کنیایی ها در سال مالی گذشته 120 میلیون دلار به دلیل کلاهبرداری با ارزهای دیجیتال از دست دادند – مقام دولتی – اخبار بیت کوین در بازارهای نوظهور

[ad_1] یک مقام دولتی گفته است که تصور می‌شود کنیایی‌ها در سال مالی گذشته 120 میلیون دلار به کلاهبرداران ارزهای دیجیتال از دست داده‌اند. این مقام، با این حال، پیشنهاد کرد که در صورت کمک رسانه ها با انتشار اطلاعات صحیح، تعداد کنیایی هایی که از این طریق سرمایه خود را از دست می دهند،

کد خبر : 180054
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کنیایی ها در سال مالی گذشته 120 میلیون دلار به دلیل کلاهبرداری با ارزهای دیجیتال از دست دادند – مقام دولتی – اخبار بیت کوین در بازارهای نوظهور

[ad_1]

یک مقام دولتی گفته است که تصور می‌شود کنیایی‌ها در سال مالی گذشته 120 میلیون دلار به کلاهبرداران ارزهای دیجیتال از دست داده‌اند. این مقام، با این حال، پیشنهاد کرد که در صورت کمک رسانه ها با انتشار اطلاعات صحیح، تعداد کنیایی هایی که از این طریق سرمایه خود را از دست می دهند، کاهش می یابد.

به رسانه ها گفته شد که راهنمایی کنند

یکی از دبیران کابینه کنیا مدعی شده است که هموطنانش در سال مالی گذشته حدود 120 میلیون دلار به دلیل کلاهبرداران ارزهای دیجیتال از دست داده اند. منشی، جو موچرو، افزود که بسیاری از کنیایی ها به دلیل نداشتن اطلاعات مناسب مورد کلاهبرداری قرار می گیرند.

موچرو در اظهارات خود هنگام سخنرانی در یک کنفرانس متمرکز بر قانون و نظم، پیشنهاد کرد که اگر رسانه ها نقش خود را ایفا کنند، می توان تعداد کسانی را که پس از از دست دادن سرمایه به مجرمان رنج می برند، کاهش داد. او توضیح داد:

من فکر می‌کنم حتی زمانی که شما این مسائل را گزارش و بررسی می‌کنید، می‌توانید به مردم در جهت، جایی که باید سرمایه‌گذاری کنند و چگونه باید از خود محافظت کنند، راهنمایی کنید.

موچرو همچنین به اشتراک گذاری ایده ها و اطلاعات بین دولت و رسانه ها را تشویق کرد. او گفت که انجام این کار، طرفین را قادر می سازد تا بیش از پیش همکاری کنند.

کنیا، درست مانند بسیاری از کشورهای آفریقایی دیگر، با کلاهبرداری هایی مواجه است که به عنوان پروژه های ارز دیجیتال قانونی بسته بندی می شوند. به عنوان مثال، در دسامبر 2021، گزارشی از Bitcoin.com News بیان کرد که یک تاجر کنیایی با اتهامات کلاهبرداری از سرمایه گذاران از طریق ارز دیجیتال Aidos Kuneen خود مواجه است. در این گزارش آمده است که سرمایه گذاران در رمزنگاری کلاهبرداری این تاجر بیش از 140 میلیون دلار ضرر کردند.

بنابراین، موچرو علاوه بر راهنمایی برای کنیایی‌ها، از رسانه‌های کنیایی نیز خواست تا به مخزن اطلاعاتی تبدیل شوند که می‌تواند توسط سرمایه‌گذاران استفاده شود. او گفت: “شما باید واقعاً مخزن بسیاری از اطلاعاتی را که مردم واقعاً به آنها نیاز دارند بسازید.”

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.