کوین اولری ستاره تانک کوسه از حمایت از Crypto Exchange FTX و Sam Bankman-Fried دفاع می کند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] کوین اولری، ستاره کوسه تانک، با نام مستعار آقای شگفت انگیز، از حمایت خود از صرافی رمزارز سقوط کرده FTX و مدیر عامل سابق آن سام بانکمن-فرید (SBF) دفاع کرده است. «این آمریکا است. وی تاکید کرد: نظام قضایی فرض برائت را فراهم می کند مگر اینکه خلاف آن ثابت شود. اولری همچنین اتهام

کد خبر : 295055
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
کوین اولری ستاره تانک کوسه از حمایت از Crypto Exchange FTX و Sam Bankman-Fried دفاع می کند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

کوین اولری، ستاره کوسه تانک، با نام مستعار آقای شگفت انگیز، از حمایت خود از صرافی رمزارز سقوط کرده FTX و مدیر عامل سابق آن سام بانکمن-فرید (SBF) دفاع کرده است. «این آمریکا است. وی تاکید کرد: نظام قضایی فرض برائت را فراهم می کند مگر اینکه خلاف آن ثابت شود. اولری همچنین اتهام Changpeng Zhao (CZ) مدیر عامل بایننس را رد کرد که او در یک جلسه استماع سنای ایالات متحده درباره علت شکست FTX به خود شهادت دروغ گفته است.

کوین اولری در فیلم Collapse از FTX

کوین اولری، ستاره کوسه تانک، در مصاحبه ای با CNBC روز جمعه از موقعیت خود به عنوان سخنگوی صرافی سقوط کرده FTX دفاع کرد. او همچنین در مورد مدیر عامل Binance Changpeng Zhao (CZ) اظهار داشت که او را دروغگو خوانده است.

اولری وقتی از او پرسیده شد که چرا مدیر عامل سابق FTX سام بانکمن-فرید (SBF) را به شدت محکوم نکرد، پاسخ داد:

این آمریکاست. نظام قضایی فرض برائت را فراهم می کند مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

مدیر سابق FTX هفته گذشته در باهاما دستگیر شد. دولت ایالات متحده و چندین تنظیم کننده چندین اتهام کلاهبرداری را علیه او و صرافی ارز دیجیتالش مطرح کرده اند. اولری سخنگوی FTX و یک سرمایه گذار در صرافی در زمان سقوط بود. این شرکت حدود 15 میلیون دلار به او پرداخت تا سخنگوی آن شود، که ستاره کوسه تانک گفت زمانی که صرافی اعلام ورشکستگی کرد، این مبلغ از دست رفت.

هنگامی که از شما پرسیده شد، “آیا هنوز در حال ادغام پولی هستید که از FTX دریافت کرده اید و از دست داده اید، یا واقعاً بخشی از سرمایه خود را سرمایه گذاری کرده اید؟” ستاره کوسه تانک پاسخ داد: “پول قابل تعویض است.” جو کرنن از CNBC سپس خاطرنشان کرد: “پس شما این کار را نکردید. یک بار دیگر، شما یک سرمایه‌گذار مخاطره‌آمیز هستید که نام خود را مطرح کردید… شما حتی پول خود را بابت مالیات پرداخت نکردید.»

سپس اندرو راس سورکین از اولری پرسید: «فکر می‌کنید چه اتفاقی افتاد؟ آیا شما معتقدید که این یک تقلب بوده است؟» آقای شگفت انگیز با تاکید بر اینکه او “واقعیت ها را ندارد” و مدیر عامل جدید FTX نیز “هنوز آنها را ندارد” پاسخ داد:

من دنبال سوابقم هستم من مایلم بودجه حسابرسی پزشکی قانونی حساب هایمان را تامین کنم. من می خواهم بدانم چه اتفاقی افتاده است، واضح است. در اینجا موارد بد زیادی وجود دارد. سوالی در موردش نیست برخی از آنها به احتمال زیاد درست خواهند بود، زیرا پولی در آنجا وجود ندارد. یک جایی پول نقد از بین رفته است.

O’Leary به اتهام CZ مدیر عامل Binance پاسخ می دهد

پس از شهادت اولری در کمیته بانکی سنا مبنی بر اینکه او معتقد است FTX شکست خورد زیرا صرافی رقیب ارز دیجیتال بایننس عمداً آن را از کار انداخت، مدیر عامل بایننس، چانگپنگ ژائو (CZ) ستاره کوسه تانک را دروغگو خواند.

آقای شگفت انگیز تاکید کرد:

دیروز، CZ من را دروغگو خطاب کرد. سپس او به من پیشنهاد کرد که این هفته به مدت 2 ساعت در مقابل مجلس سنای آمریکا سوگند دروغ بگویم. من می توانم به شما اطمینان دهم که اینطور نیست.

اولری ادامه داد: «یک مثل کوچک دیگر را در اینجا باید درک کنید. او در ادامه توضیح داد که پدر تولدش ایرلندی بود و افزود که وقتی او جوان بود، پدرش به او گفت: «پسرم، هرگز یک ایرلندی را دروغگو خطاب نکن، مگر اینکه با یقین بدانی که درست است.» ستاره تانک کوسه سپس از پدرش پرسید: “چرا آن پدر است؟” پدرش پاسخ داد: چون ایرلندی ها دیوانه اند.

آقای واندرفول با اشاره به اتهام CZ تاکید کرد: از این موضوع خوشحال نیستم و افزود:

در پایان روز من هیچ بدخواهی نسبت به این مرد ندارم، اما او نیز بخشی از داستان است.

قبل از سقوط FTX، اولری تقریباً 8 میلیارد دلار تضمین کرد تا صرافی ارز دیجیتال را از ورشکستگی نجات دهد. او گفت که Bankman-Fried یکی از بهترین معامله‌گران در فضای کریپتو است و اگر سرمایه‌گذاری دیگری داشته باشد، دوباره از بنیانگذار FTX حمایت خواهد کرد.

برچسب ها در این داستان

Binance, CZ, ftx, kevin o’leary, kevin o’leary FTX, Kevin O’Leary Binance, Kevin O’Leary CZ, Kevin O’Leary Liar, Kevin O’Leary Sam Bankman-Fried, Kevin O’Leary SBF, سنا کوین اولری، آقای شگفت انگیز بایننس، آقای شگفت انگیز سی.زی، آقای دروغگوی شگفت انگیز، آقای شگفت انگیز FTX، sbf

نظر شما در مورد نظرات کوین اولری چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.