کوین اولری هشدار داد که رویداد وحشتناک کریپتو بزرگ در راه است – “من باور نمی کنم هنوز پایین را دیده ایم” – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] کوین اولری، ستاره کوسه تانک، با نام مستعار آقای شگفت انگیز، در مورد یک “رویداد وحشت بزرگ” قریب الوقوع در فضای کریپتو هشدار داده است. او گفت: “من باور نمی کنم که ما هنوز پایین را دیده ایم و دیدگاه متفاوتی نسبت به آن دارم.” کوین اولری درباره یک “رویداد وحشت بزرگ” در Crypto

کد خبر : 227523
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
کوین اولری هشدار داد که رویداد وحشتناک کریپتو بزرگ در راه است – “من باور نمی کنم هنوز پایین را دیده ایم” – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

کوین اولری، ستاره کوسه تانک، با نام مستعار آقای شگفت انگیز، در مورد یک “رویداد وحشت بزرگ” قریب الوقوع در فضای کریپتو هشدار داده است. او گفت: “من باور نمی کنم که ما هنوز پایین را دیده ایم و دیدگاه متفاوتی نسبت به آن دارم.”

کوین اولری درباره یک “رویداد وحشت بزرگ” در Crypto هشدار می دهد

کوین اولری، ستاره کوسه تانک، چشم انداز کریپتو خود را در مصاحبه ای در کانال یوتیوب Meet Kevin هفته گذشته به اشتراک گذاشت.

از او پرسیده شد که قیمت بیت کوین چقدر می تواند کاهش یابد و آیا همان طور که برخی افراد پیش بینی کرده اند BTC می تواند به 13 هزار دلار کاهش یابد. اولری در پاسخ گفت: «ممکن است بدانیم ته آن کجاست» و افزود:

من باور نمی کنم که ما هنوز پایین را دیده ایم و دیدگاه متفاوتی نسبت به آن دارم.

ستاره Shark Tank با اشاره به تجربه گذشته خود گفت: “من دوباره به کلاس های دارایی دیگری برمی گردم که دهه ها در آنها سرمایه گذاری کرده ام. در هر موردی – اوراق قرضه سنتی، سهام سنتی، املاک و مستغلات، طبقات دارایی های جایگزین – با یک رویداد، یک رویداد وحشتناک که من آن را می نامم، به پایان می رسیم، و شما می توانید آن را در هر طبقه دارایی پیدا کنید.

اولری خاطرنشان کرد:

ما هنوز آن را در سرزمین کریپتو ندیده ایم. هنوز هیچ مرد بزرگی وجود ندارد که به صفر رسیده باشد و من فکر می کنم که هنوز در راه است.

او افزود که پیش‌بینی اینکه چه کسی در مرحله بعدی شکست می‌خورد دشوار است، «زیرا این به دلیل اهرم‌ها و نوعی رابطه در طرف طرف مقابل است که آن‌ها فاش نکرده‌اند».

او گفت وویجر، وام دهنده رمزارز که هفته گذشته برای ورشکستگی فصل 11 درخواست داد، بسیار کوچک است و اهمیتی ندارد. او اظهار داشت: “بقیه این افراد از نظر ارزش کل بازار به نوعی نامربوط بودند.”

ستاره شارک تانک خاطرنشان کرد که بازار کریپتو، از جمله بیت کوین، «تقریباً در مجموع ارزش بازار به نصف کاهش یافته است، بنابراین فکر می‌کنید که ما در حال رسیدن به پایین هستیم».

با این حال، او تاکید کرد: «من یک رویداد وحشتناک بزرگ و بزرگ را دوست دارم. این همیشه یک راه عالی برای پایین آمدن بوده است – پرتاب حوله، تسلیم شدن، حجم زیاد، وحشت کامل در خیابان ها – و همیشه یک فرصت خرید عالی است. وی توضیح داد:

من نمی دانم بعدی کیست. [It] ممکن است فردا صبح باشد، ممکن است یک ماه دیگر باشد، اما به یک تئاتر نزدیک شما می آید.

آقای شگفت انگیز در پایان گفت: «این قطعاً یک اتفاق بسیار خوب برای این صنعت خواهد بود. این یک چیز عالی خواهد بود، زیرا تمام مدل‌های کسب‌وکار بد و شکسته، اهرم‌های سنگین، حدس و گمان‌هایی که بسیار پرخطر بود را از بین می‌برد.»

ستاره Shark Tank پیش‌بینی کرده است که به محض اینکه قانون‌گذاران سیاست ارزهای دیجیتال را اتخاذ کنند، تریلیون‌ها دلار از سرمایه‌گذاران نهادی به ارزهای دیجیتال سرازیر خواهد شد. او معتقد است که کریپتو به دوازدهمین بخش S&P تبدیل خواهد شد. در ماه ژوئن، اولری فاش کرد که 32 موقعیت در فضای دارایی های دیجیتال دارد و علیرغم فروش ارزهای دیجیتال، هیچ کدام را نمی فروشد. من چیزی نمی فروشم… درازمدت، فقط باید آن را تحمل کنید. باید درک کنید که دچار نوسان خواهید شد و برخی از پروژه‌ها به نتیجه نمی‌رسند.»

نظر شما در مورد پیش بینی های کوین اولری چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.