کن گریفین مدیر عامل شرکت سیتادل می گوید: سیتادل قصد دارد در ماه های آینده بازارهای ارز دیجیتال را آغاز کند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] کن گریفین، مدیر عامل سیتادل، یک شکاک به بیت کوین، اعتراف می کند که در تماس رمزنگاری خود درست عمل نکرده است. او اکنون می‌گوید: «منصفانه است که فرض کنیم در ماه‌های آینده، شاهد مشارکت ما در ایجاد بازار در ارزهای دیجیتال خواهید بود.» ورود سیتادل به رمزارز مدیر عامل و موسس شرکت خدمات

کد خبر : 174555
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
کن گریفین مدیر عامل شرکت سیتادل می گوید: سیتادل قصد دارد در ماه های آینده بازارهای ارز دیجیتال را آغاز کند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

کن گریفین، مدیر عامل سیتادل، یک شکاک به بیت کوین، اعتراف می کند که در تماس رمزنگاری خود درست عمل نکرده است. او اکنون می‌گوید: «منصفانه است که فرض کنیم در ماه‌های آینده، شاهد مشارکت ما در ایجاد بازار در ارزهای دیجیتال خواهید بود.»

ورود سیتادل به رمزارز

مدیر عامل و موسس شرکت خدمات مالی سیتادل، میلیاردر کن گریفین، در مصاحبه ای با دیوید روبنشتاین در روز پنجشنبه بلومبرگ، در مورد ارز دیجیتال و تصمیم شرکتش برای ورود به این فضا صحبت کرد.

مدیر اجرایی میلیاردر مدت هاست که به بیت کوین بدبین بوده است. او قبلاً عجله برای پذیرش ارزهای دیجیتال را به عنوان یک “ندای جهادی” در برابر دلار آمریکا توصیف کرد. در سال 2017، او به CNBC گفت که بیت کوین “بسیاری از عناصر شیدایی حباب لاله” را دارد. او همچنین گفت: «من بسیار نگران هستم که افرادی که بیت کوین می خرند، واقعاً درک نمی کنند که در چه چیزی شرکت می کنند.»

گریفین در نوامبر سال گذشته زمانی که یک نسخه کمیاب از قانون اساسی ایالات متحده را در حراجی ساتبیز به قیمت 43.2 میلیون دلار خرید و از ConstitutionDAO پیشی گرفت، خبرساز شد.

از او پرسیده شد که آیا Citadel برنامه‌هایی برای تجارت یا ایجاد بازار در ارزهای دیجیتال دارد یا خیر. وی توضیح داد: «تا جایی که ما در تلاش برای کمک به مؤسسات و سرمایه‌گذاران برای حل مشکلات تخصیص پرتفوی خود هستیم، باید توجه جدی به بازارساز بودن در حوزه ارزهای دیجیتال داشته باشیم.»

منصفانه است که فرض کنیم در ماه‌های آینده، شاهد مشارکت ما در ایجاد بازار در ارزهای دیجیتال خواهید بود.

سیتادل که در سال 1990 تأسیس شد، دو تجارت اصلی را اداره می کند. اولین صندوق سیتادل، یکی از بزرگترین صندوق های تامینی با بیش از 38 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت است. دیگری Citadel Securities، بزرگترین بازارساز در سهام، گزینه ها، و مبادله نرخ بهره برای مشتریان خرده فروشی و نهادی است. این شرکت 40 درصد از کل معاملات سهام در ایالات متحده را انجام می دهد

گریفین همچنین روز پنجشنبه اعتراف کرد که در مورد تماس رمزنگاری خود درست نبوده است.

کریپتو یکی از داستان‌های بزرگ در حوزه مالی در طول 15 سال گذشته بوده است. و من واضح می گویم، من در این مدت در اردوگاه مخالفان بوده ام.

اما بازار کریپتو امروز دارای ارزش بازاری در حدود 2 تریلیون دلار است که به شما می گوید که من در این تماس درست عمل نکرده ام.

با این وجود، مدیرعامل سیتادل تصریح کرد: من هنوز شک دارم، اما امروز صدها و میلیون‌ها نفر در این دنیا وجود دارند که با آن مخالف هستند.

نظر شما در مورد ورود Citadel به کریپتو و نظرات مدیر عامل چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.