کنایه سیاوش یزدانی به سرمربی سابق استقلال

سیاوش یزدانی بعد از شکست مقابل سپاهان اظهار داشت: این بازی برای ما حیثیتی بود. می‌دانستیم که احتمالاً پرسپولیس می‌برد و تمام تلاش ما این بود که از حیثیت و هویت خودمان دفاع کنیم. وی افزود: بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول بازی را در اختیار داشتیم. در نیمه دوم سپاهان واقعاً عالی

کد خبر : 83835
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۴۵
کنایه سیاوش یزدانی به سرمربی سابق استقلال



سیاوش یزدانی بعد از شکست مقابل سپاهان اظهار داشت: این بازی برای ما حیثیتی بود. می‌دانستیم که احتمالاً پرسپولیس می‌برد و تمام تلاش ما این بود که از حیثیت و هویت خودمان دفاع کنیم.

وی افزود: بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول بازی را در اختیار داشتیم. در نیمه دوم سپاهان واقعاً عالی کار کرد و تیم ما شکلش را از دست داد. خدا را شکر می‌کنیم که بیشتر گل نخوردیم. نمی‌دانم چرا آخر بازی این شکل شد. شاید به خاطر شرایط جدول، بازیکنان ما کمی کار را ول کردند.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص ناهماهنگی بین مدافعان گفت: وقتی تیمی گل می‌خورد، یک نفر مقصر نیست. شاید خود من نباید آفسایدگیری می‌کردم چون پشت‌سرم را ندیده بودم. وقتی تیم گل می‌خورد، انگار همه با هم می‌خوریم. امروز شکل تیم ما به هم ریخت و نتوانستیم خوب بازی کنیم.

یزدانی در خصوص اینکه شایعه شده وی از استقلال می‌رود و حتی عنوان شد وی و مظاهری راهی سپاهان می‌شوند، عنوان کرد: من سپاهان را دوست دارم و همه می‌دانند که چقدر به این تیم علاقه دارم اما این خبری که منتشر شد، شاید حاشیه‌سازی پیش از بازی با سپاهان بود. امروز حتی سمت نیمکت سپاهان هم نرفتم که حرف و حدیث پیش نیاید.

وی در خصوص آینده کاری‌اش گفت: من حرف‌هایم را زده‌ام. هم من و هم چند بازیکن دیگر مشکلاتی داریم و ان‌شاءالله یک اتفاق خوب بیفتد. 

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد این تیم در این فصل گفت:‌ همه می‌دانند زمانی که ما در صدر جدول بودیم تیم‌های دیگر از ما بازی‌های کمتری داشتند و ما در باد صدر جدول خوابیده بودیم. قهرمانی را در نیم‌فصل اول از دست دادیم. آمار ما در نیم‌فصل دوم مثل یک تیم قهرمان بود.

یزدانی در خصوص قول‌هایی که مددی به بازیکنان داده است، گفت: من آن روز در محل تمرین نبودم شرایط من با بقیه بازیکنان فرق می‌کند و باید ببینیم کار به چه شکلی پیش می‌رود.

وی در خصوص اینکه در نیم فصل دوم بهتر از نیم فصل اول کار کرده است، افزود: در نیم فصل اول مربی من را به صورت غیر حرفه‌ای اخراج کرد که نمی‌خواهم در موردش حرف بزنم و خدا در این مورد قضاوت خواهد کرد. مربی مرا در 18 نفر هم نمی‌گذاشت ولی سکوت کردم اما همه می‌دانند چه اتفاقاتی رخ داده است.

254 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.