کیف پول چند زنجیره ای Bitkeep 30 میلیون دلار از Bitget برای تقویت پیوندهای بین Defi و Cefi جمع آوری می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] روز چهارشنبه، کیف پول چند زنجیره ای Bitkeep اعلام کرد که 30 میلیون دلار از پلتفرم مشتقات ارز دیجیتال Bitget جمع آوری کرده است. Bitkeep اکنون دارای ارزش کلی 300 میلیون دلار است که هدف آن تقویت پیوند بین مالی غیرمتمرکز (defi) و مالی متمرکز (cefi) است. Bitget 30 میلیون دلار در Bitkeep سرمایه

کد خبر : 337140
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کیف پول چند زنجیره ای Bitkeep 30 میلیون دلار از Bitget برای تقویت پیوندهای بین Defi و Cefi جمع آوری می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

روز چهارشنبه، کیف پول چند زنجیره ای Bitkeep اعلام کرد که 30 میلیون دلار از پلتفرم مشتقات ارز دیجیتال Bitget جمع آوری کرده است. Bitkeep اکنون دارای ارزش کلی 300 میلیون دلار است که هدف آن تقویت پیوند بین مالی غیرمتمرکز (defi) و مالی متمرکز (cefi) است.

Bitget 30 میلیون دلار در Bitkeep سرمایه گذاری می کند. ارزش شرکت کیف پول 300 میلیون دلار است

صرافی مشتقات کریپتو Bitget اعلام کرده است که 30 میلیون دلار در شرکت کیف پول چند زنجیره ای Bitkeep سرمایه گذاری کرده است و آن را به سهامدار کنترل کننده استارت آپ تبدیل می کند. Bitget در روز چهارشنبه توضیح داد که کیف پول به فناوری و ویژگی های امنیتی صرافی دسترسی خواهد داشت. Bitkeep یک کیف پول چند زنجیره ای است که به کاربران اجازه می دهد به برنامه های مختلف defi و پروژه های توکن غیرقابل تعویض (NFT) متصل شوند.

کاربران کیف پول Bitkeep می توانند به بلاک چین هایی مانند بیت کوین (BTC)، Solana (SOL)، Fantom (FTM)، Polygon (MATIC)، Tron (TRX)، Heco (HT)، اتریوم (ETH)، زنجیره هوشمند Binance (BSC) و OEC (OKT). این کیف پول در ماه می 2022 در یک دور مالی به رهبری Dragonfly Capital با مشارکت Kucoin Ventures، A&T Capital، Foresight Ventures، Sevenx، Matrixport، Bixin Capital، Danhua Capital، Peak Capital و YM Capital توانست 15 میلیون دلار جذب کند.

آخرین تزریق 30 میلیون دلاری Bitget به Bitkeep ارزش پس از سرمایه 300 میلیون دلاری را ارائه می دهد. گریسی چن، مدیر عامل Bitget، گفت: “این حرکت یک انتخاب برد-برد برای Bitget و Bitkeep است و تلاش های مشترک را در فضای غیرمتمرکز و فراتر از آن تسهیل می کند.” ما نه تنها از ارائه پشتیبانی لازم به تیم Bitkeep برای تقویت امنیت و ثبات خدمات ارائه شده آن خرسندیم، بلکه از داشتن چنین بازیگر صنعتی به عنوان بخشی از اکوسیستم رو به رشد خود هیجان زده هستیم.

Bitkeep ادعا می کند که بیش از 8 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد که 168 کشور در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا را پوشش می دهد. علاوه بر شبکه های فوق، این کیف پول از 80 بلاک چین مختلف و 250000 نوع مختلف دارایی رمزنگاری پشتیبانی می کند. این کیف پول با کیف پول هایی مانند defi و Web3 مانند Metamask که بیش از 10 میلیون کاربر فعال دارد رقابت می کند. از دیگر رقبای Bitkeep می توان به کیف پول هایی مانند Defi Swap، Zengo، Safepal و Trust Wallet اشاره کرد.

برچسب ها در این داستان

A&T Capital، Binance Smart Chain، Bitcoin، Bitget، BitKeep، Bixin Capital، Blockchain، دارایی های رمزنگاری، Danhua Capital، فضای غیرمتمرکز، DeFi، DeFi Swap، Dragonfly Capital، Ecosystem، Ethereum، Fantom، Finance Round، Foresight Chenntures، Heco، بازیکن صنعت، Kucoin Ventures، مدیر عامل، Matrixport، متاماسک، کیف پول چند زنجیره‌ای، پروژه‌های NFT، OEC، اوج سرمایه، چند ضلعی، ارزش‌گذاری پس از سرمایه، Safepal، Security، Sevenx، Solana، Stability، ترون، کیف پول اعتماد، Web3، YM Capital، Zengo

نظر شما در مورد سرمایه گذاری Bitget در Bitkeep چیست و فکر می کنید چه تاثیری بر صنعت کیف پول چند زنجیره ای خواهد داشت؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.