کنفرانس مطبوعاتی SAI․TECH برنامه‌های خود را برای افزایش قدرت محاسباتی هوش مصنوعی و BTC، گسترش به فناوری هسته‌ای SMR و DEX نشان می‌دهد – بیانیه مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. سنگاپور – SAI.TECH Global Corporation، یک شرکت فناوری پاک متخصص در استخراج بیت کوین، گرمایش و صنعت برق، میزبان کنفرانس سالانه شرکت مجازی خود، SAITIME 2023 در 20 آوریل در ساعت 08:30 EST بود. کنفرانس مجازی توسط بنیانگذار و مدیرعامل برگزار شد آرتور لی و به صورت زنده پخش شد

کد خبر : 348741
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۰۰
کنفرانس مطبوعاتی SAI․TECH برنامه‌های خود را برای افزایش قدرت محاسباتی هوش مصنوعی و BTC، گسترش به فناوری هسته‌ای SMR و DEX نشان می‌دهد – بیانیه مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. سنگاپور – SAI.TECH Global Corporation، یک شرکت فناوری پاک متخصص در استخراج بیت کوین، گرمایش و صنعت برق، میزبان کنفرانس سالانه شرکت مجازی خود، SAITIME 2023 در 20 آوریل در ساعت 08:30 EST بود. کنفرانس مجازی توسط بنیانگذار و مدیرعامل برگزار شد آرتور لی و به صورت زنده پخش شد یوتیوب و زوم توییت‌ها و بحث‌های زنده نیز میزبانی می‌شد توییتر.

این کنفرانس ادغام راه حل SAIHUB را به نمایش گذاشت که هدف آن ایجاد جهانی پاکتر از طریق گذار سبز صنعت محاسبات و تحقیق و ارتقای راکتورهای کوچک مدولار (SMR) است، صنعتی با انرژی کارآمدتر از طریق خنک کننده مایع و استفاده مجدد. گرمای تراشه، و دنیای متصل تر از طریق دیجیتالی شدن. تلاش برای ادغام راه حل SAIHUB شامل راه اندازی ULTIAAS، BOLTBIT، و HEATNUC است.

ULTIAAS، خط تولید اصلی SAI.TECH به عنوان تحقق چشم‌انداز آرتور لی برای جهانی پاک‌تر و کارآمدتر که توسط محاسبات و بهره‌وری انرژی هدایت می‌شود، آشکار می‌شود.

SAI.TECH متوجه می شود که گرمای تراشه در حالی که پتانسیل بالایی دارد، به عنوان یک محصول جانبی در نظر گرفته می شود که اغلب هدر می رود. و هوا خنک کننده، روش خنک کننده رایج در صنعت، با مشکلات متعددی مانند سر و صدا، مشکلات نگهداری و محدودیت های محیطی مواجه است. مهمتر از همه، با قابلیت آزادسازی پتانسیل حرارت تراشه طراحی نشده است.

تمرکز ULTIAAS بر ارائه محصولات سخت افزاری و نرم افزاری به مشتریان است که نه تنها برای به حداکثر رساندن قدرت محاسباتی طراحی شده اند، بلکه برای افزایش بهره وری انرژی در این فرآیند با استفاده از گرمای تراشه در محیط های کشاورزی، صنعتی و تجاری طراحی شده اند. این امر با روش‌های خنک‌کننده مایع متفاوتی که در مدل‌های زیرساخت محاسباتی خود تعبیه کرده‌ایم برای مطابقت با نیازهای مختلف ممکن می‌شود.

خنک کننده مایع با کاهش انتشار کربن، سر و صدا و گرد و غبار و با دادن قابلیت بازیابی گرما به اپراتورها، محاسبات را تمیزتر می کند. کاهش تقاضای انرژی برای گرما. همچنین هزینه های نگهداری و استقرار را کاهش می دهد.

ناوگان محصولات فعلی ULTIAAS شامل CAB است، یک واحد زیرساخت محاسباتی مناسب برای استقرار در فضای داخلی، و مجهز به یک دیگ بخار سنگین برای تامین گرما در هتل ها، مراکز خرید و سایر تنظیمات تجاری. برنامه SAIHUB، یک برنامه تلفن همراه که مدیریت سرورها، بازیافت گرما و دارایی های دیجیتال را برای مشتریان بدون دردسر می کند.

سری BOX مجموعه ای از واحدهای زیرساخت محاسباتی است که برای استقرار در فضای باز طراحی شده است. این BOX ها همگی مجهز به خنک کننده مایع روی قفسه و غوطه وری هستند و در ظروف استاندارد 20 فوتی تعبیه شده اند.

مدل های مختلف PCB به ترتیب با استانداردهای 4U و 2U طراحی شده اند. TANKPCB و RACKPCB به ترتیب برای خنک کننده مایع غوطه ور و خنک کننده مایع روی قفسه استفاده می شوند. با عرضه این دو سرور، ULTIAAS قصد دارد پازل راه‌حل‌های محاسباتی جامع خود را بسازد و همچنین روندی را به سوی استانداردسازی در سطح صنعت در راستای استانداردهای IDC تنظیم کند. از طریق استانداردسازی، ما قادر خواهیم بود هزینه، کارایی و ایمنی را از تولید تا عملیات برای کل صنعت محاسبات بهینه کنیم.

جزء عملیاتی UTIAAS با استفاده کارآمد از گرمای تراشه در فعالیت‌های کشاورزی، تجاری، مسکونی و صنعتی، طراحی مجدد مراکز داده را هدف قرار می‌دهد. پس از موفقیت SAI NODE اوهایو، اولین پروژه عملیاتی ما در چسترلند، اوهایو، جایی که محصولات را با استفاده از گرمای بازیافت شده از فعالیت‌های محاسباتی با موفقیت رشد داده بودیم. سایت عملیات دوم ما در حال حاضر نیز در اوهایو در حال ساخت است، زیرا امیدواریم بتوانیم از مخازن عظیم انرژی پاک این ایالت بهره ببریم.

دو پروژه راهبردی جوجه کشی، BOLTBIT و HEATNUC، با هدف گسترش تجارت صنایع بالادستی و پایین دستی انجام می شود. BOLTBIT بر ارائه خدمات سیستم تراکنش غیرمتمرکز و پشتیبانی فنی مبتنی بر فناوری شبکه بلاک چین و لایتنینگ تمرکز دارد، در حالی که HEATNUC بر تحقیق و ارتقاء راکتورهای کوچک مدولار تمرکز دارد.

درباره SAI.TECH

SAI.TECH یک اپراتور Bitverse پایدار فهرست Nasdaq (SAI) است. SAI که مقر آن در سنگاپور است، دارای سه تجارت اصلی است. ULTIAAS به ارائه خدمات محاسباتی تمیز مبتنی بر خنک کننده مایع و فناوری استفاده از حرارت اتلاف تراشه برای استخراج بیت کوین و محاسبات هوش مصنوعی اختصاص دارد. HEATNUC به ارائه سیستم انرژی صفر کربن مبتنی بر فناوری منبع تغذیه ترکیبی راکتور ماژولار کوچک و پمپ حرارتی برای شهرها و کشورها اختصاص دارد. BOLTBIT به ارائه سیستم تراکنش غیرمتمرکز مبتنی بر فناوری شبکه بلاک چین و لایتنینگ اختصاص دارد.

تماس رسانه ای

[email protected]

تماس با سرمایه گذار

[email protected]


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.