کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) راه حل پرداخت بلاک چین را برای حمایت از اوکراینی های آواره شده در اثر جنگ راه اندازی کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) اخیراً اعلام کرد که یک راه حل پرداخت بلاک چین برای توزیع پول نقد دیجیتال به افراد آواره داخلی (IDP) در اوکراین راه اندازی کرده است. به گفته این آژانس، استفاده از سیستم توزیع پول نقد مبتنی بر بلاک چین تضمین می کند که وجوه فوراً به گیرندگان

کد خبر : 294290
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) راه حل پرداخت بلاک چین را برای حمایت از اوکراینی های آواره شده در اثر جنگ راه اندازی کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) اخیراً اعلام کرد که یک راه حل پرداخت بلاک چین برای توزیع پول نقد دیجیتال به افراد آواره داخلی (IDP) در اوکراین راه اندازی کرده است. به گفته این آژانس، استفاده از سیستم توزیع پول نقد مبتنی بر بلاک چین تضمین می کند که وجوه فوراً به گیرندگان مورد نظر منتقل می شود.

فقط “بیشترین افراد تحت تاثیر و آسیب پذیر” واجد شرایط هستند

کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان (UNHCR) و بنیاد توسعه استلار (SDF)، سازمانی که از رشد بلاک چین استلار حمایت می کند، در 15 دسامبر راه اندازی «راه حل پرداخت بلاک چین برای توزیع پول نقد دیجیتال به افراد آواره داخلی» را اعلام کردند. (آوارگان داخلی) و سایر افراد آسیب دیده از جنگ در اوکراین.

این آژانس در بیانیه‌ای اعلام کرد که در کنار مرکز محاسبات بین‌المللی سازمان ملل متحد (UNICC)، اولین «راه‌حل جدید پرداخت کمک مبتنی بر استلار» را آزمایش کرده است. کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل با ستایش مرحله آزمایشی، که به طور خاص برای اوکراین طراحی شده است، گفت که استفاده از این سیستم تضمین می کند که وجوه به ذینفعان مورد نظر برسد.

به عنوان بخشی از این ترتیب، اوکراینی‌های واجد شرایط قرار است وجوه اهدایی را در قالب استیبل کوین USDC دریافت کنند. گیرندگان می توانند انتخاب کنند که وجوه را در کیف پول Vibrant خود ذخیره کنند یا در هر مکان جهانی Moneygram پول نقد کنند. گیرندگان همچنین می توانند این کار را در «بیش از 4500 مکان مانی گرام در اوکراین» انجام دهند.

در حالی که برنامه‌هایی برای گسترش این برنامه به شهرهای بیشتری در اوکراین وجود دارد، در بیانیه تنها سه شهر ذکر شده است: کیف، لویو و وینیتسیا در حال حاضر شرکت می‌کنند. ذینفعان مورد انتظار از خلبان عبارتند از “افرادی که بیشتر تحت تاثیر و آسیب پذیرترین افراد به دلیل جنگ هستند.”

برنامه آزمایشی به احتمال زیاد “تقویت تلاش های بشردوستانه” را اعلام کرد

کارولینا لیندهولم بیلینگ، نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در اوکراین، در مورد برنامه آزمایشی توزیع پول نقد آژانس گفت:

اوکراین پیشرو جهانی در توسعه راه حل های فنی برای افزایش دسترسی به حفاظت اجتماعی، از جمله کمک به افراد آواره است. در سرتاسر جهان، کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) برای سال‌ها با بخش فناوری همکاری می‌کند، که نقش مهمی در کمک به ما برای نوآوری برای ارائه سریع‌تر کمک داشته است، زیرا سرعت در اقدامات بشردوستانه ضروری است. همچنین ارائه طیف وسیعی از گزینه ها برای دریافت کمک ضروری است، زیرا یک اندازه برای همه مناسب نیست.

دنل دیکسون، مدیر عامل و مدیر اجرایی SDF، گفت که مشارکت بین سازمان او و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل پیشگام “آینده جدیدی برای تحویل میلیاردها دلار کمکی است که سالانه پرداخت می شود.” به نوبه خود، الکساندر بورنیاکوف، معاون وزیر تحول دیجیتال اوکراین، ادعا کرد که برنامه آزمایشی احتمالاً “تلاش های بشردوستانه در سراسر جهان” را تقویت می کند.

برچسب ها در این داستان

Denelle Dixon، Digital Cash، Karolina Lindholm Billing، MoneyGram، Oleksandr Bornyakov، Stablecoin، اوکراین، اوکراین کمک، UNHCR، مرکز محاسبات بین المللی سازمان ملل متحد (UNICC)، USDC، جنگ

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.