کوین اولری، ستاره تانک کوسه، افت بیت کوین را خرید – می گوید کریپتو به شدت به سیاست نیاز دارد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] کوین اولری، ستاره کوسه تانک، با نام مستعار آقای شگفت‌انگیز، می‌گوید که در جریان فروش اخیر ارزهای دیجیتال در بازار ارز دیجیتال، این کاهش را خریداری کرده است. او افزود: «اکنون خود کریپتو به شدت به سیاست نیاز دارد. نیاز به تنظیم دارد.» کوین اولیری کاهش قیمت را می خرد، نظرات در مورد قیمت

کد خبر : 238482
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
کوین اولری، ستاره تانک کوسه، افت بیت کوین را خرید – می گوید کریپتو به شدت به سیاست نیاز دارد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

کوین اولری، ستاره کوسه تانک، با نام مستعار آقای شگفت‌انگیز، می‌گوید که در جریان فروش اخیر ارزهای دیجیتال در بازار ارز دیجیتال، این کاهش را خریداری کرده است. او افزود: «اکنون خود کریپتو به شدت به سیاست نیاز دارد. نیاز به تنظیم دارد.»

کوین اولیری کاهش قیمت را می خرد، نظرات در مورد قیمت بیت کوین

کوین اولری چشم انداز بازار کریپتو و استراتژی سرمایه گذاری خود را در این بازار نزولی در مصاحبه ای با Stansberry Research که پنجشنبه منتشر شد به اشتراک گذاشت.

وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت ارز دیجیتال گفت: «من می بینم که بیت کوین همیشه 20000 دلار را آزمایش می کند و مقاومت زیادی دریافت می کند. او اظهار داشت: «هنوز برای استخراج‌کنندگان بیت‌کوین که در حال حاضر حدود 7000 دلار به ازای هر سکه در مقیاس استخراج می‌کنند، بسیار سودآور است.

اخیراً به دلیل ESG یک واکنش تند و تیز علیه ماینرهای بیت کوین وجود داشته است [environmental, social, and corporate governance] O’Leary توضیح داد: نگرانی‌ها، اما آنها با ورود به انرژی هسته‌ای و آبی که می‌دانید در برخی از کشورها مانند نروژ فراوان است، خود را اصلاح می‌کنند.

ستاره تانک کوسه ادامه داد:

اکنون خود کریپتو به شدت به سیاست نیاز دارد. نیاز به تنظیم دارد.

اولری توضیح داد: «دو هفته پیش لایحه‌ای وجود داشت که در نظر گرفته شده بود، نه در مورد بیت‌کوین، بلکه فقط برای استیبل کوین‌ها به عنوان سیستم‌های پرداخت. و همانطور که می دانید این منطقه بسیار ناپایدار بوده است.»

وی با اشاره به اینکه این صورتحساب “برای سپتامبر متوقف شده است”، تاکید کرد: “من فکر می کنم 50 تا 50 شانس وجود دارد که ما سیاستی در مورد استیبل کوین های مرتبط با دلار آمریکا داشته باشیم.”

آقای شگفت انگیز جزئیات:

بگذارید به طور خاص توضیح دهم که چرا فکر می کنم این اتفاق می افتد. جنگی بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار و هر تنظیم‌کننده دیگری در رابطه با ارزهای دیجیتال، NFTها، توکن‌ها – همه این موارد در جریان است.

تنظیم‌کننده‌های هوشمند، سیاست‌گذاران می‌گویند: یک لحظه صبر کنید، بیایید یک نتیجه را بگیریم. بیایید فقط سیستم های پرداخت را انجام دهیم، درست مانند یک کارت اعتباری، یک کارت ویزا، یا یک صندوق بازار پول، که انعطاف پذیری بسیار محدودی از نظر آنچه می توانید آن را نگه دارید، دارد. اساساً، اسکناس‌ها و پول نقد دلار به دلار – همان چیزی است که در سیستم پرداخت مانند یک استیبل کوین وجود دارد.» ستاره کوسه تانک خاطرنشان کرد:

اگر این سیاست پایین بیاید. فرض کنید این کار در سپتامبر انجام می شود. این سیگنالی است به بازار مبنی بر اینکه ما شروع به شکستن بن‌بست سیاست‌گذاری کرده‌ایم و من بسیار خوشبین هستم.

از اولری همچنین در مورد سرمایه گذاری های کریپتو خود و اینکه چه استراتژی ای در این بازار نزولی استفاده کرده است، سوال شد.

“ما ضربه خوردیم. ما در 20 درصد بودیم و سپس به 23 درصد افزایش یافت، سپس به 16 درصد از پرتفوی کاهش یافت. واقعاً نوسان بود، اما من همیشه گفته‌ام که شما این نوسان را در صنعت دارایی‌ای خواهید داشت که تنظیم نشده است، زیرا پیشنهاد نهادی وجود ندارد، بنابراین احتمالاً در پایین‌ترین حد ما در 15 درصد هستیم. ما 40 درصد از ارزش خود را از دست دادیم و اکنون دوباره بالا آمده ایم [in] برخی از پروژه ها همه آنها با سرعت یکسان برنگشته اند.»

اولری با نامگذاری بیت کوین، اتریوم، سولانا و چند ضلعی که او آنها را «بازیگران بزرگ، نام‌های بزرگ بازار» نامید، فاش کرد:

در برخی موارد دو برابر شدیم. ما از نوسانات شدید و نام‌های هنگفتی مانند ETH و بیت کوین استفاده کردیم. اگر می خواهید مدت طولانی بمانید، چرا به این موقعیت اضافه نمی کنید.

آقای شگفت انگیز خاطرنشان کرد که طبقه دارایی های رمزنگاری شده “با هیچ چیزی آنطور که مردم فکر می کردند مرتبط نیست” از جمله تورم.

برچسب ها در این داستان

دیپ را می‌خرد، مقررات رمزنگاری، کوین اولری، کوین اولری بیت‌کوین، کریپتو کوین اولری، ارز دیجیتال کین اولری، کین اولری اتریوم، کوین اولری دیپ را می‌خرد، کوین اولری اث، کوین اولری اتر، تنظیم کوین اولری، کوین اولری سولانا

نظر شما در مورد نظرات کوین اولری چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.