کیف پول Bitcoin.com با ایجاد 40 میلیون کیف پول رمزنگاری نقطه عطف مهم را جشن می گیرد

[ad_1] Bitcoin.com مفتخر است اعلام کند که به یک نقطه عطف مهم در مأموریت خود برای افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در سراسر جهان رسیده است: ایجاد 40 میلیونمین کیف پول رمزنگاری شده در زنجیره چندگانه، DeFi-ready. کیف پول Bitcoin.com. کیف پول Bitcoin.com از زمان آغاز به کار خود در ژوئن 2017 شاهد افزایش سریع پذیرش

کد خبر : 360011
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
کیف پول Bitcoin.com با ایجاد 40 میلیون کیف پول رمزنگاری نقطه عطف مهم را جشن می گیرد

[ad_1]

Bitcoin.com مفتخر است اعلام کند که به یک نقطه عطف مهم در مأموریت خود برای افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در سراسر جهان رسیده است: ایجاد 40 میلیونمین کیف پول رمزنگاری شده در زنجیره چندگانه، DeFi-ready. کیف پول Bitcoin.com.

کیف پول Bitcoin.com از زمان آغاز به کار خود در ژوئن 2017 شاهد افزایش سریع پذیرش کاربران بوده است که منعکس کننده افزایش پذیرش و پذیرش ارزهای دیجیتال در سراسر جهان است.

کیف پول Bitcoin.com با ایجاد 40 میلیون کیف پول رمزنگاری نقطه عطف مهم را جشن می گیرد

نزدیک به دو سال طول کشید تا Bitcoin.com به پنج میلیون کیف پول اول خود برسد. در مقابل، پانزده میلیون کیف پول اخیر تنها در یک سال و نیم ساخته شده است که نشان دهنده افزایش چشمگیر در سرعت پذیرش است.

دنیس جارویس، مدیر عامل Bitcoin.com اظهار داشت: “ما به پیشرفتی که از زمان راه اندازی کیف پول در سال 2017 داشته ایم بسیار افتخار می کنیم. رشد و نرخ پذیرشی که شاهد آن بودیم، شاهدی بر افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال است. این فقط در مورد اعداد نیست – این 40 میلیون کیف پول نشان دهنده افراد و مشاغلی است که آزادی، فراگیر بودن و نوآوری را که ارز دیجیتال ارائه می دهد، پذیرفته اند.

کیف پول Bitcoin.com در خط مقدم انقلاب کریپتو قرار داشته است و یک پلتفرم امن و با کاربری آسان را برای کاربران برای خرید، فروش، تجارت و مدیریت انواع دارایی های رمزنگاری فراهم کرده است. موفقیت این پلتفرم نتیجه تعهد تزلزل ناپذیر این شرکت برای قابل دسترس کردن و کاربرپسند کردن ارزهای دیجیتال است.

کوربین فریزر، رئیس خدمات مالی Bitcoin.com اضافه کرد: “در حالی که به آینده نگاه می کنیم، متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم که کیف پول Bitcoin.com همچنان ابزاری قابل اعتماد، در دسترس و قدرتمند برای کاربران بیت کوین و کریپتو در سراسر جهان است. برای این منظور، ما هیجان‌زده هستیم که پاداش‌ها و توکن ابزاری VERSE خود را ادغام می‌کنیم، که با آسان‌تر کردن آن برای تازه‌واردان، پذیرش کریپتو را افزایش می‌دهد.»

همانطور که Bitcoin.com این نقطه عطف را جشن می گیرد، این شرکت می خواهد عمیق ترین قدردانی خود را از همه کاربران خود ابراز کند. اعتقاد آنها به پتانسیل ارزهای دیجیتال و اعتماد آنها به کیف پول Bitcoin.com در موفقیت این پلتفرم مؤثر بوده است.

برای نشان دادن قدردانی و ترویج بیشتر پذیرش کریپتو، Bitcoin.com میزبان یک 10 هزار دلار هدیه و از همه دعوت می‌کند تا به جهان بپیوندند و به کریپتو و دی‌فای کمک کنند.

 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.