کنترل فضای باز را در دست دارد

[ad_1] قیمت طلا علیرغم حالت ریسک پایین تر است. XAU/USD در روز جمعه با کاهش 0.70 درصدی به پایان رسید و از بالاترین قیمت 1865.83 دلار به پایین ترین سطح 1843.09 دلار سقوط کرد. در عوض پس از آن که اتریش اعلام کرد این کشور اولین کشور در اروپای غربی است که قرنطینه کامل را

کد خبر : 132598
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۵۰
کنترل فضای باز را در دست دارد

[ad_1]

قیمت طلا علیرغم حالت ریسک پایین تر است. XAU/USD در روز جمعه با کاهش 0.70 درصدی به پایان رسید و از بالاترین قیمت 1865.83 دلار به پایین ترین سطح 1843.09 دلار سقوط کرد. در عوض پس از آن که اتریش اعلام کرد این کشور اولین کشور در اروپای غربی است که قرنطینه کامل را مجدداً اعمال می کند، در عوض، دلار سبز مورد علاقه قرار گرفت، در حالی که آلمان اعلام کرد می تواند از این روند پیروی کند، یورو را پایین بیاورد و دلار آمریکا را بالا ببرد.

شاخص دلار که ارزش دلار را در برابر سبدی متشکل از شش ارز اصلی دنبال می‌کند، در پایان با 0.57 درصد افزایش به 96.066 رسید که یک لمس پایین‌تر از بالاترین رقم 16 ماهه خود در اواسط هفته 96.266 بود. در هفته، دلار حدود 1% DXY افزایش داشت. از آنجایی که انتظارات بازار در مورد افزایش سریعتر نرخ بهره در ایالات متحده افزایش یافته است، از برتری برخوردار است.

به عنوان مثال، کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو، گفت: فدرال رزرو باید سرعت خرید اوراق قرضه خود را کاهش دهد تا در صورت تورم بالا و افزایش مشاغل، فرصت بیشتری برای افزایش نرخ بهره از سطح نزدیک به صفر خود زودتر از آنچه در حال حاضر انتظار دارد، فراهم کند. اصرار ورزیدن. علاوه بر این، ریچارد کلاریدا، نایب رئیس فدرال رزرو گفت که «ممکن است بسیار مناسب باشد» در مورد تسریع کاهش خرید دارایی فدرال رزرو در جلسه بعدی، در 14 تا 15 دسامبر، بحث شود.

در همین حال، تحلیلگران TD Securities استدلال کردند که برنامه خرید CTA در طلا تمام شده است و اگر قیمت‌ها نتوانند بالاتر از منطقه 1840 دلار در هر اونس باقی بمانند، فلز زرد را در برابر تثبیت عمیق‌تر آسیب‌پذیر می‌کند.

به هر حال، در حالی که فلز زرد یک پوشش ایده آل در برابر بادهای رکود تورمی فزاینده باقی می ماند، کشمکش بین چاپ تورم بالا و قیمت گذاری بازار برای افزایش بانک مرکزی به طور قطعی به پایان نرسیده است. TD Securities کاهش رشد و تورم را در سال آینده پیش‌بینی می‌کند و اشاره می‌کند که قیمت‌گذاری بازار برای افزایش فدرال‌رزرو بیش از حد تند و تیز باقی می‌ماند.

تحلیل تکنیکال طلا

با در نظر گرفتن بازه‌های زمانی هفتگی، روزانه و پایین‌تر، سوگیری در حال حاضر منفی است:

طلا، نمودار هفته: 38.2% فیبو را برای بازه چشم می بیند

از منظر چهار ساعته، قیمت با پشتیبانی کوتاه مدت مواجه می شود. با این حال، عملکرد قیمت به شدت نزولی است و در این مقطع انتظار می‌رود که روند نزولی ادامه یابد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.