کوین اولری فاش کرد که FTX ۱۵ میلیون دلار به او پرداخت کرده تا سخنگوی صرافی شود – اخبار ویژه بیت کوین

کوین اولری، ستاره کوسه تانک، با نام مستعار آقای شگفت‌انگیز، فاش کرده است که صرافی کریپتو فروپاشیده FTX به او حدود 15 میلیون دلار پرداخت کرده تا سخنگوی آن شود. من حدود 9.7 میلیون دلار برای ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کردم. فکر می کنم این چیزی است که من از دست دادم. من نمی دانم.

کد خبر : 291503
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
کوین اولری فاش کرد که FTX ۱۵ میلیون دلار به او پرداخت کرده تا سخنگوی صرافی شود – اخبار ویژه بیت کوین


کوین اولری، ستاره کوسه تانک، با نام مستعار آقای شگفت‌انگیز، فاش کرده است که صرافی کریپتو فروپاشیده FTX به او حدود 15 میلیون دلار پرداخت کرده تا سخنگوی آن شود. من حدود 9.7 میلیون دلار برای ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کردم. فکر می کنم این چیزی است که من از دست دادم. من نمی دانم. اولیری گفت: همه چیز در حد صفر است.

کوین اولری 15 میلیون دلار توسط FTX دستمزد دریافت کرد

کوین اولری، ستاره کوسه تانک، در مصاحبه‌ای با CNBC فاش کرد که صرافی سقوط کرده FTX سال گذشته حدود 15 میلیون دلار به او پرداخت تا سخنگوی آن شود.

اولری با اشاره به اینکه طعمه «تفکر گروهی» شد، توضیح داد:

کل معامله فقط کمتر از 15 میلیون دلار بود، در مجموع … من حدود 9.7 میلیون دلار را به ارزهای دیجیتال گذاشتم. فکر می کنم این چیزی است که من از دست دادم. من نمی دانم. این همه در صفر است.

ستاره کوسه تانک همچنین فاش کرد که او همچنین بیش از 1 میلیون دلار سهام FTX دارد که اکنون به دلیل فرآیند محافظت از ورشکستگی بی ارزش شده است. علاوه بر این، آقای شگفت انگیز توضیح داد که موجودی کمی بیش از 4 میلیون دلار ظاهراً توسط مالیات و حق الزحمه نمایندگان خورده شده است. او اعتراف کرد:

سرمایه گذاری خوبی نبود.

FTX در 11 نوامبر اعلام ورشکستگی کرد و Sam Bankman-Fried (SBF) از سمت مدیرعاملی کنار رفت. این شرکت اکنون به دلیل سوء استفاده از وجوه مشتریان در حال بررسی است. مدیر عامل جدید FTX، جان ری، به دادگاه ورشکستگی گفت: «هرگز در دوران حرفه‌ای خود چنین شکست کامل کنترل‌های شرکتی و فقدان کامل اطلاعات مالی قابل اعتماد را ندیده‌ام که در اینجا اتفاق افتاده است.»

علیرغم بیان اینکه او میلیون ها دلار در سقوط FTX از دست داده است، O’Leary اصرار دارد که Bankman-Fried یکی از بهترین معامله گران در فضای کریپتو است و اگر سرمایه گذاری دیگری داشته باشد دوباره از او حمایت خواهد کرد. این صنعت کریپتو را شوکه کرده است زیرا اکثر مردم معتقدند که Bankman-Fried یک کلاهبردار و یک کلاهبردار است. برخی سقوط FTX را با طرح پونزی برنی مدوف مقایسه کرده اند.

بانکمن-فرید اصرار دارد که عمداً مرتکب کلاهبرداری نشده است. مانند اولری، بیل آکمن، مدیر صندوق سرمایه گذاری میلیاردر نیز گفت که معتقد است SBF حقیقت را می گوید. آقای شگفت انگیز همچنین اخیراً فاش کرد که تقریباً 8 میلیارد دلار برای نجات FTX قبل از فروپاشی آن و مجبور به اعلام ورشکستگی تضمین کرده است.

نظر شما در مورد پرداخت 15 میلیون دلاری به کوین اولری برای تبدیل شدن به سخنگوی FTX چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.