کمیسر SEC خواستار “چارچوب قانونی منسجم” برای همه طبقات دارایی، از جمله رمزنگاری – مقررات بیت کوین نیوز

یکی از کمیسیون‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) خواستار «یک چارچوب قانونی منسجم و منسجم که در همه طبقات دارایی، از جمله دارایی‌های کریپتو کار می‌کند» شده است. او هشدار داد که رویکرد فعلی SEC با محوریت اجرایی 400 سال طول می کشد تا تمام توکن های رمزنگاری که گفته می شود

کد خبر : 312427
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
کمیسر SEC خواستار “چارچوب قانونی منسجم” برای همه طبقات دارایی، از جمله رمزنگاری – مقررات بیت کوین نیوز


یکی از کمیسیون‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) خواستار «یک چارچوب قانونی منسجم و منسجم که در همه طبقات دارایی، از جمله دارایی‌های کریپتو کار می‌کند» شده است. او هشدار داد که رویکرد فعلی SEC با محوریت اجرایی 400 سال طول می کشد تا تمام توکن های رمزنگاری که گفته می شود اوراق بهادار هستند بررسی شود.

کمیسر SEC در مقررات رمزنگاری

یکی از کمیسیون‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، هستر پیرس، در سخنرانی خود در کنفرانس «دارایی‌های دیجیتال در دوک» در 20 ژانویه درباره مقررات ارزهای دیجیتال صحبت کرد.

کمیسیونر با اشاره به اینکه رگولاتور اوراق بهادار اغلب سال‌ها پس از عرضه اولیه، تخلفات ثبتی را به شکلی تصادفی دنبال کرده است.

ما باید یک چارچوب قانونی منسجم و منسجم ایجاد کنیم که در همه طبقات دارایی کار کند. اعمال نادرست ما از قانون نتایج خودسرانه و مخربی را برای پروژه‌های رمزنگاری و خریداران ایجاد کرده است.

پیرس هشدار داد: «وقتی ما اصرار داریم که قوانین اوراق بهادار را به این شیوه اعمال کنیم، خریداران ثانویه توکن اغلب یک کیسه توکن در دست دارند که نمی‌توانند آن‌ها را معامله کنند یا از آن استفاده کنند، زیرا SEC به رسیدگی ویژه مطابق با قوانین اوراق بهادار نیاز دارد. “بسیاری از این الزامات تحت یک استاندارد مسئولیت دقیق اجرا می شوند، بنابراین شفافیت ضروری است.”

کمیسر ادامه داد: «چرا یک چارچوب قانونی منسجم در یک قاعده ارائه نمی شود؟» توضیح دادن:

به هر حال، اگر به رویکرد قانون‌گذاری به اجرا با سرعت فعلی خود ادامه دهیم، به 400 سال قبل از عبور از توکن‌هایی که ادعا می‌شود اوراق بهادار هستند نزدیک می‌شویم.

او خاطرنشان کرد: «در مقابل، یک قانون SEC به محض اعمال شدن، پوشش جهانی – البته نه عطف به ماسبق – ​​خواهد داشت.

کمیسر پیرس در ادامه توضیح داد: «یک چارچوب منطقی باید انطباق بازیگران رمزنگاری با حسن نیت با قوانین اوراق بهادار ما را تسهیل کند، که SEC را آزاد می‌کند تا بیشتر منابع خود را بر روی بازیگران بد نیت متمرکز کند.»

با این حال، او هشدار داد:

تنظیم رمزنگاری به راحتی انجام نمی شود. اگر با موسسات رمزنگاری مانند موسسات سپرده گذاری معمولی رفتار شود که به لایه های سنگین سرمایه و کارکنان قانونی زیادی نیاز دارند، نوآوری رمزارز احتمالاً کاهش می یابد.

این اولین باری نیست که کمیسر پیرس در مورد نحوه تنظیم بخش کریپتو توسط SEC ابراز نگرانی می کند. او بارها از سازمان دیده بان اوراق بهادار به دلیل اتخاذ رویکردی مبتنی بر اجرا برای تنظیم فضای کریپتو انتقاد کرده است. او همچنین معتقد است که تنظیم کننده باید قبلاً یک صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) را تایید کرده باشد. در ماه مه سال گذشته، او هشدار داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار، نظارت بر ارزهای دیجیتال را رها کرده است و اظهار داشت: «ما اجازه نمی‌دهیم نوآوری توسعه یابد و آزمایش‌ها به شیوه‌ای سالم اتفاق بیفتد و این شکست پیامدهای بلندمدتی دارد.»

کمیسر پیرس تنها کسی نیست که نگران رویکرد اجرای محور SEC است. برای مثال، تام ایمر، نماینده کنگره ایالات متحده (R-MN)، بارها از گری جنسلر، رئیس SEC انتقاد کرده است. این قانونگذار در ژوئیه سال گذشته گفت: “در زمان ریاست جنسلر، SEC به یک تنظیم کننده تشنه قدرت تبدیل شده است.”

برچسب ها در این داستان

مقررات رمزنگاری، چارچوب قانونی رمزنگاری، مقررات ارزهای دیجیتال، رمزنگاری با محوریت اجرایی، هیستر پیرس، رمزارز Hester Peirce، ارز رمزنگاری Hester Peirce، SEC، کمیسیونر SEC، کمیسیونر رمزنگاری SEC، مقررات رمزنگاری ثانیه

آیا با کمیسیونر SEC هستر پیرس موافقید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.