کیف پول Wasabi نسخه 2.0.3 را منتشر کرد و کنترل سکه را در میان سایر به روز رسانی ها اضافه کرد

[ad_1] کاربران بار دیگر می توانند UTXO های خود را از طریق واسابی کیف پول به صورت انتخابی خرج کنند. Wasabi Wallet مستقر در مجارستان نسخه 2.0.3 را منتشر کرده است که شامل به روز رسانی برای بازگرداندن کنترل سکه است. این عملکرد امکان بینش اختیاری و کنترل الگوریتم انتخاب سکه هوشمند کیف پول را

کد خبر : 336569
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۴:۵۱
کیف پول Wasabi نسخه 2.0.3 را منتشر کرد و کنترل سکه را در میان سایر به روز رسانی ها اضافه کرد

[ad_1]

کاربران بار دیگر می توانند UTXO های خود را از طریق واسابی کیف پول به صورت انتخابی خرج کنند.

Wasabi Wallet مستقر در مجارستان نسخه 2.0.3 را منتشر کرده است که شامل به روز رسانی برای بازگرداندن کنترل سکه است. این عملکرد امکان بینش اختیاری و کنترل الگوریتم انتخاب سکه هوشمند کیف پول را از طریق کنترل سکه برای ارسال فراهم می کند.

کنترل سکه، که در اینجا توسط نوپارا، مخترع Wasabi توضیح داده شده است، به یک انتظار استاندارد صنعتی برای کاربران بیت کوین آگاه به حریم خصوصی تبدیل شده است، اما، طبق بیانیه مطبوعاتی، استفاده از آن در Wasabi Wallet 1.0 نشان داد که اغلب باعث آسیب بیشتر از سود می شود. با نسخه 2.0.3، کاربران می توانند بین الگوریتم انتخاب سکه هوشمند و کنترل سکه اختیاری یکی را انتخاب کنند. کاربران پیشرفته می توانند کلید Alt را برای بررسی و اصلاح ویژگی ها نگه دارند.

به گفته مکس هیلبراند، مدیرعامل zkSNACKs و یکی از همکاران Wasabi Wallet، «هدف Wasabi 2.0 همیشه حذف پیچیدگی و اصطکاک از تجربه کاربری پیش‌فرض بوده است. این تنها راهی است که می‌توانیم پایگاه کاربری بزرگی جمع آوری کنیم و حریم خصوصی قابل توجهی ارائه دهیم. با این حال، اگر مکانی اختیاری برای قرار دادن پیچیدگی داشته باشیم، می‌توانیم پیش‌فرض را آسان‌تر کنیم، جایی که کاربران ماهر بتوانند عملکرد کیف پول خود را مطابق میل قلبی خود تنظیم کنند.»

علاوه بر به روز رسانی، Wasabi Wallet 2.0.3 دارای ارتقاء به Tor 0.4.7.12 است که پایداری بهبود یافته را برای کاربران MacOS M1 و رفع اشکال مختلف ارائه می دهد.

هیلبراند افزود: «اگر می‌خواهیم حریم خصوصی به پیش‌فرض تراکنش‌های بیت‌کوین تبدیل شود، باید هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم تا هزینه‌های کارمزدی را که برای استفاده از فناوری حفظ حریم خصوصی به کاربران وارد می‌شود، کاهش دهیم.»

پیش از این، مشتریان Wasabi Wallet با اعلام این خبر مواجه شده بودند که از پیوستن برخی خروجی‌های تراکنش‌های خرج نشده (UTXO) به دور CoinJoin خود جلوگیری می‌کند، «تعجب و شورش در توییتر را برانگیخت زیرا کاربران متعجب بودند که چرا پروژه تصمیمی ظاهراً برخلاف اخلاق غیرقابل سانسور می‌گیرد. بیت کوین.” با وجود این مشکلات، این به روز رسانی اخیر همچنان بر حفظ حریم خصوصی به عنوان مستاجر اصلی توسعه Wasabi تمرکز دارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.