کوین اولری استراتژی سرمایه گذاری در رمزارز را به اشتراک می گذارد – 20٪ از نمونه کار او اکنون در کریپتو و بلاک چین – اخبار بیت کوین

[ad_1] کوین اولری، ستاره کوسه تانک، با نام مستعار آقای شگفت انگیز، استراتژی سرمایه گذاری خود در ارزهای دیجیتال را به اشتراک گذاشته است. او فاش کرد که 20 درصد از پرتفوی او در حال حاضر در ارزهای دیجیتال و بلاک چین است. “کل نکته این است که شما نمی دانید چه کسی برنده خواهد

کد خبر : 178142
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۰۹
کوین اولری استراتژی سرمایه گذاری در رمزارز را به اشتراک می گذارد – 20٪ از نمونه کار او اکنون در کریپتو و بلاک چین – اخبار بیت کوین

[ad_1]

کوین اولری، ستاره کوسه تانک، با نام مستعار آقای شگفت انگیز، استراتژی سرمایه گذاری خود در ارزهای دیجیتال را به اشتراک گذاشته است. او فاش کرد که 20 درصد از پرتفوی او در حال حاضر در ارزهای دیجیتال و بلاک چین است. “کل نکته این است که شما نمی دانید چه کسی برنده خواهد شد.”

استراتژی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال کوین اولری

کوین اولری، رئیس ETFs O’Shares و ستاره Shark Tank، استراتژی سرمایه‌گذاری رمزنگاری خود را در مصاحبه با CNBC جمعه به اشتراک گذاشته است.

اولاً، او گفت که یک پنجم سرمایه‌گذاری‌هایش در ارزهای دیجیتال یا شرکت‌هایی که در فضای کریپتو فعالیت می‌کنند، مرتبط است. آقای شگفت انگیز گفت:

من میلیون ها دلار دارم، 20 درصد از سبد من اکنون در ارزهای دیجیتال و بلاک چین است.

در نوامبر سال گذشته، او گفت که کریپتو 10 درصد از پرتفوی او را تشکیل می دهد. سرمایه‌گذاری‌های او در ارزهای دیجیتال برای اولین بار در اکتبر سال گذشته از سرمایه‌گذاری طلای او بیشتر شد.

از اولری پرسیده شد که آیا برخی از ارزهای رمزپایه در یک دهه آینده وجود خواهند داشت؟ ستاره کوسه تانک با اشاره به اینکه او این ریسک را در استراتژی خود لحاظ کرد، تاکید کرد:

شما باید متنوع باشید. من صاحب 32 موقعیت مختلف، از جمله خود سهام FTX هستم.

اولری سفیر و سخنگوی پولی FTX، صرافی رمزنگاری که توسط میلیاردر 30 ساله سام بنکمن-فرید تأسیس شد، در آگوست سال گذشته شد.

ستاره کوسه تانک توضیح داد:

نکته اصلی این است که شما نمی دانید چه کسی برنده خواهد شد. آیا اتریوم برنده می شود؟ آیا سولانا برنده می شود؟ هلیوم است یا بهمن؟ من مالک همه آنها هستم.

آقای واندرفول در مورد فرمان اجرایی تنظیم ارزهای دیجیتال که توسط رئیس جمهور جو بایدن در چهارشنبه امضا شد، گفت: “این یک ممنوعیت همه جانبه نبود، بنابراین خبر خوبی است.”

بسیاری از افراد در صنعت کریپتو از فرمان اجرایی بایدن استقبال می کنند. برخی می گویند که مشروعیت ارزهای دیجیتال را فراهم می کند در حالی که برخی دیگر خوشحال هستند که شامل اقدامات بسیار محدودکننده ای نیست که آنها پیش بینی کرده بودند.

با این حال، اولری نگرانی خود را در مورد روشی که دستورالعمل بایدن شامل تاکید بر خطرات آب و هوایی مرتبط با ارز دیجیتال است، ابراز کرد. او گفت که پس از دستور اجرایی بایدن، موقعیت‌های خود را در شرکت‌های استخراج بیت‌کوین که به صورت عمومی معامله می‌شوند، فروخته است.

هفته گذشته، این سرمایه گذار مشهور فاش کرد که با گروهی از سناتورهای ایالات متحده در مورد مقررات ارزهای دیجیتال، به ویژه نحوه اعمال آنها برای سرمایه گذاران نهادی، جلسه ای داشته است. او مدتی است گفته است که وقتی موسسات بتوانند روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند، قیمت بیت کوین به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت. او انتظار دارد که دو تا سه سال طول بکشد.

نظر شما در مورد نظرات کوین اولری چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.