کنایه روزنامه آمریکایی به حملات ناموفق رژیم صهیونیستی!

[ad_1]  روزنامه واشنگتن‌پست در گزارشی اعلام کرد که نیمی از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز این جنگ بمباران‌های کور و بی‌هدف بوده است؛ امری که آمار فجیع تلفات بی‌سابقه در میان غیرنظامیان غزه را توجیه می‌کند. بر اساس ارزیابی‌های نهادهای اطلاعاتی آمریکا، رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ جدید غزه بیش از ۲۹

کد خبر : 443360
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
کنایه روزنامه آمریکایی به حملات ناموفق رژیم صهیونیستی!

[ad_1]

 روزنامه واشنگتن‌پست در گزارشی اعلام کرد که نیمی از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز این جنگ بمباران‌های کور و بی‌هدف بوده است؛ امری که آمار فجیع تلفات بی‌سابقه در میان غیرنظامیان غزه را توجیه می‌کند.

بر اساس ارزیابی‌های نهادهای اطلاعاتی آمریکا، رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ جدید غزه بیش از ۲۹ هزار بمب هوا به زمین را در غزه استفاده کرده که از این میان تنها ۵۵ تا ۶۰ درصد آنها مهمات نقطه‌زن بوده‌اند. 

به گفته دو مقام آگاه که نخواستند نامشان فاش شود، مابقی این مهمات از نوع بمب‌های هدایت‌ناپذیر بودند که به «بمب‌های کودن» نیز شهرت دارند.

کاخ سفید تا امروز از ترس اعتراض قانون‌گذاران جمهوری‌خواه و حملات سیاسی نهادهای لابی‌گر حامی صهیونیسم، از تأیید این گزارش‌ها اجتناب کرده است. دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به این حملات کورکورانه تنها نمایندگانی را به تل‌آویو فرستاده تا صهیونیست‌ها را به هدفمندتر کردن حملات خود توصیه کنند.

این در حالی است که بر اثر این حملات کورکورانه، تا امروز بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ غیرنظامی فلسطینی در غزه به شهادت رسیده و بیش از ۵۰ هزار تن مجروح شده‌اند. بر اساس قوانین بین‌المللی، اگر سلاح‌ها و مهمات اهداف نظامی مشخصی نداشته باشند، حملاتی که در آنها از این تسلیحات استفاده شود را حمله‌های کورکورانه می‌نامند.

علاوه بر بی‌هدف بودن بخش بزرگی از حملات رژیم صهیونیستی، یکی دیگر از عوامل افزایش شدید تلفات غیرنظامی در غزه این است که رژیم اشغالگر در حملات خود از سلاح‌ها و مهمات بسیار بزرگی استفاده می‌کند؛ به‌نحوی‌که حتی اگر این حملات هدفمند باشند، باز هم استفاده از آنها در منطقه پرتراکمی مانند غزه تلفات غیرنظامی فراوانی به دنبال خواهد داشت.

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.