بزرگ، تورم، جیمی دیمون، کیم داتکام، فقر توده ای، نظم نوین جهانی، پیتر شیف، تاپیک توییتر، جنگ اوکراین و روسیه، اقتصاد ایالات متحده

نظر شما در مورد نظرات کیم داتکام در مورد اقتصاد ایالات متحده و موضوع “بازنشانی بزرگ” چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.