کوین اولری هشدار می دهد که مقررات رمزنگاری ایالات متحده “بسیار تهاجمی” می شود – “شما باید از مسیر SEC خودداری کنید” – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] کوین اولری، ستاره کوسه تانک، با نام مستعار آقای شگفت‌انگیز، هشدار داده است که مقررات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده «خیلی، بسیار تهاجمی» می‌شود. اولری با اشاره به اینکه تنظیم‌کننده‌ها در حال حاضر “با اعمال، مجازات‌ها و جریمه‌های هنگفت تنظیم می‌کنند” بر اهمیت دور ماندن از مسیر SEC، رئیس گری جنسلر و سایر تنظیم‌کننده‌ها

کد خبر : 323339
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
کوین اولری هشدار می دهد که مقررات رمزنگاری ایالات متحده “بسیار تهاجمی” می شود – “شما باید از مسیر SEC خودداری کنید” – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

کوین اولری، ستاره کوسه تانک، با نام مستعار آقای شگفت‌انگیز، هشدار داده است که مقررات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده «خیلی، بسیار تهاجمی» می‌شود. اولری با اشاره به اینکه تنظیم‌کننده‌ها در حال حاضر “با اعمال، مجازات‌ها و جریمه‌های هنگفت تنظیم می‌کنند” بر اهمیت دور ماندن از مسیر SEC، رئیس گری جنسلر و سایر تنظیم‌کننده‌ها تاکید کرد.

کوین اولری چشم انداز مقررات رمزنگاری را به اشتراک می گذارد

کوین اولری، ستاره کوسه تانک، چشم انداز خود را برای صنعت کریپتو پس از چندین اقدام اجرایی توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به اشتراک گذاشته است. آقای شگفت انگیز دوشنبه توییت کرد:

سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز برای پروژه‌های جدید کریپتو تقریباً مرده است و معاملات پس از فروش برای پروژه‌های موجود با تخفیف‌های هنگفت همراه است. دلیل؟ رگولاتور اکنون با اعمال، مجازات ها و جریمه های هنگفت تنظیم می کند.

او افزود: “جامعه سرمایه گذاری به سمت چیز بزرگ بعدی یعنی هوش مصنوعی رفته است.”

اولری در مصاحبه‌ای با Trader TV Live که یکشنبه منتشر شد، توضیح داد که پس از فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX، قانون‌گذاران ایالات متحده از اینکه مجبورند به طور منظم برای مقابله با شکست‌های شرکت‌های رمزنگاری با یکدیگر ملاقات کنند، عصبانی هستند. ستاره Shark Tank توضیح داد که سناتورها “خسته” و “واقعا از اینکه هر شش ماه یک بار وقتی شرکت ارزهای دیجیتال بعدی منفجر می شود و به صفر می رسد، خسته شده اند.” او بر این باور است که این یکی از دلایلی است که گری جنسلر، رئیس SEC اخیراً در صرافی کریپتو کریکن به دلیل برنامه سهام‌داری آن «سنگین» عمل کرده است.

اولری با تاکید بر رویکرد اجرایی محور SEC برای تنظیم صنعت کریپتو، هشدار داد:

این نوع محیط بسیار بسیار تهاجمی می شود و تنظیم کننده ها توسط سناتورها و نمایندگان کنگره و زنان تشویق می شوند که می گویند “این چیست؟” ما به اندازه کافی از این چیزها خورده ایم.

اولری هشدار داد که صرافی‌های غیرقانونی ارزهای دیجیتال طی چند سال آینده توسط رگولاتورها از بین خواهند رفت یا به صفر خواهند رسید. وی تاکید کرد:

شما باید با مقررات کنار بیایید. شما باید از سر راه Gensler و SEC و سایر تنظیم‌کننده‌ها دوری کنید.

«آن هموطنان در واشنگتن خوشحال نیستند… FTX خرس را به صدا درآورد. اولری در پایان گفت: خرس بیدار است و عصبانی است.

ستاره شارک تانک در اوایل این ماه گفت که اکثر توکن‌های رمزنگاری بی‌ارزش هستند و تاکید کرد که «در نهایت به صفر خواهند رسید». O’Leary اخیراً توسط جامعه ارزهای دیجیتال به دلیل حمایت مستمر از بنیانگذار FTX، سام بانکمن-فرید (SBF) مورد انتقاد قرار گرفت. آقای شگفت انگیز 15 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد تا سخنگوی FTX شود.

برچسب ها در این داستان

کوین اولری، بیت کوین کوین اولری، کریپتو کوین اولری، ارز رمزنگاری شده کوین اولری، کین اولری FTX، کوین اولری سک، تنظیم مقررات رمزنگاری کوین اولری، مقررات ارز دیجیتال کوین اولری، کوین اولری گری جنسلر، آقای فوق العاده، تانک کوسه

آیا با کوین اولری موافقید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.