کیف پول ذخیره بیت کوین بنیاد لونا اکنون ۱.۱ میلیارد دلار بیت کوین دارد – بیت کوین نیوز

[ad_1] در هفته گذشته، جامعه ارزهای دیجیتال درباره خریدهای بیت کوین انجام شده توسط Luna Foundation Guard (LFG) بحث کرده است، زیرا داده های زنجیره ای نشان می دهد که کیف پول بیت کوین LFG در حال حاضر 24954.95 بیت کوین به ارزش 1.1 میلیارد دلار دارد. نشانی امن Gnosis LFG نشان می دهد که

کد خبر : 183936
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
کیف پول ذخیره بیت کوین بنیاد لونا اکنون ۱.۱ میلیارد دلار بیت کوین دارد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

در هفته گذشته، جامعه ارزهای دیجیتال درباره خریدهای بیت کوین انجام شده توسط Luna Foundation Guard (LFG) بحث کرده است، زیرا داده های زنجیره ای نشان می دهد که کیف پول بیت کوین LFG در حال حاضر 24954.95 بیت کوین به ارزش 1.1 میلیارد دلار دارد. نشانی امن Gnosis LFG نشان می دهد که در چهار روز گذشته، 660.6 میلیون تتر از کیف پول بنیاد ارسال شده است.

Do Kwon تایید کرد که کیف پول بیت کوین متعلق به LFG است

در 26 مارس 2022، کیف پول بیت کوین بنیاد Luna Guard دارای 24954.95 بیت کوین به ارزش 1.1 میلیارد دلار است. در طول چهار روز گذشته، پس از اینکه دو کوون، بنیانگذار Terra اخیراً به پروژه بلاک چین اشاره کرد که از توکنومیک های مرتبط با بیت کوین استفاده می کند، این آدرس تعداد زیادی بیت کوین جمع آوری کرده است. پس از اینکه شخصی از بنیانگذار Terra پرسید که چرا پروژه تصمیم گرفت بیت کوین (BTC) را برای دارایی ذخیره انتخاب کند، دو کوون پاسخ داد:

بیت کوین تنها دارایی ذخیره سختی است که از طریق ارزهای دیجیتال به اثبات رسیده است… برای کسی که در حوزه رمزارز است بسیار دشوار است که بیت کوین را زیر سوال ببرد.

پس از بیانیه، جامعه متوجه حرکت ناشی از یک آدرس امن Gnosis شد که طبق گزارشات متعلق به LFG است. علاوه بر این، نشریه خبری مجله بیت کوین توییت کرد در مورد آدرس بیت کوین LFG و گفت که بنیاد این آدرس و خریدها را برای حمایت از استیبل کوین UST تایید کرده است. به دنبال این بیانیه، در 25 مارس، نشریه خبری در مقاله ای این توییت را تأیید کرد که در آن آمده بود: “موسس آزمایشگاه Terraform، Do Kwon، روز چهارشنبه از طریق ایمیل تایید کرد که آدرس واقعا متعلق به LFG است.”

کیف پول ذخیره بیت کوین بنیاد لونا اکنون 1.1 میلیارد دلار بیت کوین دارد
در 26 مارس 2022، ساعت 1:00 بعد از ظهر (ET)، کیف پول بیت کوین LFG دارای 24954.95 بیت کوین به ارزش بیش از 1.1 میلیارد دلار است.

بنیانگذار 3AC می گوید خرید روزانه 125 میلیون دلار بیت کوین به مدت سه ماه بسیار زیاد است.

از آن زمان، آدرس بیت کوین LFG به جمع آوری بیت کوین ادامه می دهد زیرا آخرین تراکنش نشان می دهد که 493 بیت کوین در 26 مارس ساعت 5:18 صبح (UTC) دریافت کرده است. دارای 24954.95 بیت کوین به ارزش 1.1 میلیارد دلار است و این آدرس هرگز حتی یک ساتوشی را از کیف پول ارسال نکرده است. آدرس امن Gnosis چهار تراکنش USDT به ارزش حدود 125 میلیون دلار ارسال کرده است و آخرین ارسال تتر به مبلغ 160,750,000 USDT بوده است.

با توجه به داده‌های oxt.me و آمار جریان پول bitquery.io، آدرس بیت‌کوینی که بیت‌کوین را به آدرس بیت‌کوین LFG ارسال کرده است، به‌عنوان «کیف پول داغ بایننس» علامت‌گذاری شده است. تمام ورودی‌های بیت‌کوین که در آدرس بیت‌کوین LFG نگهداری می‌شوند، از کیف پول داغ بایننس پرچم‌گذاری شده‌اند. تا آنجا که به آدرس امن Gnosis مربوط می شود، هنوز مقدار زیادی وجوه در کیف پول برای ادامه خرید روزانه BTC وجود دارد.

در حال حاضر، آدرس امن Gnosis دارای 715.2 میلیون دلار در تتر (USDT) و 398.23 میلیون دلار در سکه USD (USDC) است. ولگردی خرید بیشتر باعث ایجاد بحث های زیادی در جامعه رمزنگاری شده است. کایل دیویس، یکی از بنیانگذاران و رئیس Three Arrows Capital (3AC) در توییتی نوشت: «می‌توانم بگویم برخی از شما قبلاً سایز را اجرا نکرده‌اید». «اجازه دهید به شما بگویم 125 میلیون دلار در روز خرید کنید [bitcoin] برای 3 ماه بسیار است.”

برچسب ها در این داستان

1.1 میلیون دلار بیت کوین، 125 میلیون دلار، 125 میلیون دلار تتر، 3 میلیارد دلار، کیف پول داغ بایننس، بیت کوین، کاوشگر بلاک چین، Blockchair’s Privacy-o-meter، بیت کوین، ذخایر بیت کوین، وثیقه، دوکون، آدرس امن Gnosis، Kyle Davies، lfg , LUNA, محافظ پایه لونا, داده های oxt.me, خرید BTC گزارش شده, Terra, terra (LUNA), Terra’s Luna Foundation, terraform labs, Tether, UST

نظر شما در مورد پشته ذخایر بیت کوین LFG چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.