کنگره برزیل در مورد لایحه ارزهای دیجیتال رای نداد، بحث بعدی برای سپتامبر برنامه ریزی شده است – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] کنگره برزیل در این هفته به یک لایحه پیشنهادی ارز دیجیتال رسیدگی نکرد. در حالی که سیاست عمومی پیشنهادی واقعاً در دستور کار قرار داشت، معاونت اتاق بر بحث در مورد لوایحی متمرکز شد که به موضوعات دیگر، از جمله مشکلات بهداشت و آموزش دیجیتال تمایل دارند. لایحه ارز دیجیتال قرار است دوباره در

کد خبر : 238995
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آگوست 2022 - 18:30
کنگره برزیل در مورد لایحه ارزهای دیجیتال رای نداد، بحث بعدی برای سپتامبر برنامه ریزی شده است – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

کنگره برزیل در این هفته به یک لایحه پیشنهادی ارز دیجیتال رسیدگی نکرد. در حالی که سیاست عمومی پیشنهادی واقعاً در دستور کار قرار داشت، معاونت اتاق بر بحث در مورد لوایحی متمرکز شد که به موضوعات دیگر، از جمله مشکلات بهداشت و آموزش دیجیتال تمایل دارند. لایحه ارز دیجیتال قرار است دوباره در ماه سپتامبر مورد بحث قرار گیرد.

کنگره برزیل در حاشیه بحث لایحه کریپتو

کنگره برزیل که برای این هفته بحث و رأی گیری احتمالی لایحه پیشنهادی ارزهای دیجیتال را در نظر گرفته بود، آن را برای رسیدگی به سایر مسائل قانونی کنار گذاشت. معاون اتاق که به تازگی از دوره حرفه ای بازگشته بود، در مورد لوایح دیگری که شامل طرح های بهداشتی، آموزش دیجیتال و مسائل زندانیان می شد، بحث کرد.

بازه زمانی بعدی که معاونت اتاق می تواند در مورد این لایحه بحث و بررسی کند، به دلیل نزدیک بودن به رای گیری عمومی ریاست جمهوری و قانونگذاری، شهریور ماه خواهد بود. این بدان معناست که نمایندگان بر کمپین های فردی خود در هر یک از ایالت های خود متمرکز خواهند شد و تنها این دوره های زمانی را برای توسعه وظایف قانون گذاری باقی می گذارند. این دوره ها به عنوان پنجره های تلاش متمرکز شناخته می شوند.

برخی از بخش‌های لایحه مبتنی بر کریپتو قبلاً کاهش یافته است، از جمله معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های استخراج سبز، زیرا گزارشگر این قانون، Expedito Netto، اظهار داشت که این موارد باید در قوانین بعدی که به مسائل انرژی پاک می‌پردازند، مورد توجه قرار گیرد.


وضعیت ناراحت کننده

در حالی که کنگره بر مسائل انتخاباتی تمرکز می کند، افراد جامعه ارزهای دیجیتال در برزیل از این وضعیت شکایت کرده اند. منتقدان خاطرنشان کردند که این امر تصویب چنین لایحه ای و مزایایی که ممکن است برای اکوسیستم به همراه داشته باشد را به تاخیر می اندازد.

جولین دوترا، مدیر امور نظارتی در 2TM، شرکت هلدینگ مرکادو بیت کوین، یکی از بزرگترین صرافی‌های برزیل، از معاونت اتاق خواست تا در دوره بعدی تلاش متمرکز مدتی را به بحث درباره لایحه ارجاعی اختصاص دهد. او بیان کرد:

با هر تعویق رای، سرمایه گذاری ها و توسعه راه حل هایی با پتانسیل بالا برای تغییر زندگی مردم به تعویق می افتد، علاوه بر این که فرصت بستن شیر برخی از خطرات جدی سیستمی مانند پیشگیری از تقلب، پولشویی را از دست می دهیم. و رقابت ناعادلانه

اگر این لایحه دوباره در طول پنجره تلاش متمرکز بعدی در سپتامبر کنار گذاشته شود، احتمالاً بحث و تصویب آن تا پس از رای گیری عمومی که در اکتبر آینده برگزار می شود، به تعویق خواهد افتاد.

اخیراً، مدیر بانک مرکزی برزیل از بیت کوین (BTC) به عنوان پیشرو فناوری Web3 تمجید کرده و در مورد ارائه ویژگی های هوشمند به واقعی دیجیتال، ارز دیجیتال پیشنهادی بانک مرکزی برزیل صحبت کرده است.

نظر شما در مورد تاخیر پیشنهادی لایحه ارز دیجیتال در برزیل چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Diego Grandi، Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.