کمیسر اروپایی می گوید تاثیر سقوط SVB محدود است زیرا Credit Suisse سهام بانکی را پایین می آورد – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] مرید مک گینس، کمیسر اتحادیه اروپا، گفته است که فروپاشی بانک سیلیکون ولی (SVB) “تأثیر محدودی” بر اتحادیه اروپا داشته است، اما مقامات همچنان باید نسبت به رویدادها “هوشیار بمانند”. علیرغم اظهارات اطمینان بخش مک گینس، سهام بزرگترین بانک های اروپا همچنان تا 10 درصد در 15 مارس سقوط کرد. تاثیر “محدود” اتحادیه اروپا

کد خبر : 334513
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
کمیسر اروپایی می گوید تاثیر سقوط SVB محدود است زیرا Credit Suisse سهام بانکی را پایین می آورد – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

مرید مک گینس، کمیسر اتحادیه اروپا، گفته است که فروپاشی بانک سیلیکون ولی (SVB) “تأثیر محدودی” بر اتحادیه اروپا داشته است، اما مقامات همچنان باید نسبت به رویدادها “هوشیار بمانند”. علیرغم اظهارات اطمینان بخش مک گینس، سهام بزرگترین بانک های اروپا همچنان تا 10 درصد در 15 مارس سقوط کرد.

تاثیر “محدود” اتحادیه اروپا بانک سیلیکون ولی

به گفته مرید مک گینس، کمیسر خدمات مالی اروپا، سقوط بانک آمریکایی دره سیلیکون تاکنون تأثیر محدودی بر اتحادیه اروپا (EU) داشته است. با این حال، مک گینس در اظهارات 15 مارس خود در برابر پارلمان اتحادیه اروپا گفت که مقامات منطقه باید نسبت به رویدادهای در حال وقوع در بازارهای بین المللی “هوشیار بمانند”.

مک گینس همچنین فاش کرد که کمیسیون اروپا (EC) در حال حاضر وضعیت بانکی در ایالات متحده را زیر نظر دارد و امیدوار است درس های مهمی بیاموزد.

این کمیسیونر به پارلمان اتحادیه اروپا گفت: “به نظر می رسد تأثیر مستقیم بر اتحادیه اروپا محدود است، اما باید در مورد اینکه آیا درس هایی برای آموختن برای بخش بانکی اتحادیه اروپا وجود دارد یا خیر.”

Credit Suisse سهام بانکداری اروپا را کاهش داد

قبل از اظهارات مک گینس در مورد تأثیر فروپاشی SVB بر اتحادیه اروپا، سخنگوی کمیسیون اروپا که نامش فاش نشده است در گزارشی از رویترز نقل شده بود که این بانک در منطقه حضور ناچیز داشته و از این رو تأثیر محدودی دارد. در حالی که کمیسیون انتظار دارد اتحادیه اروپا از آخرین بحران سیستم بانکی ایالات متحده تا حد زیادی آسیب ندیده بیرون بیاید، اما مک گینس هشدار داد که افزایش تورم همچنان یک تهدید کلیدی است.

کمیسر اروپایی می گوید تاثیر سقوط SVB «محدود» است زیرا Credit Suisse سهام بانکی را پایین می آورد

با این حال، علی‌رغم اظهارات اطمینان‌دهنده مک‌گینس، سهام بزرگترین بانک‌های اروپا همچنان تا 10 درصد در همان روز سقوط کرد. این سهام توسط Credit Suisse، دومین بانک بزرگ سوئیس، پایین آمد که سهام آن پس از اینکه سهامدار اصلی گروه، بانک ملی عربستان سعودی، گفت که دیگر نمی‌تواند این نهاد تحت محاصره را نجات دهد، به پایین‌ترین حد خود رسید.

بر اساس گزارشی، تصمیم بانک ملی عربستان سعودی پس از آن اتخاذ شد که حسابرسی PwC “نقاط ضعف مادی” را در کنترل‌های داخلی کردیت سوئیس نشان داد. پس از انتشار اخباری مبنی بر کمک بانک ملی سوئیس، در زمان نوشتن، سهام Credit Suisse در روز پنجشنبه بهبود چشمگیری داشته است.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.