کوین اولری انتظار دارد مقررات رمزنگاری ایالات متحده پس از انتخابات میان دوره ای منتشر شود – اخبار بیت کوین

[ad_1] کوین اولری، ستاره کوسه تانک، با نام مستعار آقای شگفت‌انگیز، می‌گوید مقررات ارزهای دیجیتال ایالات متحده تا پس از انتخابات میان‌دوره‌ای منتشر نخواهد شد. او توضیح داد که جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن «علاقه‌ای به بحث در مورد ارزهای دیجیتال» ندارد، زمانی که رتبه‌های محبوبیت او به پایین‌ترین حد رسیده است. اولری نیز استناد

کد خبر : 210171
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 می 2022 - 7:30
کوین اولری انتظار دارد مقررات رمزنگاری ایالات متحده پس از انتخابات میان دوره ای منتشر شود – اخبار بیت کوین

[ad_1]

کوین اولری، ستاره کوسه تانک، با نام مستعار آقای شگفت‌انگیز، می‌گوید مقررات ارزهای دیجیتال ایالات متحده تا پس از انتخابات میان‌دوره‌ای منتشر نخواهد شد. او توضیح داد که جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن «علاقه‌ای به بحث در مورد ارزهای دیجیتال» ندارد، زمانی که رتبه‌های محبوبیت او به پایین‌ترین حد رسیده است. اولری نیز استناد کرد عوامل دیگر از جمله تورم دو رقمی و قیمت بالای مواد غذایی و گاز.

کوین اولری در مورد مقررات رمزنگاری، سیاست بایدن

کوین اولری، ستاره کوسه تانک، در مصاحبه ای با Stansberry Research که جمعه منتشر شد، درباره بیت کوین و مقررات ارزهای دیجیتال صحبت کرد.

از او پرسیده شد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تا تایید صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) چقدر فاصله دارد.

اولری پاسخ داد: “این خیلی دور است.” “این چیزی نیست که اول اتفاق بیفتد. من فکر می کنم اولین چیزی که قرار است اتفاق بیفتد این است که شاهد سیاست گذاری در مورد استیبل کوین باشیم. وی به دو لایحه برای تنظیم استیبل کوین ها اشاره کرد. یکی توسط سناتور بیل هاگرتی و دیگری توسط سناتور پت تومی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه لایحه استیبل کوین پس از انتخابات میان دوره ای به راحتی تصویب می شود، تاکید کرد:

تا پایان میان ترم هیچ اتفاقی نمی افتد. بایدن علاقه ای به بحث در مورد کریپتو ندارد زمانی که رتبه بندی نظرسنجی هایش زیر 31 درصد است. اینجا جایی نیست که او بخواهد برود، بنابراین باید تا پایان میان ترم صبر کنید.

آقای شگفت انگیز اشاره کرد که وقتی بایدن فرمان اجرایی تشویق کننده در مورد ارزهای دیجیتال را صادر کرد، رتبه او بالاتر بود. یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که محبوبیت جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن در ماه می به پایین‌ترین سطح دوران ریاست‌جمهوری او کاهش یافته است. تنها 39 درصد از بزرگسالان ایالات متحده عملکرد او را به عنوان رئیس جمهور تایید می کنند.

انتخابات میان دوره ای ایالات متحده برای 8 نوامبر برنامه ریزی شده است. اگر حزب جمهوری خواه کنترل یک یا هر دو مجلس را به دست آورد، این قدرت را خواهد داشت که برنامه های رئیس جمهور را خنثی کند.

اولری توضیح داد که کریپتو یکی از «مسائلی نیست که وقتی در نظرسنجی ها در حال کاهش هستید، قهرمان آن می شوید. این به شما کمکی نمی کند.»

با اشاره به اینکه «بازار در حال اصلاح است… مردم از پمپ بنزین می‌گیرند، به فصل رانندگی می‌روند، با قیمت‌های نامشخص در 20 سال گذشته. قیمت پروتئین 20 تا 40 درصد افزایش یافته است.» ستاره کوسه تانک گفت:

بایدن با تورم نزدیک به دو رقمی مواجه است… او نگران کریپتو نیست.

علاوه بر این، اولری توضیح داد که پیشنهادات مختلفی از SEC در مورد تغییرات آب و هوا، ارزهای دیجیتال و استخراج بیت کوین ارائه می شود. او گفت: «بنابراین در حال حاضر وضعیت بسیار پرنوسانی است.

از آقای شگفت‌انگیز همچنین پرسیده شد که آیا فکر می‌کند این زمستان رمزنگاری طولانی خواهد بود و اکنون بازار به کجا خواهد رفت.

«پیش‌بینی‌ها برای بیت‌کوین هرگز دقیق نبوده است. هیچ کس قادر به پیش بینی نوسانات آن نبوده است. و می دانید، این گمانه زنی مبنی بر اینکه قرار است سدی در برابر تورم باشد، کاملاً اشتباه بود. او ادامه داد:

من استدلال می کنم که نوسانات بیت کوین بسیار شبیه به آنچه آمازون در 15 سال اول بود باقی می ماند – 30٪ تا 50٪ اصلاحات هر 12 ماه.

او دلیل آن را این بود که “در روزهای اولیه آمازون هیچ حمایت نهادی وجود نداشت.” ستاره کوسه تانک اظهار داشت: «این در حال حاضر برای بیت کوین یکسان است… مردم در مورد مؤسساتی که مالک آن هستند صحبت می کنند. این فقط درست نیست. آنها مالک هیچ یک از آن نیستند و تا زمانی که SEC در مورد آن تصمیم نگیرد، نخواهند داشت.

برچسب ها در این داستان

رتبه بندی بایدن، بیت کوین ETF، قیمت بالای مواد غذایی، قیمت بالای بنزین، تورم، جو بایدن، کوین اولری، کوین اولری بیت کوین، کریپتو کوین اولری، ارز دیجیتال کوین اولری، کوین اولری بایدن، میان ترم انتخابات، میان دوره ای، کریپتو میان دوره ای، SEC، استیبل کوین

نظر شما در مورد نظرات کوین اولری چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.