کیتلین در مورد آینده بانکی بیت کوین: “سیاست گذاران به آنچه می ترسند می رسند”

[ad_1] اگر بیش از چند دقیقه در بیت کوین بوده اید، عبارت «بانک خودتان باشید» را شنیده اید. البته این به این واقعیت اشاره دارد که بیت کوین یک شبکه همتا به همتا است که توسط کاربران آن کنترل می شود، نه یک سیستم بانک مرکزی. با این حال، هنوز فضایی برای بانکداری در دنیای

کد خبر : 362745
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
کیتلین در مورد آینده بانکی بیت کوین: “سیاست گذاران به آنچه می ترسند می رسند”

[ad_1]


اگر بیش از چند دقیقه در بیت کوین بوده اید، عبارت «بانک خودتان باشید» را شنیده اید. البته این به این واقعیت اشاره دارد که بیت کوین یک شبکه همتا به همتا است که توسط کاربران آن کنترل می شود، نه یک سیستم بانک مرکزی. با این حال، هنوز فضایی برای بانکداری در دنیای بیت کوین وجود دارد. هر چند تغییری از سیستمی که در حال حاضر با آن آشنا هستیم.

کیتلین لانگ به‌طور خستگی‌ناپذیر برای شیوه‌های صحیح بانکداری مبارزه کرده است، به‌ویژه که به خطرات اهرم در بیت‌کوین مربوط می‌شود. کار او توجه مثبتی را به این موضوع جلب کرده است که بانکداری در فضای بیت کوین چگونه باید باشد.

پس‌زمینه چشمگیر و 22 ساله لانگ در وال استریت، همراه با صراحت و سابقه او در حمایت از پول صدا، او را در بسیاری از محافل به یک اسطوره تبدیل کرده است. لانگ در ایالت خود در وایومینگ، بانک کاستودیا (گروه مالی سابق آوانتی) را تأسیس کرد و به عنوان مدیر عامل آن فعالیت می‌کند که برای پر کردن شکاف بین بانکداری سنتی و دارایی‌های دیجیتال تلاش می‌کند. اخیراً، لانگ در سنگر مبارزه برای تبدیل شدن به یک بانک دارایی دیجیتال با حساب فدرال رزرو کوستودیا بوده است. او در طول این فرآیند با مخالفت بی‌معنای فدرال رزرو روبه‌رو شد، اما لانگ با رواقی‌گرایی، حرفه‌ای بودن و درستکاری با این عقب‌نشینی‌ها روبرو شد و به مبارزه برای دسترسی فدرال رزرو برای کاستودیا از طریق یک نبرد طولانی دادگاه ادامه داد.

مصاحبه با لانگ در مورد چشم انداز او در مورد فضای بیت کوین و آینده امور مالی یک افتخار بود و می دانم که پاسخ های او را روشنگر خواهید یافت.

چگونه برای اولین بار در مورد بیت کوین و چه چیزی یاد گرفتید به طور مشخص شما را به آن کشاند؟

من برای اولین بار در سال 2012 در مورد آن از مکاتب فکری اقتصادی جایگزین یاد گرفتم. من عضو یک گروه ایمیل بودم و در آن زمان متوجه شدم افرادی که در مورد آن صحبت می کردند. برای کسانی که با مکاتب فکری اقتصادی جایگزین آشنایی ندارند، بیت کوین علاقه زیادی را در مکاتب مختلف فکری برانگیخته است. به عنوان مثال، کسانی که از اقتصاد مدرسه اتریش پیروی می کنند، به دلیل عرضه محدود و ماهیت غیرمتمرکز، بیت کوین را به عنوان نسخه دیجیتالی طلا می بینند. این یک ذخیره جایگزین ارزش است. آنها همچنین استدلال می کنند که از آنجایی که بیت کوین ماهیت غیرسیاسی و تورم زا دارد، جایگزین بهتری برای ارزهای فیات است که به سیاست های پولی تورمی وابسته هستند.

چندین بحث دیگر در مورد بیت کوین و مکاتب فکری اقتصادی جایگزین وجود دارد، اما ما زمان کافی برای ورود به آنها را نداریم.

به عنوان یک رهبر در بخش بانکداری بیت کوین، بالا و پایین سیاست ها را در ایالات متحده مشاهده کرده اید آیا فکر می کنید در نهایت به Custodia عضویت و حساب فدرال رزرو اعطا خواهد شد؟

من باید اجازه بدهم که دادخواست در مورد کوستودیا صحبت کند. با این حال، من به طور کلی به موضوع سیاست خوشبین هستم. افراد صاحب قدرت در واشنگتن دی سی امروز فکر می کنند که قدرت کشتن بیت کوین را دارند، که باید همه ما را بخنداند. بیت کوین تاکنون 474 مورد مرگ را از دست داده است و هنوز هم زنده است – این فقط یک کد است و 8 میلیارد نفر در جهان در حال حاضر توانایی اجرای کد روی تلفن های هوشمند خود را دارند. وقتی سازمان ها از روی ترس تصمیم می گیرند، تمایل دارند دقیقاً همان چیزی را که از آن می ترسیدند، به دست آورند. سیاستگذاران ایالات متحده در نتیجه سوق دادن خدمات بیت کوین به سایه های ضرب المثل، آنچه را که از آن می ترسند به دست خواهند آورد: آنها با شبکه بیت کوین قوی تر، توزیع شده در سطح جهانی و در نتیجه انعطاف پذیرتر روبرو خواهند شد، که روی آن دید و کنترل کمتری بر دلار آمریکا دارند. رمپ روشن/خاموش نسبت به امروز.

آیا بیت کوین را به عنوان دارایی می بینید که به حفظ دلار آمریکا به عنوان ارز ذخیره جهانی کمک می کند؟ یا به عنوان وسیله ای برای یک سیستم پولی غیرسیاسی در سطح جهانی؟

قطعاً حفظ رهبری ایالات متحده در این فناوری مزایای استراتژیک و امنیت ملی دارد. بله، مثلاً در شبکه لایتنینگ می توان دلار صادر کرد و ایالات متحده باید این را بپذیرد. این واقعیت که استیبل کوین‌ها به همان اندازه که دارند کشش پیدا کرده‌اند، گواهی بر این است که جهان می‌خواهد دلار روی ریل‌های پرداخت با سرعت اینترنت کار کند.

به نظر شما، چرا بستن شکاف جنسیتی در علاقه و پذیرش بیت کوین مهم است؟

این یک سوال سخت است و گسترده تر از بیت کوین است. این به طور کلی در بخش فناوری و همچنین به طور کلی در زمینه های STEM کاربرد دارد. بر کسی پوشیده نیست که من در سال 2017 برای مهندسان زن در دانشگاه وایومینگ بورسیه ای را با بیت کوین گرانبها تامین کردم. در انجام این کار، تمام تلاشم را می‌کنم تا زنان را تشویق کنم که پس از فارغ‌التحصیلی در رشته مهندسی، در رشته مهندسی بمانند.

جدای از صحبت‌های زنان، بهترین کاری که فضای بیت‌کوین می‌تواند برای جذب زنان بیشتر و در واقع افراد با هر پیشینه‌ای انجام دهد، اضافه کردن بلاک‌ها است. پذیرش در طول زمان ادامه خواهد داشت!

پس گفتار

این واقعیت که لانگ و تیم کاستودیا کارها را به منطبق‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهند، کمی طعنه آمیز است و در عین حال مقاومتی از اعماق نهاد نظارتی بانکی را تجربه می‌کنند. مفهوم سپرده‌های کاملاً ذخیره شده به دلیل دهه‌ها تلقین در قربانگاه بدهی‌ها و بازپرداخت‌ها، با تنظیم‌کننده‌های بانکی محاسبه نمی‌شود. پیشگامانی مانند لانگ نه تنها سزاوار احترام ما هستند، بلکه سزاوار حمایت ما هستند، زیرا اولین کسانی هستند که به این رخنه می روند.

این یک پست مهمان توسط بکا براچر است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.