کیف پول خفته بیت کوین مرتبط با Mt Gox Saga برای اولین بار از سال 2013 60 میلیون دلار جابه جا شد – اخبار بیت کوین

[ad_1] بر اساس داده‌های onchain، یک آدرس نهنگ بیت‌کوین، پس از 19 دسامبر 2013، 2071.5 بیت کوین به ارزش تقریبی 60 میلیون دلار را انتقال داد. جالب توجه است که این آدرس بیت‌کوین به دو کیف پول مرتبط است که تابستان گذشته برای اولین بار در 9 سال گذشته 10000 بیت کوین ارسال کردند. و

کد خبر : 348793
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۳:۳۰
کیف پول خفته بیت کوین مرتبط با Mt Gox Saga برای اولین بار از سال 2013 60 میلیون دلار جابه جا شد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

بر اساس داده‌های onchain، یک آدرس نهنگ بیت‌کوین، پس از 19 دسامبر 2013، 2071.5 بیت کوین به ارزش تقریبی 60 میلیون دلار را انتقال داد. جالب توجه است که این آدرس بیت‌کوین به دو کیف پول مرتبط است که تابستان گذشته برای اولین بار در 9 سال گذشته 10000 بیت کوین ارسال کردند. و با صرافی منقرض شده Mt Gox مرتبط هستند.

2071 بیت کوین خرج شده در روز چهارشنبه به آدرس مرتبط با Mt Gox ‘1McUC’ مرتبط است

در 19 آوریل 2023، ساعت 4:45 بعد از ظهر (UTC)، کیف پولی که قبلاً غیرفعال بود از سال 2013، 2071.5 بیت کوین را جابجا کرد. این انبار زمانی که برای اولین بار به آدرس “1JdTW” رسید حدود 1.36 میلیون دلار ارزش داشت و تا زمان انتقال در روز چهارشنبه به 60 میلیون دلار افزایش یافت. چندین تجزیه کننده BTC، از جمله Btcparser.com، این حرکت را جلب کردند. علاوه بر این، Bitcoin.com News آن را با Taisia، محقق بلاک چین، ادمین کانال تلگرام “GFISchannel” در میان گذاشت.

کیف پول خفته بیت کوین مرتبط با Mt Gox Saga برای اولین بار از سال 2013 60 میلیون دلار جابه جا شد
تصویری از تجزیه و تحلیل زنجیره ای Taisia ​​از 2071 BTC که در روز چهارشنبه 19 آوریل 2023 نقل مکان کرد.

Taisia ​​شناسایی کرد که وجوه به آدرس “1McUC” متصل است که Bitcoin.com News در آگوست 2022 در مورد آن گزارش داد. آدرس “1McU” مربوط به صرافی رمزارز منحل شده Mt Gox است و ممکن است به هک صرافی مرتبط باشد. مکان در 19 ژوئن 2011. به گفته Taisia، جذاب ترین جنبه حرکت 2071.5 BTC در روز چهارشنبه، منشأ آن است.

Taisia ​​اظهار داشت که بررسی زنجیره اصلی حرکات دو گروه کیف پول را نشان داد که قبلاً به همان آدرس “1McU” ذکر شده در دو مقاله در سال گذشته شناسایی شده بودند. این تحلیلگر افزود: به نظر من و چندین تحلیلگر بلاک چین، این کیف پول متعلق به جد مک کالب، مالک اصلی Mt Gox و خالق ریپل است.

بسیاری از مردم متوجه شد حرکت 2,071.5 BTC، مانند Taisia. محقق OXT Ergo BTC همچنین تراکنش را به آدرس “1McUC” مرتبط کرد. “اولین فعالیت در این دنباله کیف پول از تابستان گذشته. 4K [bitcoin] چپ، “ارگو نوشت. “[By the way,] این یک سپرده کراکن بود اضافه. با استفاده از ابزارهای اکتشافی و خوشه‌بندی زنجیره‌ای، Bitcoin.com News می‌تواند تأیید کند که وجوه با آدرس “1McUC” و حماسه Mt Gox مرتبط است.

برچسب ها در این داستان

آدرس 2013، بیت کوین، بلاک چین، Btcparser.com، ارز دیجیتال، کیف پول غیرفعال، Ergo BTC، Mt Gox، Mt Gox بیت کوین، داده Onchain، OXT، Taisia، تراکنش

نظر شما در مورد اهمیت این حرکت اخیر بیت کوین غیرفعال مرتبط با Mt Gox چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.