کوین اولری به قانونگذاران آمریکایی می گوید FTX شکست خورد زیرا بایننس عمدا آن را کشت – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] کوین اولری، ستاره شارک تانک، با نام مستعار آقای شگفت‌انگیز، به کنگره آمریکا گفته است که معتقد است صرافی کریپتو سقوط کرده FTX شکست خورد زیرا رقیب بایننس آن را عمداً از کار انداخت. او گفت که سام بانکمن-فرید (SBF) مدیر عامل سابق FTX به او گفت که بایننس که 20 درصد از سهام

کد خبر : 293410
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
کوین اولری به قانونگذاران آمریکایی می گوید FTX شکست خورد زیرا بایننس عمدا آن را کشت – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

کوین اولری، ستاره شارک تانک، با نام مستعار آقای شگفت‌انگیز، به کنگره آمریکا گفته است که معتقد است صرافی کریپتو سقوط کرده FTX شکست خورد زیرا رقیب بایننس آن را عمداً از کار انداخت. او گفت که سام بانکمن-فرید (SBF) مدیر عامل سابق FTX به او گفت که بایننس که 20 درصد از سهام FTX را در اختیار داشت، هر زمان که FTX برای دریافت مجوز در حوزه های قضایی مختلف درخواست می کرد، از انطباق با درخواست های تنظیم کننده ها خودداری کرد.

کوین اولری دلیل شکست FTX را با سناتورهای آمریکایی به اشتراک می گذارد

کوین اولری، ستاره شارک تانک، در جلسه ای در کنگره با عنوان «خرابی رمزنگاری: چرا حباب FTX و آسیب به مصرف کنندگان» در مقابل کمیته امور بانکی، مسکن و شهرسازی سنا در مورد اینکه چرا فکر می کند صرافی رمزارز FTX سقوط کرد، توضیح داد. چهار شنبه.

سناتور پت تومی (R-PA) از اولری پرسید: “چرا فکر می کنید FTX شکست خورد؟”

آقای شگفت انگیز پاسخ داد: «من نظری دارم. من سوابقش را ندارم.» پس از اینکه ستاره کوسه تانک متوجه ناپدید شدن وجوه از حساب های FTX او شد، او آنچه را که مدیر عامل سابق FTX، سام بانکمن-فرید (SBF) به او گفت، ادامه داد. اولری به کنگره گفت:

بعد از اینکه حساب‌های من از تمام دارایی‌ها و تمام اطلاعات حسابداری و تجارت محروم شد، نتوانستم از هیچ یک از مدیران شرکت پاسخی دریافت کنم، بنابراین به سادگی با سام بنکمن-فرید تماس گرفتم و گفتم: «پول کجاست. سام؟

SBF به O’Leary گفت که او “دیگر نمی دانست” زیرا از “دسترسی به سرورها خودداری شده است”. اولری سپس به کمیته سنا گفت: “این یک مورد ساده در ذهن من است که “پول کجا رفت؟”

در طول مکالمه تلفنی خود، ستاره شارک تانک از بانکمن-فرید خواست توضیح دهد که چگونه از درآمد حاصل از دارایی های FTX در 24 ماه گذشته استفاده کرده است. این زمانی بود که اولری از معامله ای به ارزش حدود 2 تا 3 میلیارد دلار برای خرید مجدد سهام FTX از بایننس مطلع شد.

من در آن زمان این را نمی دانستم، اما در مقطعی، CZ [Changpeng Zhao]اولری به سناتورها گفت، که بایننس را اداره می کند، 20 درصد از مالکیت شرکت Sam Bankman-Fried را برای سهام بذر خریداری کرد. آقای شگفت انگیز سپس از SBF پرسید که چرا باید سهام را از CZ بازخرید کند: «چه چیزی شما را مجبور به انجام این کار می کند؟ چرا دارایی های خود را در ترازنامه نگه نمی دارید؟

آقای Wonderful با استناد به Bankman-Fried توضیح داد که هر بار که FTX برای مجوز در حوزه های قضایی مختلف درخواست می کند، CZ و Binance «از درخواست های تنظیم کننده ها برای ارائه داده هایی که پاک می شود پیروی نمی کنند. [FTX] برای مجوز.»

اولری تاکید کرد که هزینه FTX حدود 3 میلیارد دلار برای بازخرید سهام از بایننس “لغو [its] ترازنامه دارایی.» وی تصریح کرد: از نظر شخصی من، این دو غول که با هم صاحب بازار نامرتبط هستند و این تجارت های باورنکردنی را از نظر رشد رشد داده اند، با یکدیگر در جنگ بودند. ستاره کوسه تانک نتیجه گرفت:

یکی دیگر را عمداً از کار انداخت. شاید هیچ ایرادی در آن وجود نداشته باشد… اما بایننس در حال حاضر یک انحصار گسترده جهانی بدون نظارت است. آنها FTX را از تجارت خارج کردند.

اولری بدون اشاره به کلاهبرداری یا هرگونه اتهام دیگری که در این هفته توسط دولت ایالات متحده و رگولاتورها علیه FTX و Bankman-Fried مطرح شده است، توضیح داد: “الان، مطمئنم دلایل زیادی وجود دارد، اما این نظر شخصی من است.”

اولری اخیرا فاش کرد که FTX به او 15 میلیون دلار پرداخت کرده تا سخنگوی آن شود. پس از فروپاشی FTX، آقای Wonderful اظهار داشت که Bankman-Fried یکی از بهترین معامله‌گران در فضای کریپتو است و اگر سرمایه‌گذاری دیگری داشته باشد، دوباره از او حمایت خواهد کرد. ستاره کوسه تانک همچنین گفت که تقریباً 8 میلیارد دلار تضمین کرده است تا صرافی مشکل دار رمزارز را از ورشکستگی نجات دهد. مدیر عامل سابق FTX در باهاما دستگیر و از وثیقه محروم شده است.

برچسب ها در این داستان

Binance, ftx, FTX Binance, FTX CZ, kevin o’leary, kevin o’leary FTX, Kevin O’Leary Binance, Kevin O’Leary CZ, Kevin O’Leary FTX ورشکستگی, Kevin O’Leary FTX شکست خورده, Kevin O’ لیری SBF

نظر شما در مورد نظرات کوین اولری در مورد FTX و Binance چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.