کیم جونگ اون به کرونا مبتلا شده بود

این روزنامه گزارش داد که این رهبر کره شمالی در ملاقات‌هایش با کارگرانی که به کرونا مبتلا شده بودند، چندین بار در معرض این ویروس قرار گرفت. رودونگ سینمون نوشت: کیم جونگ اون در اولین شب از زمان اجرای حداکثری اقدامات اضطراری علیه همه‌گیری کرونا، از ستاد پیشگیری اورژانس کره شمالی بازدید کرد، در حالی

کد خبر : 249399
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۶:۵۵
کیم جونگ اون به کرونا مبتلا شده بود



این روزنامه گزارش داد که این رهبر کره شمالی در ملاقات‌هایش با کارگرانی که به کرونا مبتلا شده بودند، چندین بار در معرض این ویروس قرار گرفت.

رودونگ سینمون نوشت: کیم جونگ اون در اولین شب از زمان اجرای حداکثری اقدامات اضطراری علیه همه‌گیری کرونا، از ستاد پیشگیری اورژانس کره شمالی بازدید کرد، در حالی که برخی از مقامات این ستاد به این ویروس مبتلا شده بودند.

به گزارش فاکس‌نیوز، این اخبار گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت سلامتی کیم جونگ اون را تایید می‌کند. در اوایل ماه میلادی جاری چند تن از افراد نزدیک به رهبر کره شمالی از درگیری او با یک بیماری خبر داده بودند.

کیم یو جونگ، خواهر این رهبر مستقیما تایید نکرد که برادرش به کرونا مبتلا شده، اما گفت که او «به شدت مریض بود و تب بالایی» داشت.

او در تلویزیون کره شمالی گفت: گرچه او به شدت مریض بود و تب بالایی داشت، اما نمی‌توانست حتی یک لحظه دراز بکشد و دائما به مردمی فکر می‌کرد که باید از آن‌ها تا پایان این جنگ همه‌گیری مراقبت کند.

خبر ابتلای کیم جونگ اون به کرونا در حالی منتشر می‌شود که اوایل ماه جاری میلادی (اوت) کیم یو جونگ اعلام کرد که کره شمالی در نبرد علیه کرونا پیروز شده و اقدامات اضطراری را لغو کرد و روند بازگشت این کشور به روند عادی را آغاز کرد.

با این حال کارشناسان، پیروزی کره شمالی در برابر همه‌گیری کرونا را قبول ندارند. آمار مبتلایان این کشور در ۲۸ ژوئیه ناگهان متوقف شد. مقامات این کشور می‌گویند که نرخ مرگ و میر کرونا در کره شمالی ۰.۰۰۱۶ درصد بوده است، یعتی ۷۴ نفر در ازای ۴.۷۷ میلیون موارد ابتلای این کشور.

310310



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.