کیسه CoinCorner ارسال جهانی را به فیلیپین بیاورید – مجله بیت کوین

[ad_1] مشتریان در بریتانیا و اروپا اکنون می توانند از ویژگی ارسال جهانی CoinCorner برای ارسال فیات به فیلیپین پس از همکاری با Pouch، ارائه دهنده خدمات لایتنینگ مستقر در این کشور آسیای جنوب شرقی استفاده کنند. Send Globally از شبکه لایتنینگ برای تبدیل یک ارز فیات به بیت کوین استفاده می کند، که سپس

کد خبر : 296548
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
کیسه CoinCorner ارسال جهانی را به فیلیپین بیاورید – مجله بیت کوین

[ad_1]

مشتریان در بریتانیا و اروپا اکنون می توانند از ویژگی ارسال جهانی CoinCorner برای ارسال فیات به فیلیپین پس از همکاری با Pouch، ارائه دهنده خدمات لایتنینگ مستقر در این کشور آسیای جنوب شرقی استفاده کنند.

Send Globally از شبکه لایتنینگ برای تبدیل یک ارز فیات به بیت کوین استفاده می کند، که سپس از طریق شبکه لایتنینگ به یک نهاد دریافت کننده ارسال می شود که بیت کوین را به ارز فیات دیگری تبدیل می کند و عملاً پرداخت های جهانی را فوری انجام می دهد.

Send Globally اخیراً برای CoinCorner و Strike از طریق مشارکت با Bitnob به تصویب رسیده است. این به کاربران اروپا، ایالات متحده و بریتانیا امکان می‌دهد تا به سرعت و با هزینه کم به غنا، کنیا و نیجریه پول ارسال کنند.

فیلیپین یکی دیگر از بازارهای حواله است که اکنون به شبکه لایتنینگ بیت کوین دسترسی دارد. حدود 33 میلیارد دلار در سال از کارگران کشورهای خارجی به خانه فرستاده می شود که درصد عمده ای از تولید ناخالص داخلی کشور است.

مدیر عامل CoinCorner، دنی اسکات، این موضوع را گسترش داد و گفت: “ما هیجان زده هستیم که آخرین همکاری خود را با Pouch اعلام کنیم و سرویس ارسال جهانی خود را به فیلیپین گسترش دهیم. هر سال بیش از 2,412,600,000 دلار (2 میلیارد پوند) از بریتانیا و اروپا به فیلیپین حواله می شود، بنابراین این فرصت عالی دیگری برای نشان دادن قدرت بیت کوین با تراکنش های فوری و کم هزینه از طریق شبکه لایتنینگ است.

مدیر عامل Pouch، ایتان رز، دوباره بر این هیجان در مورد لایتنینگ تاکید کرد و گفت: «شبکه لایتنینگ کارآمدترین راه برای ارسال پول در سراسر مرزها است، اما تاکنون تجربه کاربری برای کاربر معمولی بسیار پیچیده بوده است. ما بسیار خوشحالیم که همکاری بین Pouch & CoinCorner را اعلام می کنیم، زیرا به ما این امکان را می دهد که تجربه کاربری یک ارسال کننده را به شدت ساده کنیم و در عین حال از ابزار لایتنینگ به طور کامل استفاده کنیم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.