کنایه به سبک دستیار یحیی؛پرسپولیس تیم حکومتی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی پس از پیروزی مقابل گل گهر سیرجان در کنفرانس خبری این دیدار حضور پیدا کرد و گفت: قبل از بازی گفته بودم دیدار سختی خواهد بود. نگاهمان به بازی رفت و برد ۵ بر صفر نبود. تیم ها در دور برگشت با تمام وجود کار می

کد خبر : 72584
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲:۰۳
کنایه به سبک دستیار یحیی؛پرسپولیس تیم حکومتی است



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی پس از پیروزی مقابل گل گهر سیرجان در کنفرانس خبری این دیدار حضور پیدا کرد و گفت: قبل از بازی گفته بودم دیدار سختی خواهد بود. نگاهمان به بازی رفت و برد ۵ بر صفر نبود. تیم ها در دور برگشت با تمام وجود کار می کنند. بازی سنگین و قدرتی بود. عادت تیم های قلعه نویی این است که توپ سریع به کناره ها برود و ارسال شود. دویدن به عقب بازیکنان ما فوق العاده بود.نیمه اول کنترل بازی دست ما بود اما در نیمه دوم عقب ماندیم که بخشی از آن استراتژی خودمان برای حفظ انرژی بود. دقایق آخر فشار گل گهر ما را عقب نشاند ولی توانستیم روی ارسال از کناره های آنها باهوش باشیم. ضربه ایستگاهی گل گهر که منجر به گل آنها شد، از جایی که من بودم خطا نبود. مثل همیشه تیمی با ذهن برنده خواه بودیم و اینکه می دانستیم از باز چه می خواهیم.

مربی تیم پرسپولیس در واکنش به اظهارات قلعه نویی سرمربی گل گهر در خصوص اینکه پنالتی گل گهر در این مسابقه گرفته نشد، گفت: این نظر ایشان بوده است. زمانی که بازی ۲ بر یک شد، خطای ترابی که منجر به گل حریف شد، خطا نبود. روی آن صحنه که شما می گویید نیرو را ابتدا بازیکن گل گهر روی احسان پهلوان وارد کرد. به نظرم اصلا خطا هم نبود.

مربی پرسپولیس در پایان گفت: بعد از بازی و در رختکن، خودمان خجالت کشیدیم به صورت بازیکنان نگاه کنیم. پرداختی قراردادها ۵ درصد، ۵ درصد است که آن را هم نمی دهند. نمی دانم شرایط مالی یک تیم حکومتی چگونه است. همه می گویند ما یک تیم حکومتی هستیم ولی پولش را کسان دیگری می برند. پرسپولیس پولی ندارد. بچه ها با جان و دل بازی می کنند. کل این تیم با این همه بازی آسیایی، لیگ و حذفی ۳۵ میلیون پاداش گرفته است. اولویت ما پول نیست. نمی خواهم کام هواداران را تلخ کنم. ما به عشق پرسپولیس مانده ایم و کار می کنیم. همه ما پیشنهادات بالا داشته ایم. همه جوره به ما وصله می چسبانند که ما تیم حکومتی هستیم. چرا پول تیم حکومتی را تیم های دیگر می برند؟ خجالت کشیدیم به بازیکنان نگاه کنیم. اینقدر پر تلاش ظاهر می شوند و این نتایج را می گیرند ولی بی پول!

254 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.