کوین بیس صرافی بین المللی برای بیت کوین و آتی دائمی اتر راه اندازی می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] Coinbase، صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در سانفرانسیسکو، اخیراً از راه اندازی سرویس جدیدی به نام Coinbase International Exchange خبر داد. این پلتفرم جدید، کاربران نهادی خارج از ایالات متحده را قادر می‌سازد تا معاملات آتی دائمی بیت‌کوین و اتریوم را انجام دهند. این شرکت در توییتی اعلام کرد که این سرویس با ارائه معاملات

کد خبر : 354266
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۳۰
کوین بیس صرافی بین المللی برای بیت کوین و آتی دائمی اتر راه اندازی می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

Coinbase، صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در سانفرانسیسکو، اخیراً از راه اندازی سرویس جدیدی به نام Coinbase International Exchange خبر داد. این پلتفرم جدید، کاربران نهادی خارج از ایالات متحده را قادر می‌سازد تا معاملات آتی دائمی بیت‌کوین و اتریوم را انجام دهند. این شرکت در توییتی اعلام کرد که این سرویس با ارائه معاملات آتی دائمی در USDC با حداکثر اهرم 5 برابری به مشتریان سازمانی در حوزه های قضایی واجد شرایط آغاز خواهد شد.

کوین‌بیس آتی دائمی بیت‌کوین و اتریوم را در USDC با حداکثر اهرم 5 برابری نشان می‌دهد

را راه اندازی صرافی بین المللی کوین بیس به دنبال تایید این شرکت برای اجرای عملیات ارز دیجیتال خود در برمودا است که توسط مرجع پولی برمودا (BMA) اعطا شده است.

در یک پست وبلاگی، کوین بیس خاطرنشان کرد که «ایجاد یک مبادله آتی دائمی جهانی برای دارایی های دیجیتال به پشتیبانی از به روز رسانی سیستم مالی کمک می کند و محصولات و خدمات قابل اعتماد کوین بیس را برای کاربران دارایی های دیجیتالی که خارج از محدوده زندگی می کنند در دسترس تر می کند. [United States]”

کوین بیس اضافه کرد:

از آنجایی که بازارهای بیشتر و بیشتری با چارچوب های نظارتی برای تبدیل شدن به هاب های رمزنگاری پیش می روند، ما معتقدیم که زمان راه اندازی این صرافی بین المللی مناسب است.

این شرکت اصرار دارد که صرافی بین المللی کوین بیس یک “چارچوب انحلال که مطابق با استانداردهای انطباق دقیق است” ارائه می کند و شامل معاملات بیدرنگ 24/7 و نقدینگی ارائه شده توسط بازارسازان خارجی می شود.

این اطلاعیه پس از دریافت اطلاعیه ولز از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به دلیل تخلفات احتمالی توسط Coinbase منتشر شد. پس از این اخطار، کوین بیس به دلیل عدم شفافیت مقرراتی، شکایتی علیه SEC تنظیم کرد و بلافاصله پس از آن نیز پاسخ Wells خود را با عموم به اشتراک گذاشت.

کوین‌بیس خاطرنشان می‌کند که در حالی که سایر حوزه‌های قضایی در حال پیشروی با چارچوب‌های نظارتی رمزنگاری پیش‌رو هستند، مایل است که ایالات متحده رویکردی مشابه به جای مقررات از طریق اجرا داشته باشد، که منجر به روند ناامیدکننده‌ای برای توسعه رمزارز در کشور شده است.

برچسب ها در این داستان

برمودا، بیت کوین، کوین بیس، استانداردهای انطباق، صرافی ارزهای دیجیتال، اتریوم، کاربران نهادی، مبادلات بین‌المللی، معاملات آتی دائمی، چارچوب‌های نظارتی، SEC، USDC

فکر می‌کنید راه‌اندازی صرافی بین‌المللی کوین‌بیس چه تأثیری بر پذیرش نهادی ارزهای دیجیتال در خارج از ایالات متحده خواهد داشت؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Sergei Elagin / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.