کنیا دارای بالاترین نسبت شهروندان دارای رمزارز در آفریقا است نمایش داده های UNCTAD – بازارهای نوظهور اخبار بیت کوین

[ad_1] آخرین داده های کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد (UNCTAD) نشان می دهد که کنیا بالاترین نسبت ساکنان دارای رمزارز را نسبت به سایر کشورهای آفریقایی دارد. برای مقابله با افزایش استفاده از ارزهای دیجیتال، UNCTAD اعلام کرد که اعمال مالیات هایی را توصیه می کند که تجارت کریپتو را منع می کند.

کد خبر : 227277
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
کنیا دارای بالاترین نسبت شهروندان دارای رمزارز در آفریقا است نمایش داده های UNCTAD – بازارهای نوظهور اخبار بیت کوین

[ad_1]

آخرین داده های کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد (UNCTAD) نشان می دهد که کنیا بالاترین نسبت ساکنان دارای رمزارز را نسبت به سایر کشورهای آفریقایی دارد. برای مقابله با افزایش استفاده از ارزهای دیجیتال، UNCTAD اعلام کرد که اعمال مالیات هایی را توصیه می کند که تجارت کریپتو را منع می کند.

“راهی برای محافظت از پس انداز خانوار”

بر اساس داده‌های موجود در آخرین خلاصه سیاست (UNCTAD)، مالکیت ارز دیجیتال کنیا به عنوان سهم 8.5 درصدی از جمعیت، بالاترین میزان در آفریقا و پنجمین در سطح جهان است. تنها اوکراین با 12.7٪، روسیه (11.9٪)، ونزوئلا (10.3٪) و سنگاپور (9.4٪) نسبت ساکنان دارای رمزنگاری بالاتر از کنیا هستند.

کنیا دارای بالاترین نسبت شهروندان دارای رمزارز در آفریقا است.
گزارش UNCTAD ژوئن 2022.

همانطور که داده ها نشان می دهد، آفریقای جنوبی رتبه دوم آفریقا و هشتمین کشور در سطح جهان است، با 7.1٪ از جمعیت صاحب یا دارای ارزهای دیجیتال در سال 2021. در نیجریه، که یکی از بزرگترین بازارهای ارزهای دیجیتال در جهان است، حدود 6.3٪ از مردم صاحب یا دارنده ارزهای دیجیتال هستند. با استفاده از داده های UNCTAD، این بدان معناست که از جمعیت 211 میلیون نفری کشور، کمی بیش از 13 میلیون نفر صاحب ارزهای دیجیتال در سال 2021 بودند.

از بین 20 کشوری که مورد بررسی قرار گرفتند، استرالیا کمترین درصد از جمعیت خود (3.4٪) را داشت که دارای ارزهای دیجیتال در دوره مذکور بودند.

در همین حال، UNCTAD در گزارشی درباره یافته‌های خود اذعان کرد که محبوبیت ارزهای دیجیتال افزایش یافته است، زیرا آنها «کانالی جذاب برای ارسال حواله هستند». آژانس سازمان ملل همچنین اعلام کرد که دریافته است که افراد با درآمد متوسط ​​از کشورهای در حال توسعه تحت تاثیر تورم، صاحب یا دارنده ارزهای رمزنگاری شده هستند، زیرا این ارزها “به عنوان راهی برای محافظت از پس انداز خانوارها” تلقی می شوند.

ثبت اجباری صرافی های رمزنگاری

با این حال، بر اساس یافته‌های خود، UNCTAD اعلام کرد که «استفاده از ارزهای دیجیتال ممکن است به خطرات بی‌ثباتی مالی منجر شود». علاوه بر این، استفاده از آنها به طور بالقوه “یک کانال جدید برای جریان های مالی غیرقانونی” را باز می کند.

در نهایت، اگر کنترل نشود، ارزهای دیجیتال ممکن است به یک وسیله پرداخت گسترده تبدیل شوند و حتی به طور غیررسمی جایگزین ارزهای داخلی شوند. [a process called cryptoization]که می تواند حاکمیت پولی کشورها را به خطر بیندازد. استفاده از استیبل کوین ها در کشورهای در حال توسعه با تقاضای برآورده نشده برای ارزهای ذخیره، بزرگترین خطرات را به همراه دارد.

برای به حداقل رساندن برخی از این خطرات، UNCTAD گفت که “ثبت اجباری صرافی های رمزنگاری و کیف پول های دیجیتال” را توصیه می کند. این آژانس همچنین اعمال «هزینه ورودی برای صرافی‌های رمزنگاری» یا وضع مالیات بر معاملات ارزهای دیجیتال را توصیه کرد. UNCTAD گفت که انجام این کار باعث می شود استفاده از ارزهای دیجیتال جذابیت کمتری داشته باشد. توصیه های دیگر شامل محدود کردن تبلیغات ارزهای دیجیتال و انتشار ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) است.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.