کیفیت بومگردی‌ها تغییر می‌کند؟ – ایسنا

[ad_1] رییس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای اقامتگاه‌های بومگردی ایران از بازنگری در سرفصل‌های آموزشی اقامتگاه‌های بومگردی با هدف ارتقاء کیفیت آن‌ها خبر داد. یاور عبیری به ایسنا گفت: چند سال است که آموزش در بخش بومگردی‌ها آن‌چنان که باید انجام نمی‌شود، در دوره‌های آموزشی هم که زیرنظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شد

کد خبر : 376323
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
کیفیت بومگردی‌ها تغییر می‌کند؟ – ایسنا

[ad_1]

رییس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای اقامتگاه‌های بومگردی ایران از بازنگری در سرفصل‌های آموزشی اقامتگاه‌های بومگردی با هدف ارتقاء کیفیت آن‌ها خبر داد.

یاور عبیری به ایسنا گفت: چند سال است که آموزش در بخش بومگردی‌ها آن‌چنان که باید انجام نمی‌شود، در دوره‌های آموزشی هم که زیرنظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شد کتاب قطور ۷۰۰ صفحه‌ای را با عنوان کلی “تاسیسات گردشگری” آموزش می‌دادند که موضوع آن بیشتر به هتل‌ها برمی‌گردد تا بومگردی‌ها. از طرفی مفاهیم آن کتاب ۷۰۰ صفحه‌ای برای جامعه بومگردی که عموما در روستاها هستند کاربردی ندارد. با رایزنی‌هایی که با معاونت گردشگری انجام شد، قرار شد نگاه آموزشی در بومگردی‌ها اصلاح شود و سرفصل‌ها تغییر کند.

او اضافه کرد: این سرفصل‌ها به دو بخش عمومی و تخصصی دسته‌بندی شده تا بیشتر کاربرد داشته باشد و تمام موضوعات تخصصی مرتبط با کسب‌وکار بومگردی لحاظ شده تا در ارتقاء کیفیت آن‌ها تأثیر بگذارد. البته باید جزئیات این سرفصل‌ها را تا یک ماه آینده مشخص کنیم تا آموزش‌ها از اوایل پاییز امسال براساس سرفصل‌های جدید آغاز شود.

رییس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای اقامتگاه‌های بومگردی ایران همچنین گفت: از معاونت گردشگری انتظار می‌رود آموزش‌های بومگردی به شکل عملیاتی و منطقه‌ای در اقامتگاه‌های بومگردی انجام شود. ما معتقدیم این آموزش‌ها نباید به مدیر اقامتگاه محدود شود و باید تمام کارکنان به شکلی تجربی این آموزش‌ها را دریافت کنند تا در کیفیت خدمات این اقامتگاه‌ها تأثیر خود را نشان دهد. بنابراین توقع داریم در ادامه شکل اجرا و ارائه آموزش‌های بومگردی تغییر کند.

عبیری همچنین در پاسخ به اینکه با توجه به مشکلات و کیفیت خدمات‌دهی برخی بومگردی‌ها، آیا سرفصل‌ها براساس آسیب‌شناسی این مشکلات تهیه و تدوین شده است، اظهار کرد: ما روی این سرفصل‌ها کار کردیم و براساس نیاز بومگردی‌ها آن را تدوین کرده‌ایم. شاید در زمان اجرا متوجه مشکلات آن شویم و برای یک‌ سال آینده دوباره بازنگری کنیم.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.